Problem se kterym by jsem potreboval poradit se tyka imobilizeru. Mam 2.0 ale jedil jsem s 1.8 RJ. Ted jsem to chtel vymenit aby to bylo jak ma. Tudiz RJ 2.0. Vymenil jsem RJ, "imobilizer" (pocitam ze to je cerna krabicka nad pojistkama), spinacku. Jedine co jsem musel nechat z 1.8 je krouzek co je na spinacce. takhle mi to stale pise "CODE". Nevite vcem muze byt prblem? Co jeste dovymenit? Diky za reakce
9.50, 15. 7. 2009, odpovědětprave okolo spinacky je kruzok kde je snimac imobilizera , ktory nacita kod z kluca a odosle do RJ, tazke ak si tam nechal ten kruzok tak ho tiez vymen alebo poriadne zapoj, pripadne precisti aby mohol citat udaje
22.11, 15. 7. 2009, odpovědětZdárec,tak to by chtělo dat novou RJ+ostatní naležitosti. Jednu bych mněl kdybys mněl zájem.
23.19, 15. 7. 2009, odpovědětTeď jsem to dělal taky.Ten kroužek můžeš nechat co tam je to je jenom snímač,ale nesmíš ho zapomenout propojit s tou krabičkou imobilizeru cos tam dával.Jinak se mění řidící jednotka (hlavně se podívej jestli jsi ji ukostřil) imobilizer(to je ta krabička u pojistek) a spínačka s klíčem
7.50, 16. 7. 2009, odpovědětjasny, vsechno je zapojene jak ma ... ten krouzek je opravdu to jedine co neni z 2.0 takze pocitem ze to bude tim ... diky za reakce ... Jarka: kolik by jsi si predstavoval za ten komplet. (RJ, imob, vlozka do spinacky s klicem, koruzek, popr zamky at nemusim vozit dva klice)
10.50, 16. 7. 2009, odpovědětotocim klucikom na zhavenie s svieti code toci ale nenaskoci motor viet niekto poradit ako obist riadiacu jednotku manualne?
15.34, 15. 8. 2013, odpovědětměnit stačí řj motoru+řj imo + klíče, nic jiného není třeba. jinak imobilisér většinou blbne ode relátka před baterií.
20.47, 15. 8. 2013, odpovědět