Ahojte, ako som uz pisal, Mam novo-kupenu AR 156, 2.0 TS (rok 2000) A stale ma trapi vysoka teplota motora, bezne po 20 min jazdenia vyskoci ku pravej neoznacenej palicky(predpokladam ze to je 110 stupnov)niekedy menej, niekedy viac. Skontroval som chladivo, toho je dost... Je toto nejaky bezny problem na Alfe alebo sa mam zacat strachovat. PS: Ked som otvaral uzaver nadrzky, tak bol pod tlakom, takze z toho usudzujem ze trhlina tam neni, takisto neviem ci to ma nejaky suvis, ale klimatizacia+fukanie fuka nejak slabo niekedy zas normalne, tak neviem Dik za rady Mato
15.11, 11. 8. 2009, odpovědětNa vině by mohl být termostat, zřejmě po zahřátí neotvírá. Zkus po zahřátí motoru zkontrolovat hadice od termostatu, jestli od něj nejde nějaká chladná nebo vlažná, pokud jo, je to termostatem.
16.09, 11. 8. 2009, odpovědětmuzes mit zanesenej chladic,nebo ocesany lamely na nem, na to dost alfy trpi a dalsi vec nemusi ti spravne fungovat shara(ma 2 rychlosti jedna sipna pri 95C a druha pri 98C)Taky ti muze spatne ukazovat budik.Zacal bych tou zkouskou hadice,po ujeti par km,nebo kdyz se ti rucicka hne k prvni carce tak zastav a bez si do motoru sahnout na hadici od termostatu,pokud je studena je to ok,pokud ne tak je chyba tam.Dal bych zkontroloval jestli ma shara pripojeny oba kabely a pockal jestli se toci na obe rychlosti,pokud ne tak bude byt chyba tady,posledni co se da, je to teda +- je zmerit teplotu vody v nadrzce(je to dobry delat po dojety ceste,trochu nechat vycladnout,znovu nastartovat s otevrenym vickem na expanzce a strcit tam nejakej teplomer co ma pres 100C,pocitej stim ze to neni uplne presny ale pro orientci to staci) a porovnat namreny teploty s budikem v aute,tim vyloucis chybny budik.Pokud je vsechno vporadku a funguje tak to muze byt jeste vodni pumpa,ale to je mala sance...
16.58, 11. 8. 2009, odpovědět