Ahoj alfisti, potřeboval bych radu ohledně převodovky na 2,5 V6. Problém je takový, že na neutrálu je slyšet takové tiché klapání. Zkoušel jsem to i za jízdy, ale zdá se, že při zařazené rychlosti to už nedělá, anebo to není slyšet. Pak se taky velmi zřídka kdy vyskytne problém se zařazením některé rychlosti (jedno jaké) což se projevuje tím, že když nevyšlápnu spojku až po podlahu tak to vezme o zuby. Vždycky se říkám co je, ale asi musí být špatně seřízená spojka? Samozřejmě neřadím s napůl vymáčklou spojkou, ale prostě mi přijde že ta spojka musí být zaduplá až nadoraz. Je potřeba to seřídit? Už jednou se stalo že se na autě rozsypal přítlačák, tak bych se toho nerad znovu dočkal. Díky za rady.
9.06, 16. 8. 2009, odpovědětNechci strašit ale tohle dělalo i mě,prostě na volnoběh to klepalo občas víc občas mín a občas mi šlo řadit přes zuby ale po zařazení byl klid a musel jsem šlapat spojku až na podlahu.Byl to přítlačák.Jak je ten tisícihran tak okolo něho je to nalisované a v to nálisku se to odtrhlo prostě se to tam mele a klepe a ta vůle která tam vznikla má za problém to řazení a šlapání spojky na podlahu.Po výměně spojk.sady(Valeo) jedním slovem nádhera.NIc neklepe a řazení snad nikdy nešlo lépe.Čus
10.13, 16. 8. 2009, odpovědětKdybys na ten 6ti kvalt něco potřeboval tak tady mám skoro všechno.Tel 777159032
10.40, 17. 8. 2009, odpovědětDíky zatím nepotřebuju nic. Funguje to úplně normálně až na to co jsem popsal. Přes ty zuby to jde jednou za uherský rok fakt jenom když málo vyšlápnu. A teď jsem si ještě všiml, že to klepání není vždycky stejně hlasité a když není auto zahřáté tak to neklepe vůbec. Když je vyplý motor a šlapu na spojku tak slyším vrzání, asi jak se pohybuje ložisko po hřídeli. Nebo že by to byl poškozený přítlačák? Neseřizuje se to ložisko nějak?
21.12, 17. 8. 2009, odpovědět