Ahoj,prosim vas o radu-AR 156 2,0 TS, v nizkych otackach nejede,dusi se a skace tam a zpet! Nad 3000 jede pak uplne normalne-skvele!Byl jsem ve Fiatu na PC-vse Ok,jen lambdasonda. Koupil jsem uplne novou a je to stejne!Svicky nove NGK,rozvody nove,katalizator novy,vaha vzduchu vyzkousena-uz fakt nevim co dale!Dekuji predem
21.01, 30. 7. 2009, odpovědětA máš tam olej SELENIA ???!!!! Na jiný Alfa vůbec nejede!
21.24, 30. 7. 2009, odpovědětOpět se ozval hloupej Honza:-)))
21.37, 30. 7. 2009, odpovědětchlapy-hlavne se nedohadujte :-))olej tam mam,polosyntetiku,ktera tam patri!
22.12, 30. 7. 2009, odpovědětmam stejny problem...s 2.0 twin...nevite nekdo?
22.45, 30. 7. 2009, odpovědětJestli ti dělali rozvody, tak je máš špatně nastavený. Teď jsem tu dělal 146ku T.S. a to samý někde do 3tis.nejela a šíleně škubala, a když se trochu víc natočila vačka tak se to teprve rozjelo. To škubání způsobujou čidla otáček, protože jedno snímá z vačky a druhý z kliky a vlastně tím jek je to špatně nastavený tak se hádaj. Vem si aretace na vačky sundej vent.víko, dej první válec do horní ůvratě a zkus zaaretovat vačky a poznáš, jestli ti to bude sedět, nebo ne.
22.47, 30. 7. 2009, odpovědětPřesně tohle mě taky napadlo - mrkni na rozvody.Taky může bejt nějaká komponenta přestože je nová vadná.Zkus odpojit váhu vzduchu,odpojit lambdu úplně a pak to zkus jestli nastane nějaká změna..Každopádně bych kouk na ty rozvody.Jinak ono 156 2,0 tahoun do 3000 rozhodně není - až tam někde zátah začíná.
7.10, 2. 8. 2009, odpovědětAž na něco přijdeš, dej vědět.
23.45, 30. 7. 2009, odpovědětTak už jsi na něco přišel?
23.43, 1. 8. 2009, odpovědětZdravim vas,byl jsem o vikendu pryc,takze jsem na nic jeste neprisel. Ty rozvody,to je zajimave,to me nenapadlo,porad jsem hledal okolo a tam nic. Kdyz jsem vypojil vahu,zmena zadna,kdyz lambdu,tak to auto se drzi v nejakem nouzovem rezimu.Kazdopadne az na neco prijdu,dam vedet! Moc dekuji za rady!
9.40, 3. 8. 2009, odpovědětskus vycistit skrtiacu klapku sprejom na to,mne tiez cukala a teraz aj spotreba sla dole
19.27, 3. 8. 2009, odpovědětAhoj,skrtici klapku jsme cistili uz dvakrat,ale zmena take zadna! Myslite,ze by mohli byt spatny treba pouze ty cidla otacek? ono to po tech rozvodech jezdilo daleko lip nez ted,tudiz se to zhorsuje... Diky
10.28, 5. 8. 2009, odpovědětDoporučujem diagnostiku lebo ináč hladáš ihlu v kope sena.
18.44, 5. 8. 2009, odpovědětAno,ja vim a byl jsem na diagnostice ve Fiat CB,ale neukazala vubec nic.Jen chybu lambdasondy-tu jsem vymenil za uplne novou a problem zustal stejny! Ani sebemensi zmena!diky
22.38, 5. 8. 2009, odpovědětJestli jsi byl ve fiat v Českých Budějovicích, tak to se ani nedivim. Jestli jsi z okolí Č.B. tak zajeď na pekárenskou ke Královi, a řekni, že ti nemůžou na nic nikde přijít, a ať ti to projdou krok po kroku, a vysvětli jim svůj problém. Stojí to 250 bez papíru. Jezdím k němu s autama už asi 4roky a max spokojenost. Ve future jsem byl jednou a dost.
4.59, 6. 8. 2009, odpovědětčau souhlasím s Michalem a Strawberry156, mohlo by todělat špatné nastavení rozvodů, měl jsem podobný problém, měnil jsem variátor no a už se to nedotáhlo jak to bylo před tím a nastal problém, nakonec jsem to nastavil pomocí aretačních přípravků, no a rozdíl ? měl jsem rozvody posunuté skoro o 4 zuby :(( ještě že to nic neudělalo, měj se
19.36, 6. 8. 2009, odpovědětobčas to dělá váha vzduchu, taky se ám to stalo po vyčištění bylo vše OK
14.55, 8. 5. 2013, odpovědět