Mam otazocku alficka sa mi asi po 20 kilometroch zohreje na asi 110 stupnou a potom zopne ventilator a zchladi na nieco nad 90... a zase sa zahrieva a tak stale dookola... neviete co to moze byt?? cital som ze ventilator ma dve polohy a mam taky pocit ze ta prva mi nefunguje mal som asi 100 stupnou otvoril som kapotu a ventilatory boli oba v klude... poradte niekto prosiim :(
18.28, 15. 7. 2009, odpovědětako je to z tymi rychlostami ventilatora co chladi motor?? co ich ovlada??
20.31, 15. 7. 2009, odpovědětPředřadník odporu ventilátoru, záležitost 2-3 stovek. Pokud by však odešel jako mně, tak by první fázi teplotní čidlo obešlo a začal ti foukat na plný otáčky už při cca 90. Při 110 je to už jaksi pozdě, chybu bych tipoval jinde.
22.06, 15. 7. 2009, odpovědětno a neviete niekto ako to vyskusat ci odisiel?? a ako to vlastne je 1faza jeden ventilator a druha oba? no som z toho zufaly.. poradte
7.27, 16. 7. 2009, odpovědětMajko, ja mam tiez 1,9 JTD, ale 110 stupnov som tam nikedy nemal. Skorej by som hladal chybu v termostate, alebo v okruhu chladenia. Po 20 km nieje mozne, aby sa tak zohral,pokial Ti dobre funguje chladiaci okruh, respektive termostat. Treba ho vyskusat, ci otvara, alebo preplachnut chladiacu sustavu. Su na to pripravky napr. radiator cleaner atd.
7.45, 16. 7. 2009, odpovědět