Nazdárek alfisti, koupil jsem Alfu 2,4 jtd s čipem (Novitec) o výkonu 118 kw.A po odpojení čipu jsem zjistil, že vůbec netáhne, otáčky jdou do 3200 a pak se zastaví.S čipem jede dobře, ale mám pocit, že má výkon jako bez něj.Alfa je z Německa a čip je zapsán v TP. A ještě jeden problém - dost hlasitě píská turbo? Můžete mi prosím poradit, pokud s tímto máte zkušenost? Předem moc díky.
22.23, 4. 3. 2007, odpovědětje to powerbox? poverboxy oblbnú rj tým že dávajú iné info o množstve nasatého vzduchu.
23.21, 4. 3. 2007, odpovědětNevím, je to černá krabička o vel. cca 10 cm, číslo: Z100-2*
0.00, 5. 3. 2007, odpovědětmá recht to není čip ale powerbox čip je jen přehrání soft. v řj tyhle power. stojej za ho... jinak když turbo píská tak je v pitli to může bejt ta příčina proč to netáhne bejt tebou opravu neodkládám protože ryskuješ větší poskození a to se ti potom pěkně prodraží
7.29, 5. 3. 2007, odpovědětChip bude vždycky lepší než powerbox, to je bez diskusí. Ale v některých případech majitel chip nechce/nemůže dát. Pak je powerbox dobré řešení. Také záleží, kdo ho dělal. Mě to s Novitecem chodilo jako hodinky. Taky ten powerbox může být výrazně levnější než chip ;) viz. http://autobazar.sbazar.cz/prodam-prodejni-aukce/novitec-powerrail-ii-praha-4-o646865.html
9.03, 5. 3. 2007, odpovědětDíky moc, jen mi pořád není moc jasný, proč to po odpojení zřejmě tedy powerboxu vůbec netáhne a s ním to jede jako by turbu nic nebylo...
17.17, 5. 3. 2007, odpovědětvždyt jsi řikal že i s tím boxem to jede jak normalní alfa bez uprav tak to dej dohromady a třeba budeš čumět co to ve skutečnosti dokáže zkus si zajet na sraz do hk a domluv se s někym at te sveze at víš jak to má jet
6.38, 6. 3. 2007, odpovědět