Jsem čerstvý majitel ojeté Alfy 156 sedan, 1.6 TS 88 kw. Dal jsem auto do servisu aby udělali rozvody a vodní pumpu, celkem jsem zaplatil 10500 kč. Cena mě mile překvapila. Při předávání vozu mi technik ukázal podvozek a mě spadla čelist, řekl že co nejdřív musím viměnit zadní tlumiče+pružiny a stabilizátory, přední spodní ramena, a skoro celej výfuk...svíčky, těsnění pod víkem ventilů, filtry....olej jsem tam dal nový Selenia K20 10w/40....nemluvím o korozy, ale ze všeho nejvíc mě trápí díra za předním kolem a u prahu, vše je na straně řidiče, neví někdo jak díry zadělám? Aktivně jsem koupil laminátovací sadu a řekl jsem si, že to zalepím jako lodě, snad to bude dobrý ne?
5.14, 31. 7. 2009, odpovědětno tak to si krasne kupil! si nemal so sebou nejakeho mechanika co by ti ju pri kupe obhliadol?
7.52, 31. 7. 2009, odpovědětTak to ti gratuluji čerstvý a hrdý majiteli shnilé alfičky.S tim laminem si raději postav pramici a tu alfu raději prodej a kup si zdravou a zachovalou.Ono asi takhle,za pořizovací cenu kolem 40000Kč bys mohl čekat nějakou krasavici.Některý lidi nechápu.
8.01, 31. 7. 2009, odpovědětřekni nějakýmu známýmu klempíři ať ti to vyvaří. taky jsem to musel dělat. komplet předky prahů a přední podběhy. nestálo mě to moc a teďje to v cajku.
10.16, 31. 7. 2009, odpovědětno nemám nic proti vyvařování, ale když do toho sáhneš svářečkou či CO tak to do 2 let máš to samé možná i horší... pokud to nejsou velké díry doporučuji nerezlé plechy třeba odrazit špičatým kladívkem až do míst kde je plech ok, pak vzít třeba silikon a plast a díry pěkně z obou stran překrýt plastem a pořádně omazat silikonem a rez se pak už neukáže... ale pokud jsou to díry větší nezbyde než to vyvařit
11.01, 31. 7. 2009, odpovědětNemám nic proti silikonu, až na kyselinu octovou která vzniká při vulkanizaci. Silikon by nemel být použit: - V kontaktu s kovovými povrchy podléhající korozi – behem vulkanizace se uvolnuje kyselina octová.
11.47, 31. 7. 2009, odpovědětdíky za rady, pokusím se to víc specifikovat, celý podvozek neni schnilej, jenom u řidiče jsou chycený prachy a menší díra, asi na něco najel původní majitel a neřešil to...pak je o něco větší díra (asi 3cm) u předního levého kola jak končí podběh...nevím co s tím dělat, jinak je alfa relativně v cajku
12.29, 31. 7. 2009, odpovědětTy s tím nedělej raději nic a dej to nějakýmu odborníkovi který ti to vyvaří nebo vymění za nový kus(prahy).Věř mi že takový domácí žvýkání je opravdu jen pro dobrej pocit kutila(viz tebe) a oprava je na vyliš prdel.Silikon,laminatovací sada,medvědí hovno na díry se používalo dejme tomu na faforitech a ne v dnešní době.
13.58, 31. 7. 2009, odpovědětA co tak pouzit tie bitumenove (asfaltove) platy co sa pouzivaju na odhlucnenie podvozku, tymi sa izoluje strecha - klampiarina a znami tym ze vraj obalili hnili podbeh na skodovici a super. Sak aj tak je origo podvozok takou tenkou vrstvou zospodu obalene. Teplovzduskou by sa to dalo dobre vytvarovat a su aj take tmely k tomu ktore sa daju aplikovat aj na mokro takze to je dost odolne ked to je odolne na streche kde je brutal teplotny rozdiel
14.29, 31. 7. 2009, odpovědětZkus ji prodat na díly a ber to tak, žes mohl přijít o víc. Ale jestli ji chceš "dávat dohromady", tak hodně štěstí při návrhu na osobní bankrot.
15.28, 31. 7. 2009, odpovědětJa by som ti tiez odporucil radsej to cim skor predat, proste si nekupil dobre. A radim ti byt viacej precizny pri vybere novej Alficky.
16.10, 31. 7. 2009, odpovědět