prosim, neviete poradit? Po nastartovani, kym sa zohreje motor cca prvych 5 minut je pri zabere pocut klepotanie z prednej casti auta, tak 5 klepov za sekundu pri 2tis. Frekvencia sa nemeni s rychlostou ale je rovnaka pri rovnakych otackach, zvacsa je to pocut pri nizsich rychlostiach a okolo 2-3tis kym neni pocut aero hluk a kola. Po uvolneni plynu prestane klepotat (pri brzdeni motorom), tiez po zohriati motora je to menej vyrazne. Myslel som ze niektory z homoklbov ci ten tripoid ale nemeni sa to rychlostou takze to nebude v poloosach. Kola vyvazene, gumy mesiac stare, bola urcite z prava burana volakedy a tiez ze vraj mam silenblok motora zly ten sulec. 6 kval 1.9JTDm 110kw -vsetko rovnake ako 156 - 103kW. A tiez na 6-tke pri zaberu strasne trase rychlostnou pakou po uvolneni plynu prestane.
21.04, 29. 7. 2009, odpovědětZdravím,nejspiš poolosa. Bych to tak tipoval.
21.07, 29. 7. 2009, odpovědětA jak se chová klín.řemen při tom klepání.Je v klidu nebo vybruje.
21.20, 29. 7. 2009, odpovědětNo, vsetky kladky a remene menene, ALE pri meneni klinoveho remenu som zistil ze do remenice je akoby seknute jak keby ostrou castou kladiva a na tom mieste boli tie drazky take mierne sirsie a rozcapene tak sme to pilnikom zabrusili spat do "V" tvaru a pri volnobehu dost drase ale pri pridani sa ustali. Neskusal som ale ( ako som sa tu docital) vyskusat ci do jednej strany ide lahko potocit a do druhej nie, ale ta guma medzi malym a vacsym koleckom vyzera byt OK
21.29, 29. 7. 2009, odpovědětno skusil by som ten silenblok
21.18, 29. 7. 2009, odpovědětno ten silenblok mi povedal priamo mechanik z alfy, ktory bol pod autom v jame a ja som mal mat rucnu zatiahnutu a na jednotku som sa snazil pridat / pustit a tak dookola a povedal ze ten silenblok je kaput, ten horny ta tycka je ok.
21.36, 29. 7. 2009, odpověděta nemas to zle cipnute mas velky zatah Nm krutak mas vysoky
18.16, 30. 7. 2009, odpovědětno ten co mi to predaval tvrdil ze moze byt, ze je cipnuta ze ide lepsie ako nejaka druha co skusal, ale mne sa to moc nezda, lebo dost vysoko mam turbozatah cca 2,3tis, ale pod touto hranicou uplne slabe, idem teraz skusit vycistit vahu a kupit novy tlak. snimac, lebo ten stary bol komplet zadrbany od olej/sadze. jedine ze by tam bol niaky zly chip
21.21, 30. 7. 2009, odpovědětKde najdem a ako vypada ten tlakovy snimac? mne to tiez mizerne taha do cca 1800otacok. Potom je to uz parada. 1,9jtd 81kW
21.28, 30. 7. 2009, odpovědětDas dole ten plastovy dekel motora a vzadu na tom bloku kde saje vzduch, je to myslim medzi prvy a druhym valcom z lava. jeden srob odsrobujes a cele to vytiahnes von ani netreba odpajat konektor lebo neni to jednoduche. neviem ako ostatny ale ja mam vnutro sacieho komplet zadrbkane od tych sadzi a oleja ale ze vraj je to normalne
21.41, 30. 7. 2009, odpovědětno ak by to bolo chipnuté tak to zaberá určite skôr. továrensky sú jtdm spravené tak že v nízkych otáčkach je to bieda-softvarovo je to tak upravené. ak by si chcel vedieť či je tam chip alebo origo tak sa kľudne ozvi a pozrieme sa na to. u jtdm trvá sťahovanie softu z ecu 45min-1 hod. aspoň pri alfe 159 jtdm to toľko trvalo.
11.32, 3. 8. 2009, odpovědětTo: Alpiners2 Pojdes na zraz do velkej idy? nemozes zobrat nadobicko zo sebou?
23.26, 6. 8. 2009, odpovědětgt pozriem to video. na alfa156.sk hodím printscrean ako vyzerá egr mapa a kedy sa egr otvára zatvára, podľa polohy plynového pedálu, otáčok, záťaže. akurát včera som pozeral merania čo testovali chalani na tdi motore. merali teplotu výfukových plynov. pri plnej záťaži to bolo 850 stupňov, celkom paráda keď ti egr nezatvára a potom ti to fúka pekne do motora. :-)
8.14, 10. 8. 2009, odpovědětOK, hodis tu EGR mapu na 156club.sk? dikes alpiners2
11.51, 11. 8. 2009, odpovědět