CAU, PO NASTARTOVANI ME VETRAK ZACNE CHLADIT..MAM 2.0 TWIN VYMENIL JSEM OBE CIDLA ALE PORAD SE VETRAK NEVYPNE ZA STUDENA..PROSIM POMOZTE JAK TO ZPRAVIT DEKUJI MOC
1.15, 29. 7. 2009, odpovědětPři nastartování se většinou zapne i klima a ta si pustí větrák. A nebo si někdo hrál s elektrikou před tebou, pokud máš autíko nové. Čao
7.53, 29. 7. 2009, odpověděttak novy urcite neni..klimu vypnu ale porste vetrak bezi dal...a hlavne na druhou rychlost..proste seplej je.
13.13, 29. 7. 2009, odpovědětneovlivneju to ridicii jednotka?
13.14, 29. 7. 2009, odpovědětUž jsem to tu před pár dny psal.Nech běžet ventilátory,vypni klimatizaci a vytáhni konektor tlak. čidla klimatizace v podběhu pod před. světlem.když se ventilátory zastaví je čidlo vadné.Musím říct že odchází dost často.A nevyplatí se kupovat starší.
16.47, 29. 7. 2009, odpovědětskusim to a to cidlo neunikne me neco z klima? a kdyz bude dobry to cidlo tak se stane co????
21.58, 30. 7. 2009, odpověděta ktere je to to relatko mam to nejake prehazene kazde rele ma koncovku do ktere se zasouva svoji barvu..napsali byste me prosim barvu relatka ktere spina ventilator a jak ho prekontrolovat jestli spina? adalsi dotaz kdyz vytahnu ten konektor a vetraky prestanou foukat tak jak muzu zjistit ze je spatne cidlo..vzdyt preci kdyz to odpojim tak je jasne te se vypne preci..takze to je sazka do loterie? preci kdyz se ventilator spina to klima cidlo a odpojime to tak je jasne ze to nemuze je..mozna tomu spatne vildo rozumim..sem amater..tak jestli by to slo vysvetlit...Dekuji TI mockrat. David
22.49, 30. 7. 2009, odpovědětJe to jednoduché.jestli-že máš studený motor a vypnutou klimatizaci tak se ventilátory nemají důvod točit.Když klimu zapneš el.mag.spojka roztočí kompresor tlak média vzroste a sepne tlakový spínač ovládání ventilátorů.Jenže ty máš klimu vyplou to znamená bez tlaku a přesto se ti ventilátory točí.To svědčí o tom že tlak.čidlo zůstalo neustále v sepnutém stavu a roztáčí ventilátory i když to není potřeba.Samozřejmě je to jenom jedna z více možností ale stává se dost často.
16.12, 31. 7. 2009, odpovědětJeště dodám že právě to když odpojíš konektor tlak.čidla při točících ventilátorech,studeném motoru,vypnuté klimatizaci a ventilátory se zastaví svědčí o tom že čidlo zůstalo viset neustále v sepnutém stavu aniž by bylo sepnuto tlakem.
16.36, 31. 7. 2009, odpovědětkde prosím ťa nájdem ten konektor,ja tam pod svetlom nič nevidím len kabel prišroubovaný ako keby ukostreny na boku pod svetlom,pošli mi prosím ťa fotku ak by to bolo možné
13.14, 10. 8. 2009, odpovědětdiky moc.jdu na to
16.42, 31. 7. 2009, odpovědětvetraky po odpojeny vyply. zitra se jde resit cidlo
23.38, 2. 8. 2009, odpovědětje tam nove cidlo vetraky funguji jak maji ale klima nespina...kdyz to dam na prim jako z baterky na kompresor tak klima sepne...janak cidlo bylo vyhorele...prosim vas nevite si stim rady? POPRIPADE ELETRIKAR Z BRNA?????
0.52, 5. 8. 2009, odpovědětkolko stojí take čidlo?
10.07, 10. 8. 2009, odpovědětVe Fiatu asi 1800.-
18.59, 10. 8. 2009, odpovědětsupr ... mam stejny problem ... diky za navod jak na to ...
9.11, 11. 8. 2009, odpovědětvymenit cidlo funguje to! ale mou klimou to stejen nezpustilo
0.18, 14. 8. 2009, odpovědět