motor se mi u mé 1.8 začal po 3000 ot.dusit a škubat že bych si dal hlavou o sklo. při odpojené váze stejný.při lambdě stejný . při krokovacím moturku horší.máte s tím někdo zkušenost? ovládání klapky je lankem.
21.35, 28. 7. 2009, odpovědětA rozsvítí se ti při tom řízení motoru? Asi bych zkusil zajet na diag. a potom bych hledal dál. A nedělal jsi před tím něco na motoru, nebo s elektronikou? třeba výměna rozvodů apod.? Zkus tu diagnostiku a potom dej vědět.
6.53, 29. 7. 2009, odpovědětKdybys na tu 1,8 TS něco potřeboval tak zavolej 777159032 mám tady váhu, lambdu i klapku atd.
7.30, 29. 7. 2009, odpovědětKolko to ma km? Mne pri 150000 odisiel kat a tiez to sklbalo a neslo od cca 3-4 tisic otacok...
8.10, 29. 7. 2009, odpovědětmůžeš si skusit zajet na diag (stojí to maximálně 500) a nechat si smazat chyby,který ti to nahlásí.
8.29, 29. 7. 2009, odpovědětkontrolka vstřiku se nerozsvěcí. zkoušel jsem odpojit i baterii .delá to i když stojím a přidávám .do3000 ok potom uplně vysadí spadne pod3000 a zase se chytne.takže jezdím na čtvrt plynu a s embéčkama mám co dělat.dnes jedu na diag.tak se večer ozvu jak jsem dopadl. dík za reakce.
11.26, 29. 7. 2009, odpovědětpodle mě opět něco se sáním, tudíž asi váha vzduchu nebo krokovej motorek, nebo lamda, na diagnostice ti to zjistí
12.38, 29. 7. 2009, odpovědětopraveno. po restartu vymazání chyb ok. prý to jelo na nouzový režim.dozvědel jsem se že existuje i chiptunning řídící jednotky na benzíny.starý program nahrajou na cd to ti dají a nahrajou ti nový .akorát je nevýhoda že to neprochází na emisích.prý to dělají nekde v praze . nemáte nekdo adresu?
18.56, 29. 7. 2009, odpovědět