Ahoj mám problém s Alfinou konkrétně A156 2.0TS selespeed, nějak mě začlo zlobit řazení.. při podřazování třeba z 5 na 3 mi to vyhodí do neutrálu.. nevíte co s tím? Děkuji za nápady
16.18, 12. 8. 2009, odpovědětach tie selespeedy...ja som vecer zaparkoval a rano ani prd.uz mi stoji mesiac stale v nej hladam chybu ale ziadny vysledok!robot nefunguje!diagnostika neukazala nic.musim s tym do servisu!!!a oleja mas dost v robotovi?
20.34, 12. 8. 2009, odpovědětŘekl bych, že na robotovi uniká tlak,měl jsem to samé. Unikal mi tlak zezadu na robotovi. Blblo mi to u 4.stupně hlavně když byly vyšší otáčky, no a jednou jsem takhle jel a auto úplně zdechlo ani nenastartovalo,tak mě čekal odtah. Doma jsem na to koukl a zjistil že mi uniká tlak zezadu robota...
14.11, 14. 8. 2009, odpovědětKoukám na to dva dny a nic jsem nenašel.. a u Fiata si řekli 1000 kč a zjistili prd.. olej u robota neteč..ale črpadlo tlakuji kretší dobu než dřív..? je to ital už mě štve a těch peněz..
15.01, 14. 8. 2009, odpovědětA co ti stím udělali??
7.51, 25. 8. 2009, odpovědětKoupím robota na selespeed..
12.44, 25. 8. 2009, odpovědětčau,aký más problém z robotom,mam jeden použity z vadnym čídlom zaradenej rychlosti ostatne čidla ok,zisti ktoré čidlo potrebuješ a dohodnrme sa,alebo viem robota z použiteho auta z vrakoviska v Madarsku tam som kúpil aj ja cena bola 200 euro
20.23, 25. 8. 2009, odpovědětAhojte, mám taky problém se řazením.mám Alfu 147 2.0 Selespeed.po půl roce mi ji mechanik vrátil aniž by něco spravil.říká že neví čím to je.Oleje je dost, robot je ok, relátka nějaká vyměnil.Tak prý už fakt neví.prosím o radu kam to zavést kde mi mou alfu dají konečně do kupy.Díky
22.19, 25. 8. 2009, odpovědětCau skus prezriet kabelaz na robote može byť zly kontakt,ak cerpadlo a robot ok,tak už len rj.selespeedu.popripade mam funkčnu rj.selespeedu za 150 euro
22.26, 25. 8. 2009, odpovědětV první řadě je potřeba zkontrolovat konektory na kabeláží u selespeed, jsou v motorovým prostoru. Pak to chce na diag /pokud jsi z okolí brna ozvi se/ a mrknout na tlak v oleje v selespeedu. Já sem řešil něco podobného, prvně nedokázal "udržet" zařazený kvalt a hned vyřadil ( to bylo akumulátorem vzduchu - taková ta černá blbost podobná přerostlýmu olejovýmu filtru) a pak mě v deště odmítal řadit úplně ( rozblikalo se číslo zařazenýho kvaltu na displeji a nic víc). To byl právě problém s tím konektorem.
19.12, 27. 8. 2009, odpovědětKOUPÍM ROBOTA
15.01, 13. 9. 2009, odpovědět