Ciao ragazzi , mam taky problemik sem tam ked idem dlhsie v tychto horucavach na rovnakom plyne hore miernym kopcom napr: 4ka na 1900 ot 1 a ked podradim tak auto neregauje pri zasliapnuty ,plyn je upne mrtvy mozem aj na podlahu polozit a nic . Riesim to tak ze trochu pockam a dam o dva stupne menej potom to vystreli opat . Nechapem cim to mozem byt na palubovke ziadna kontrolka nesvieti. Myslel som ze je to vahou vzduchu ale tu som menil a je to rovnake :-(. Auto ide velmi dobre aj do otacok 4E3 na 4 nie je problem vybrat znej behom chvilky .Btw mam 1.9, 81 KW. Budem vdacny za kazdu radu pekny den prajem ...
10.33, 15. 7. 2009, odpovědětNazdar.. chod na diagnostiku... Mne to robi podobne za vlhka, ale to mi ostane svietit kontrolka vstrekovania.. diagnostika ukazala potenciometer plynu. chystam s aho v blizkej dobe menit tak uvidim ci sa to zlepsi. u teba je moznost aj zaseknuteho egr ventilu, vtedy auto dymi. Ale aj to ti ukaze diagnostika...
17.31, 15. 7. 2009, odpovědětservus no mam aj ja vazne podozrednie na ten egr ventil kedze ked mi to vivedie tak si trosku zabafka ako som minule kukol do zadu no inac nedymi vobec motor ide nadherne este aj kamos sa cuduje co ma bravo 1.9tku ze menej dymi ako jeho co ma o 100tisic menej nabehane. Ono to robi len ked sa zohreje a ked idem dlho na jednom plyne po meste ked jazdim tak to este nikdy nevyviedla. Bojim sa ze na diagnosike nic nezistia ak to je mechanicka porucha. Pocuj a ked zaslepim tne eegr ventil plieskom ako tu pisu viacery treba vyradit nejako aj prevodnik tlaku alebo do toho nesahat radsej..
18.41, 15. 7. 2009, odpovědětmam ten isty motor co ty... vopchaj pliesok do tej rurky co spaja egr a sacie potrubie a uvidis ci sa nieco zlepsi. to je vsio. cao
19.57, 15. 7. 2009, odpověděta neprehreje sa to tam ked tam len tak nasurovo zablokujem privod casti spalin do sania? Na zaklade akej informacie vlastne otvara ten ventil a prepusta spaliny do sania ?
20.05, 15. 7. 2009, odpovědětvsetko riadi rj... A ci sa ti nieco poskodi ked zaslepis... neviem. funkciu to ma na znizovanie spalin, ale ci to ma aj na chladenie neviem, sak vyfukove plyny mozu dosahovat az 900stupnou, tak co to moze ochladit?
22.05, 15. 7. 2009, odpovědětserwus no som myslel ze ci ten egr ventil sa nejako neprehreje tym ze ho zaslepim tak ze dam pliesok medzi sanie a ventil tak ako to pysal P@co par riadkov hore vyssie. Velmi do toho nevidim ale myslim si ze by bolo v hodne zaslepit to uz nikede pred egr ventilom tam kde spaliny prudia z vyfukoveho potrubia ak odtial vobec prichadzaju neviem este som to velmi neprebadaval. A co ten prevodnik tlaku dotoho idie tiez par hadiciek ten netreba nejako odstavit ked tam vopcham ten plech ??
10.50, 16. 7. 2009, odpovědětNo tak konecne som to zaslepil tak ako ste radili a auto ide bohovsky teraz som bol v madarsku na baltone nabaleny 4 va ute a dalo to 198 a to mam nabehnao cez 254 000 fakt tie motry su nezmary.Pocujte a keby som dal tu zaslepku rovno ku turbu a tak aby zbytocne tie spaliny nesli do prevodnika tlaku co by sa stalo ?? nemate niekto skusenosti s touto alternativou ???
19.24, 23. 8. 2009, odpovědět