Čaues aflisti. Prolejzal jsem tohle forum snad stokrat, ale žádnej podobnej problém tomu mýmu sem nenašel. Autíčko mi dělá následující: když sešlápnu plyn na podlahu a auto se rozjede tak do cca 4tis otáček jede bez problému ( nevím jestli jede jak má, ale jede ) a konkrétně na dvojku po překročení 4tis otáček se z výfuku vyvalý černej dým, přesněji oblak černýho dýmu až normálně některý auta zastavujou bo to vypadá jak kdybych i s károu začal hořet. Diagnostika kontrolkama v přístrojích je trošku svízelná, bo někdy bliká kontrolka žhavení, někdy ne. Jindy se rozvítí kontrolka vstřiků, pak zas zhasne, nebo svítí pořád celou cestu ( někde tady sem se dočetl - zastavit a znovu nastartovat, nepomohlo ). Jsem z toho jelen... než půjdu na diag tak jsem se chtěl nejdřív zeptat někoho z vás zkušenejch jestli nevíte čím přesně by to mohlo bejt. Váhu vzduchu jsem měníl za novou před měsícem, taktéž vzduchovej filtr. Díky za rady...
19.23, 4. 8. 2009, odpovědětake to mas sauto ?
19.28, 4. 8. 2009, odpovědětJaky mas motor???jed na diag a tam uvidis proc ti sviti kontrolka motoru.
19.28, 4. 8. 2009, odpovědět156SW 2,4JTD 100Kw
19.31, 4. 8. 2009, odpovědětMůžou to být vstřikovače nebo turbo.Nejdřív bych se ale zaměřil na hadici mezi turbem a sacím potrubí jestli ti při vyším tlaku v sání nepodfukuje.
20.56, 4. 8. 2009, odpovědětTak úplně nejvtipnější věc: když odpojim váhu vzduchu je všechno OK, žádná blikajicí kontrolka žhavení, žádná svítící kontrolka motoru. Dám tam zpátky starou váhu vzduchu ( vyčištěnou ) nic nebliká, nesvítí. Auto jede o poznání lépe. Dám tam novou váhu vzduchu, varovné kontrolky se můžou po**at!! Bude potřeba resetovat ŘJ, neníž li pravda ? ( to jsem si já bláhově myslel, že jsem tak již učinil, když jsem nechal přes noc - cca 13 hodin - auto stát bez zapojené baterky )
17.12, 6. 8. 2009, odpovědětodpojena baterka ti nepomoze, na reset potrebujes zazracnu magicku proceduru s klucom, ktora je tu podrobne popisana uz X-krat :)
19.52, 6. 8. 2009, odpovědět