Čau děti moje, mám čerstvě 1.8 TS 106Kw a ptám se ňákýho Ing odborníka na následující problém. Ještě na začátku bych chtěl napsat, že názory osmnáctiletých hošíků Alfa-onanistů mě nezajímají. Takže k problému. Jaká přesně součástka a kde přesně se nachází, která nastavuje dvě polohy sání vzduchu v plastovém potrubí. Mě tam totiž vždycky něco kolem 2200 otáček začně chvilku rezonovat a jakmile otáčky klesnou nebo stoupnou, přestane to. Ten zvuk je takový, jakoby dodělával nějaký elektrický motorek. Takže ovládá to přepínání dvou větví sání vzduchu nějaký elektrický motorek nebo nějaký pneumatický systém?
18.58, 14. 8. 2009, odpovědětto co pocujes je krokovy motorcek na skrtiacej klapke a ma 4 polohy. v sani je jedine vaha vzduchu a nic ine . este moze byt ze mas deravu hadicu sania.
19.19, 14. 8. 2009, odpovědětdvě větve sání? nevím přesně co tím myslíš. Rezonovat ti tam může cokoliv. jediný co je v saní pohyblivého je klapka.
19.21, 14. 8. 2009, odpovědět1.8 ma variabilne sanie ?
20.23, 14. 8. 2009, odpovědětpřesně tak 1,8 to má...nejsem nějakej odborník,ale myslím že při 2200 ot,je to ještě zavřený...já s tím měl problém a začínalo to vždycky kolem 5000ot...ale jak to funguje přesně nevím :-)
20.47, 14. 8. 2009, odpovědětKOVARNA...NO ME TO DELA TAKY A CO JSI MENIL..KROKOVY MOTEREK??? KOLIK JINAK STOJI ASIK? DEKUJII
1.37, 15. 8. 2009, odpovědětdavid: a co ti to dělá? mně se ten druhej okruh neotvíral,takže to přestalo jet a kouřilo to...vyměnil jsem celý to var. sání, ten díl co je na motoru...
12.41, 15. 8. 2009, odpovědětno v 5 tisicich se to sekne a nikam to nejede a dela to takovej vysokootackovej zvuk ..predstav si kdyby si stal na plnym plynu a byl na omezovaci....jak to tak divne huci...tak to dela ale dela to v 5 tic...kdyz jemnoulice slapu na plyn podari se me se dostak te 6 ale trosku vic pridam a je to vprdeli spadnu na 5 a hucim.... ty jsi menil to s tou klapkou jak je na tom ta ridici jednotka???
22.28, 15. 8. 2009, odpovědětkovarna: no v 5 tisicich se to sekne a nikam to nejede a dela to takovej vysokootackovej zvuk ..predstav si kdyby si stal na plnym plynu a byl na omezovaci....jak to tak divne huci...tak to dela ale dela to v 5 tic...kdyz jemnoulice slapu na plyn podari se me se dostak te 6 ale trosku vic pridam a je to vprdeli spadnu na 5 a hucim.... ty jsi menil to s tou klapkou jak je na tom ta ridici jednotka???
22.29, 15. 8. 2009, odpovědětdavid: nn,měnil jsem ten díl co je přímo na motoru.je to to černý veliký mezi motorem a karoserií takovej jako válec...tam je ta klapka proměnného sání...
23.02, 15. 8. 2009, odpovědětfu tak sorry o tomto som nemal ani tusenia
11.40, 16. 8. 2009, odpovědětKováři posluchej, tam vidím taky něco takového vlevo vzaduu plastového sání...vidí to kolmu dolu a má to kulovitý vršek. NEvíš jestli ten přepínač DVOU (pro blbé znova DVOU!) délek sání je nějak ovládaný motorkem? NEbo se to nějak pneumaticky podle nějakého podtlaku otevírá? Protože uvažujte logicky....kolem těch 2000 otáček už je třeba jiné plnění než když se to rozjede výš. V interíru ta rezonance není moc slyšet, ale jakmile jsem stáhnul okýnko, tak jsem byl v šoku...krávál! To je jakkdybys sáhnul do soukolí nějakého elektrického motorku....začně to vrčet a rezonovat...takov doslova vrrrrrrrrrr...Jinak ta věc se taky dá repasovat nebo koupit? Nikde jsem ale o tom neslyšel.....NIKDY, že by to bylo jako náhradní díl.
13.03, 16. 8. 2009, odpověděta kolik te to stalo...podle me to mam totalne v haji....pac kdyz podradim tak sem me t o strasne zasekne na tis. qa dal to proste nejede ani rana..aji kdyz jedu normalne tak to nejede....
12.16, 16. 8. 2009, odpovědětLojzík: to jsi koukal naprosto správně...taky bych si myslel,že to otevírá nějaký podtlak...a když si měl to stažené okýnko,nestál si někde u parku, že by tam vrrrrrr čel nějakej pes třeba :-))) tady máš číslo na maníka co dělá hlavně alfy,má servis v Praze a když mu zavoláš,určitě ti vysvětlí jak to funguje... 608 91 90 09 venca kameník a o repasu jsem neslyšel,koupil jsem to od kluka co naboural auto...
16.19, 17. 8. 2009, odpovědětdavid: koupil jsem to od kluka co naboural auto a myslim že chtěl 300 nebo 500kč už je to víc než rok...a kdybys to kupoval,tak bacha 1,6TS to nemá...
16.23, 17. 8. 2009, odpovědětTy, vole ......
0.06, 18. 8. 2009, odpovědětKOVARNA: NEMOHL BYS ME POSLAT TOHO ZARIZENI FOTKU...A TREBA V MALOVANI TO ZAKROUZKOVAT? dawe-bravo@seznam.cz
14.47, 18. 8. 2009, odpovědětmůžu,ale nejdřív tak o víkend...nejsem doma...
21.53, 19. 8. 2009, odpovědětjak si to tady tak čtu tak mě napadlo jestly by to nemohl být variátor, ten když nefunguje tak jak má tak to rezonuje, vrčí. Ale o tý proměnný délce sání u alfy romeo slišim poprvý, ja si osobně myslim že tam neni ale nevim to jistě.
22.00, 20. 8. 2009, odpovědětja jsem se svym problemem vymenil vahu a sem jak novej!
9.39, 22. 8. 2009, odpovědětCau,chlapy,tohle resim hrozne dlouho a nikdo mi s tim neporadil,ani v servisu alfa,od 5000 to nejede,vsechno veneny,loziska na klice,variator a nic,ani na foru nikdo nenapsal,davide je to vahou?,tu jedinou sem nemenil,ten podtlakovec uz sem ukoumal,mam i diagnostiku a nic.mam uz pripravenej motor na vymenu,tak abych to nedelal zbytecne,snad nekdo pisne.
9.27, 25. 6. 2015, odpovědětzkus tu váhu změřit, diagnostikou i multimetrem
20.06, 25. 6. 2015, odpovědětzkusim ji proměřit,našel jsem nějaký data z ital manuálu,naprt je,že jiný váhy jsem zkoušel(použitý) a žádná změna,ten obr solenoid mi druhej stupeň otvírá,ale ten přechod,to je divočina,ještě zkusim znova jestli nemám blbě natáhlej rozvoďák.už fakt nevym.nakonec ten motor snad budu muset vykopnout.
23.19, 25. 6. 2015, odpovědět