Caute, na mojej 166 3.0 rocnik 99 mi dnes na diagnostike zistili ze mam uz chytenu lambdu (mam euro 2 verziu cize len jedna lambda tesne pred katalyzatrom), auto je lenive v nizkych otackach a trha a dusi sa kratko po starte (ci uz studeny alebo teply motor). Otazka ale znie, ktoru lambda sondu mam kupit ? Urcite tam asi strcim BOSCH, akurat problem je ze vo vecsine obchodov ci uz elit alebo autokelly co som pozeral, maju vsade dve BOSH lambda sondy na vyber. Jedna je 0 258 986 615 takzvana BOSH UNIVERZAL za 90eur, co pasuje podla katalogov do velice vela aut roznych znaciek. Druha je BOSH 0 258 006 190 ktora podla katalogu ide len do benzinovych alf, fiatov a lancii a stoji 170eur. Nema tu niekto skusenost ci to s tou univerzalnou lambdou za 90eur pojde nejako horsie a ci ma vobec vyznam doplacat na tu za 170eur ? Lebo myslim si ze je to pekny bordel co sa takejto ponuky tyka. Diki
18.23, 29. 6. 2009, odpovědětUrčitě si připlať. Každopádně si kup Bosch a tu "dražší". Universální je tak po 30.000km mrtvá.
18.52, 29. 6. 2009, odpovědětkazda lambda robi to iste podla co generuje napetie od 0 do 1voltu a podla toho pusta do pocitacu informacie ... rozdiel je iba vo vyrobcovy type zavitu a stekru ...a dalej ci ma jeden dva tri alebo styri kable ... aj bosch moze byt na hovno si nemysli ze to e nieco extra .... kup si univerzal ale aby mala viac ako 3 draty daj pozor lebo jedno dvoj alebo trojdrat je o nicom ... a si ju prerob ale predtym si sam odmeraj ci ta stara generuje prud do 1volat najlepsie rucickkovym merakom lebo digital bude ukazovat bludy ... po nastartovani studeneho motora vyjde k 1 voltu asu po 5 sekundach zacne dynamicky kmitat od 0 k 1 vtedy je dobra ak to neroby resp robi lenivo tak je na figu ...
20.47, 29. 6. 2009, odpovědět