Pri radeni rychlosti ide vsetko tak ako ma, iba ked radim dvojku pri rychlosti vyssej ako 30 km/h tak sa mi to nejako zadiera. Proste to vydava taky zvuk pri ktorom to auto lutujem. Naucil som sa jazdit tak, ze dvojku radim iba ked idem pomalsie ako 30 a vtedy je vsetko vporiadku. Neviete mi poradit ako by sa to dalo odstranit? Mam obavy, ze v servise mi budu chciet vymenit celu prevodovku, ja si ale myslim, ze pokial je radenie 100 percentne, teda okrem tej dvojky tak tam bude iba nejaka chyba, ktora by sa mala dat odstranit, bez vymeny dielov. Stretli ste sa uz s niecim podobnym ?
1.17, 20. 7. 2009, odpovědětahoj ahoj, no nevim jestli máš KO převodovku, ale dělalo mi to to samé, potom nastalo vypadávání 5.rychlosti(na dálnici sem ji tam sotva udržel. Novou sem shánl ale neobjetoval jsem 20ti korun tak jsem sehnal použitou za 7tis. a ktomu ještě byla načatá spojka. Ale možná zkus ještě olej v převodovce. Ale třeba nebudeš mít takovou smůlu jako já, tak hodně štěstí
7.29, 20. 7. 2009, odpovědětAhoj,tak něco podobného se stalo Mě u jednoho auta,ale ne u alfy. Když jsem tam dal 4,tak to někdy tak divně chrčelo. Ale jezdily jsme dál. Pak tam šla blbě 5 a opčas jí to vykoplo. Když už jsem ji tam nemohl dostat (5) ,tak jsem jezdil na tu chrčící 4 a pak jsem mněnil převodovku. Převodovka byla KO, po vyměně jezdíme bez problému. Asi před týdnem byl za mnou kamoš,za se s uplně jiným autem že mu vypadáva 5,jsem to projížděl divně to chrčelo když jsem tam dal tu 5 a vydržela tam asi 5 vteřin a pak ji to vykoplo. převodovka KO. On to ještě prodal v tomhle stavu,novýmu majiteli to nevadilo. Pry dokad jezdí tak je to dobrý. A copak maš za auto s jakým motorem?
7.48, 20. 7. 2009, odpovědětjinak, nevim co máš přesně za auto ale ja 1.9 JTD a musim říct že vyndavat převodovku dobrý, ale dát ji tam zpět ??? masakr...nejspíš bude muset ven motor, ale pokud by měl někdo radu jak jinak budu vděčnej
13.15, 20. 7. 2009, odpovědětTak to vypadá bohužel na synchronní kroužky. Taky sem měl to samý, mě to dělalo při řazení ze 2 na 3 a při podřazování z 4 na 3. Když jsem řadil opatrně a pomalu, takto přžes zuby nešlo. Takhle jsem s tím jezdil asi 2 roky a pak převodovka udělala "prd" a s autem už jsem skoro nepopojel.. strašnej rachot jak když mlátíš kvedlačkou v prázdným kastrolu. No tak jsem koupil jetou převodovku od Martina156 za 8500,- (tušim) a auto bylo zas pojízdný. Teď je teda celý na prodej protože jsem si udělal radost červenou 159tkou .-))
14.54, 20. 7. 2009, odpovědětZabudol som napisat, ze jazdim na alfe 156 1.8 T.S. Dik za rady, dufam, ze bude stacit vymenit ten olej v prevodovke alebo nieco podobne, lebo ked budem musiet kupit novu, tak mesiac nezerem...Zajtra to davam mechanikovy tak som zvedavy co na to povie on...
20.07, 20. 7. 2009, odpovědětSunic vdaka...odhadol si to presne...problem bol v synchronnych kruzkoch...:o)
22.52, 21. 7. 2009, odpovědětA to budeš měnit jen synchrony nebo celou převodovku?
23.59, 21. 7. 2009, odpovědětVůbec není zač. od toho tady jsme, aby jsme si poradili :-)) To Jarka: cena sady synchronů není tak strašná, ale horší je prý ta jebačka s výměnou. Převodovka musí prý ven a pak rozebrat. Ale možná je lepší si ty synchrony vyměnit a víš tak na čem seš,než koupit jetou špajzku (jako já) a doufat, že nebudeš třeba za rok řešit to samý. Já měl teda štěstí, snad jen trošku tíž šla zařadit 6tka.
10.29, 22. 7. 2009, odpovědětPresne tak, ja som to menil, tiez mi odisli synchrony 3 a 4 a este par koleciek som menil a stalo to 17 litrov.. Cakal som ze to vydrzi, len auto nevydrzalo, cest jeho pamiatke :(
13.36, 22. 7. 2009, odpovědětAhoj,no to máš pravdu stou špajzkou. Ale aby nedopadl jako Gonzales.
14.10, 22. 7. 2009, odpovědětTak ale jestli sem pochopil gonzalese správně, tak jemu opravená převodovka vydržela, jen asi někde pak rozstřelil celou Alfu a za to opravovaná převodovka určitě nemohla...
15.00, 22. 7. 2009, odpovědětHlavně do převodovky bych se vůbec nevrtal..I když se to nezdá,tak dát jí zpátky dohromady je daleko složitější než zpětná montáž motoru a bez speciálních přípravků a servisního manuálu se nelze obejít..takže já bych koupil jetou..To rozebrání a následný složení je hoodně nejistá záležitost
15.32, 22. 7. 2009, odpovědětAno, spravne si pochopil, prevodovka je OK a auto je KO :(( Inak robili mi ju priamo v Alfe..
22.08, 22. 7. 2009, odpovědětCoš to máš pravdu,to jsem taky pochopil. Ale 17 tis za nový synchrony. tak to maš 3 starší převodovky.
23.52, 22. 7. 2009, odpovědětNo ako vravim synchrony a nejake kolieska, vsetko original a vsetko v Alfe, tiez som sa chytal za hlavu, ale len montaz a demontaz bolo 5000, ozubene koleso jedno cca 2500, plus synchrony, olej a ine...
7.27, 23. 7. 2009, odpovědětJá prodávám převodovky za 3500 kč plně funkční z havarek a je to bez problémů
18.01, 22. 7. 2009, odpovědětNa 2,0 TS jsem ju prodal ve středu někomu do olomouce.Možná budu mít příští týden.Teď tady mám 2 převodovky na 1,9 jTD, jednu 2,4 jtd, ale pro tu by si měl zítra někdo přijet,a pak jednu 6ti kvalt na 2,5 V6 a jednu 5ti kvalt na 2,5 V6
7.16, 23. 7. 2009, odpovědětMám na prodej plně funkční přtevodovku na 2,0TS r.v. 2001 cena dohodou
22.42, 23. 7. 2009, odpovědětNo radsej vymenim celu prevodovku. Rozhodol som sa doverovat ľudom, ale samozrejme bude to aj ekonomickejsie riesenie. 1 synchron sa kupit neda. Sada stoji 220 eur a vymena u mojho mechanika asi 4 dni. Ratam zhruba 10 eur na hodinu a ked si zratam jedno z druhym obracia sa mi zaludok. Takze radsej vsadim na jazdenu prevodovku od alfistov :o)
19.33, 5. 8. 2009, odpovědět