diky moc,vycerpavajuce info. urcite pomoze! dik
21.56, 16. 7. 2009, odpovědětčau, na 2.0 TS to mám - Hlava válců – 1) všechny šrouby v hlavě uháhnout na 20Nm ( začíná se uprostřed - do šneku )... 2) pak znovu utáhnout všechny šrouby na 40Nm ... 3) přitáhnout všechny šrouby o 90stupňů... 4) opět všechny o 90 stupňů... 5) dotáhnout všechny o 90 stupňů... tak je to přímo v manuálu elern, u 2JTS to bude stejné... hodně zdaru
22.02, 16. 7. 2009, odpovědětjinak jsem teda ještě nikdy neslišel že by 2.0 JTS mělo 114kw, JTS má 118kw,,, 114má TS
22.07, 16. 7. 2009, odpovědětneviem si pomoct potrebujem poradit mam AR156,2.0ts ,r.v.99,114kw.Zrazu mi zacalo varit vodu vytiahlo ju na120stupnou,prekontroloval som chladic,hadice,termostat vymeneny( otvara ako pisu pri88stupnoch),vody akurat ani sa nestraca kurenie kuri ako ma.Po prejdeni cca10km mi teplota vyskoci na100stupnou a hadice mam natlakovane ale rukou idu stlacit medzi tym podtlak stiahne vodu v nadrzke na alebo trochu pod minimum pri otvoreni exp.nadrzky mi voda stupne na maximum a citit ze sa aj odtlakovala unika vduch(to robi aj pri 90stupnoch) a ked jazdim ide mi teplota rychlo hore pustim kurenie na plno drzi sa tep. na90-95stupnoch ako nahle vypnem kurenie teplota zacne hned stupat na 100stup.a viac a ked zase zapnem kurenie teplota klesne na 90stup.poradte mi prosim kto ste m,ali podobny problem,neviem co stym robit uz som obehol 3mechanikou ale nevime mozno tesnenie pod hlavou uyz som aj objednal ide ma porazit vsetci v lete s klimou a ja musim s kurenim na max! vopred dik za rady
11.09, 17. 7. 2009, odpovědět