Kluci poradte prosím z tím turbem na 2,4 co jsem psal včera odpoledne,aspon jak s tím podtlakem jesli se má sním dát ručně ať vím jestli není přidřeny .Nebo jak na vyčištění těch lopatek turba a co by to měo dělat pokuď jsou zanesené karbonem.Dík moc Martin
13.08, 21. 7. 2009, odpovědětto by aj mna zaujimalo.svieti mi ked dam na podlahu kontrolka vstreku vraj zanesene turbo alebo pridrete lopatky ma s tym niekto skusenosti
15.59, 21. 7. 2009, odpovědětNa turbu je páčka, která jde z toho podtlakovýho regulátoru, a s tou by jsi měl hýbat, ne lehko, protože v tom reg. je membrána, která ovládá regulaci, ale ta páčka se dá rozpojit, a potom musí jít ta páčka co jde do turba lehko, protože ta už hýbe jen s těma regul. lopatkama. Podívej se ještě na tu hadičku, která vede do toho regulátoru, jestli náhodou není prasklá, a nepřisává si to vzduch, potom by to mohlo taky pískat. Já jsem například teď čistil turbo na svojí 1.9, protože mi vyhazovalo závadu že je vysokej plnící tlak, tak jsem myslel, že je zasraná regulace, ale ta chodila krásně a turbo bylo taky čistý, a při zapojování jsem si všiml, že je ta podtlaková hadička prasklá, tak jsem ji zkrátil a turbo maká super. Od kolika otáček cítíš aspoň malej zátah turba? já to měl právě až okolo těch 2tis.ot./min, a teď uz to na 1500ot. táhně krásně a je cítit už tak od 1300ot. Zkontrolu teda ještě tu hadičku, protože jsou na prasknutí dost náchylný. Kdyžtak zase napiš.
21.40, 21. 7. 2009, odpovědětMichle dík za tipy,už jsem na to koukal bohužel teď je malo času,chtěl jsem rozpojit tu regulaci ale je tam přístup jak k penězum,tak jsem to nechal ať jestě odjedu na odpolední,bohužel hadička je ok nikde žadná dídrečka,nejlepší bude asi vytahnout celé turbo a zkontrolovat a vyčistit vše najednou a buď to pomůže nebo turbo umře.Na to musí objednat aspoň těsnění pod vyfukové svody ať tam mám pak co dát.Pak dám vědět jak jsem dopadl.Dík moc Zatím
0.19, 23. 7. 2009, odpovědětpre michal: aky mas motor? 1,9 alebo 2,4? citit zatah od 1300otacok by som chcel aj ja teda pokial nemas chipnuty motor pretoze moja 1,9 81kW zabera az okolo 1900otacok a dovtedy je zdochlina.
6.06, 23. 7. 2009, odpověděthosi na motore 1,9jtd 77kw je tiez ta podtlakova hadicka??? zda sa mi ze mi turbo nejako pisti, neviem k comu by som to prirovnal,viem ze tam nemam naklapanie otacok
22.09, 21. 7. 2009, odpovědětNo já mám 1.9 JTDm 103KW, takovej ten slabší zátah je opravdu cítit okolo těch 1300ot/min, ale tahne to až po těch 1500ot./min.
7.04, 23. 7. 2009, odpovědět77kw jtd ma podlakovu regulaciu vyfukovych lopatiek, sak by ten motor rozbilo keby nemalo... Sa vam cudujem ze jazdite v tak nizkych otackach. dvojhmotovy zotrvacnik vam nic nehovori? 1700 je bezpecne minimum...
8.10, 23. 7. 2009, odpovědětja si tiez myslim ze tie nizke otacky nie su pre toto auto ok.
8.36, 23. 7. 2009, odpověděttake otacky su na k... aj pre stare tdi. poznam dotycneho ktory jazdil na tdi aj na 1000ot. teraz ma 235tis. km a je rad ze zaradi bez zubov, vsetky silenbloky v p... zotrvacnik rozsroteny. ale jazdil za 5litrov.... Nastatstie ma peniazi trochu, tak ked dostava barak auto ide prec. nekupite ktosi sharana rok 00? 81KW tdi. km vam dam stiahnut na tom kolko len chcete. Investicia do toho auta tak 60tis aby bolo motorickz ok. zodraty interier jedine z buracky.
8.53, 23. 7. 2009, odpovědětbrawo! :D no ja som prave pocul ze na takych nizkych otackach okrem toho ze sa dosiera zotrvak si r.j. davkuje viacej paliva aby to zvladala utiahnut a vraj je vtedy vyssia spotreba, najlepsie je jazdit v oblasti najvacsieho krutaku. neviem co je na tom pravdy
9.19, 23. 7. 2009, odpovědětpresne. Ja som spotrebu nikdy neriesil... pod 6.5 litra sa zmestim len ked idem mimo mesta dlhsie. inak taky misung 7,2 cez leto a aj 9 cez zimu, zalezi kolko kratkych tras robim... Ako mnohy tu pisu ich spotreba 6 litrov ... no skusal som, bavilo ma to 10km. U turbo motora si treba dat pozor len na studene jazdy a na nezachladene turbo. vtedy treba ist jemnejsie na plyn a v normalnych otackach, nie pod...
9.29, 23. 7. 2009, odpovědětjj ja tiez nechapem tie nizke spotreby, ked jazdim tak ako ja chcem a uzivam si cuore sportivo tak cca 7 az 8 lebo chodim len mesto a kratke vzdialenosti (co sa mi zda trosku vela oproti konkurencii), ale ked som bol v prahe tak som to spravil za 5,8/100. hlavne na to turbo ako vravis treba davat bacha.
9.48, 23. 7. 2009, odpovědětKomkurencia ma to iste.. ja som jazdil tak ako jazdim aj na ochcavke tdi 81kw co je akoze uspornejsie ako jtd. cez leto som mal mimo mesta 5,5 - 6,5 a v meste 8,5, ale to podla palubneho. tdi pd v golfe 77kw. palubak stale ukazoval priemernu od 4,8 az po 5,5. ale po dotankovani to bolo o dost viac.
10.57, 23. 7. 2009, odpovědětVždyť já neříkám, že jezdím na 1300Ot./min. ale když jsem ho zkoušel, tak už tahalo. Nejsem trubka abych jezdil v tak malých otáčkách kdy motor nemá výkon ani krouťák.
11.47, 23. 7. 2009, odpovědětŽena má pridávať plyn len na plynovom šporaku a nie na aute tobôž alfe :-)
12.00, 24. 7. 2009, odpovědět