Čau alfisti, mam Alfu 156, 2,4JTD, 2001, cca 200000km (chip 170PS) a potřeboval bych s Vámi prodiskutovat dva problémy. 1. Kontrolka "Chyba vstřikování" Za jízdy, když je motor zahřátý, většinou při delší jízdě po dálnici se při vyšších otáčkách rozsvítí kontrolka chyba vstřikování. Pokud akceleruju nebo držím stejné otáčky, tak se žádná chyba neprojeví a kontrolka po chvíli zhasne. Ale pokud svítí a sundám nohu z plynu a hned přidám nebo sešlápnu spojku a přeřadím např. ze 4 na 5, auto přestne absolutně táhnot a nereaguje na plyn. Teprve když sešlápnu znovu spojku, auto začne opět zrychlovat. V servisu jsme měnili váhu vzduchu, auto bylo na diagnostice, ale bez výsledku. Můžete poradit? Vadné čerpadlo, ...? 2. Zhasínací motor na volnoběh Za jízdy pokud z vyšších otáček prudce přibrzdím, vyřadím a nechám spadnou otáčky až k nule bez sešlápnuté spojky, spadnou otáčky až do zeleného pole u nuly a motor zhasíná. Vůbec nevím čím to může být, zdá si mi, jako by měl motor zátěž i při vyřazení, kterou neutrál neutáhne. Stává se to nahodile, většinou při zapnuté klimatizaci, ale někdy i bez. Děkuji za všechny informace a přeji všem hodně najetých kilometrů. Ps.: řídit Alfu je přesto zážitek a těším se jak pořídím "159" 2.4JTD :)
20.45, 15. 8. 2009, odpovědětA diagnostika? ti vyhodi aj nieco konkretnejsie.
21.00, 15. 8. 2009, odpovědětChybova hlaseni zjistena ridici jednotkou: Preplnovaci tlak - obcasna, EGR obcasna, Ventil overboost - pritomna... ale myslim ze ho nemenili. Nevis co ten ventil presne dela?
21.16, 15. 8. 2009, odpovědětPodle me se jedna o stejny problem, jak mel r-a-k v clanku "od 3000ot jde motor do nouzovýho režimu 2.4JTD 8V" z 15.05.2009. Jedna se asi opravdu o vadny overboost ventil, resp. menic tlaku na turbu. R-A-K popsal uplne stejne problemy...
21.48, 15. 8. 2009, odpovědět