Zdravim. Mel sem problem, ze mi obcas pri dojizdeni bez rychlosti haproval volnobeh a auto sem tam cerne dost zahulilo pro akceleraci. Zaslepil sem EGR a to tak, ze sem nechal podtlakovou hadicku a EGR tak jak je, uplne oddelal tu trubku co vede k sani a vyrobil sem si 2 priruby z 3mm nerez plechu a tema sem zadelal ty diry po trubce. Kdyz sem videl, co je v sani za bordel, trochu sem to vycistil... Problem se tim odstranil, volnobeh vubec nekolisa, navic se mi zda ze ma takovej lepsi zvuk v nizkych otackach a trochu lip taha v nizkych ot. Ale mel bych dotaz, kdyz je egr k rizeni emisnich limitu, nebudou problemy na emisich (jak tu uz nekdo psal)?A taky jestli je realna hrozba propaleni pistu pri delsim brzdeni motorem, nebo jestli se toho vubec nemusim bat? Diky za odpovedi
22.26, 10. 7. 2009, odpovědětnie vobec nebudu aj keby si vyrazil kat tak by si nic nevsimli
11.36, 11. 7. 2009, odpovědětMěl bych obavu z lokálního přehřátí spalovacího prostoru. Recyklace spalin mimo jiné snižuje teplotu hoření. A motor je takto navržen.
17.28, 11. 7. 2009, odpovědětno, tak jaký problém, až půjděš na emise, tak to zase zapojit do puvodního stavu? ja to tam mám taky, proste sem vytahl hadičku a oboje sem zaslepil a je klid... s tím přehříváním nevím..já tak jezdím a nemám problém..
9.40, 12. 7. 2009, odpovědětani ja funguje to super a sacie zvody su cistucke
11.02, 12. 7. 2009, odpovědětnema tato zalezitost nejaky negativny vplyv na spotrebu??? zda sa mi ze ako som ho zaslepil isla mi spotreba hore.
16.17, 12. 7. 2009, odpovědětTak to jeste nevim, ale pak dam vedet. Nemam palubak, ale spotrebu si merim pri tankovani, jak vyjezdim celou nadrz a pak natankovat po vicko, to je nejpresnejsi. Predtim sem mel spotrebu 5,2 - 5,6, uvidime, jestli zustane stejna nebo co. Zatim se mi to libi, je to opravdu o poznani zivejsi, zvlast na rozjezd s ohratym motorem tam rozdil je.
7.03, 13. 7. 2009, odpovědětja som napriklad po zaslepeni nepocitil rozdiel, stale mi to slabo taha do tych 2tis otacok
9.20, 13. 7. 2009, odpovědětAhoj Alfaci sháním středový panel ve stříbrný barvě na alfu 156 nevíte o něčem díkas
21.14, 3. 8. 2009, odpovědětFrantišek: egr vôbec neslúži nato aby ochladzoval spalovací priestor. keď ti otvorí egr tak výfukové plyny neroztáčajú turbo ale sa ešte pred turbom vrátia naspäť do spalovacieho priestoru. a teraz si polož otázku či sa ti bude ochladzovať spalovací priestor keď ti egr pustí do valcov 500 stupňov horúce spaliny. ???
7.58, 5. 8. 2009, odpovědětEGR slouží ke snížení emisí. A to realizuje snížením teploty spalování. Zkus si o funkci EGRu něco nastudovat.
10.17, 6. 8. 2009, odpovědětno začni študovať skôr ty. egr je na znižovanie emiisií, ale nie na znižovanie teploty v spalovacom priestore. a keď už ma chceš poučovať tak si preštuduj egr mapy v ecu, kedy sa egr otvára a zatvára. pri plyne na podlahe je egr zavretý, do motora ide veľa paliva, veľa vzduchu. vtedy sa ti prehreje motor? vieš čo, napoj si výfukové zvody na sacieho pavúka a môžeš spokojne jazdiť podľa svojej teórie.
11.34, 6. 8. 2009, odpovědětNauč se číst, prosím. To že EGR je ke snížení emisí píšu v první větě. Dále tedy rozvedu: Při nižší spalovací teplotě je méně škodlivých emisí. A snížení spalovací teploty se dosáhne přivedením menšího množství volného kyslíku do spalovacího prostoru. A to se provede přepuštěním části spalin do sání přes EGR. A polož si otázku, jaký je asi tak u nezávodního auta poměr mezi jízdou ve standardních podmínkách kdy EGR přepouští a jízdou na plnej kotel?
9.45, 7. 8. 2009, odpovědětfajn. prečo diesel dymí keď ti odíde turbo? - pretože je nepomer nafta vzduch. ty tvrdíš že tým že do valca plnením výfukových plynov sú menšie emisie. ok. ak máš možnosť merania emiisi výfukových plynov tak si zmeraj emisie na aute, a potom skús napr. teplovzdušnou pištolou fúkať horúci vzduch do sania a zmeraj znovu emisie. asi budeš prekvapený výsledkom. a samozrejme meraj aj egt. no a znižovanie spalovacej teploty nefunguje tak ako to tvrdíš. pri deceleracii rj vstrekuje minimálne množsto nafty. tak isto pri deceleracii ti ani turbo netlačí vzduch do valcov. skús pohladať príspevky od užívateľov kde každému klesla dymivosť po zaslepení egr ventilu. nájdeš ich veľa. nechcem ťa podjebávať ale prax je trochu iná ako čo si našiel možno niekde na nete. máme už pár úprav áut za sebou kde sa nerobil len chip, ale sa ladila rj aj podľa teploty nasávaného vzduchu v kombinácii s meraním emisii aby sa predišlo chudobnej alebo bohatej zmesi s následnými detonáciami. cuore sportivo
10.23, 7. 8. 2009, odpověděthttp://www.156club.sk/viewtopic.php?f=7&t=23
9.05, 5. 8. 2009, odpovědět