Jaké máte zkušenosti se svíčkama brisk? Budu je muset měnit a přemýšlím jaké tam dám. uvažuji a značce BRISK s více elektrodama.
17.53, 3. 7. 2009, odpovědětnormalne budu fungovat ako kazde ine.
21.13, 3. 7. 2009, odpovědětjedine NGK radsi si priplatit za kvalitu
13.14, 8. 7. 2009, odpovědětBrisk jsou dobrý, taky jsem je měl.. ale je potřeba je měnit dříve! NGK vydržeji mnohem dýl... Brisk tak 25-30 tisíc a NGK klidně 60-70 tisíc..
13.23, 8. 7. 2009, odpovědětNgk vydržej 100tisíc km.Navíc není svíčka jako svíčka jak si plno lidí myslí.Rozhodně bych tam dal NGK,nebo ekvivalent kterej přímo uvádí výrobce motoru.Dej si tam jinou váhu vzduchu,jinou lambdu,jiný svíčky atd a pak se div,proč to nechce jet a proč to dělá co to dělá
19.08, 8. 7. 2009, odpověděta jaký je s nou rozdíl? S tou NGK?
20.17, 8. 7. 2009, odpovědět:o) Ale tak zas mu věř. Měl je tam 100tisíc km a ani o metr míň. Tak to musí vědět.
20.58, 8. 7. 2009, odpovědětno, nevím, zda to bude pro někoho přínosné, ale kdysi jsem měnil svíčky na své Yamaze, je to litr, točí cca 12t. a svíčky NGK mě velice zklamaly. Ikdyž tam byly z prvomontáže nakonec jsem skončil u brisku. Když jsem si slavnostně dovezl 4 NGK za cca 1500kil, tak mě trochu zklamalo, že po 1000km, jsem měl tříválce, co budu povídat, tak se jezdit nedá. Reklamace neuznána, NGK prý špatné svíčky nedělá....tímto pro mě skončily. Sehnal jsem si vývojové svíčky od Brisku (dnes již standardně prodejné) a hle jezdily 15t. bez poruchy, ale přeci jen jsem je pak vyměnil. Nechal jsem se zlákat na Denso a taky musím říci že jsou velmi dobré. Navíc brisk se dává do lamborghini a snad je používaly i do F1, ale toto nikdo neví a když se řekne brisk = 3koda 120, jenže už to tak není, nebojte se vývoje. Japonci na konci!
21.37, 8. 7. 2009, odpovědětmě by se docela líbily ty závodní víceelktrodové nebo ty spešl drahý závodní nebo něco podobnýho od BRISKu ale teď teda nevím. Mám tam teď originál CHAMPIONKY (za 1000kč/ks - tedy 6000kč na V6ku) doporučené od výrobce a po 10 000km už mi začíná jedna vynechávat. Nevím jestli NGK, BRISK nebo DENSO.
7.40, 9. 7. 2009, odpovědětJestli to vynechávání nezpůsobuje spíš něco jinýho.10K to je hodně málo na to aby už vynechávala
10.10, 9. 7. 2009, odpovědětJinak mám tam NGK asi 45 tisíc a zatím šlapou v pohodě,žádnej problém.
10.22, 9. 7. 2009, odpovědětmožná cívka ale myslím si že je to spíš tou svíčkou. uvidím-kouknu na to ale stejně bych chtěl koupit nový svíčky a přemýšlím který.
10.42, 9. 7. 2009, odpověděturcite tam dej ty co tam maji byt, vyrobce vi co tam dava aby to bylo perfektne vyladene, ja tam mrsknul taky origo NGK a nemam problem, jenomze jsem je menil kdyz uz jsem mel na tachometru 170 000km takze byly vypalene az do keramiky, no zkratka jsem nevidel svicky v horsim stavu, nicmene si myslim ze je nikdo na tom aute nemenil predemnou. Duvodem bylo obcasne starty na tri valce...
15.12, 10. 7. 2009, odpovědět