zdravim. idem na 1,2,3 a 4, mozno to robi aj patka, ale nie som isty. plyn drzim dlhsie v jednej polohe. pri 1700-2100 otackach zacne sklbat motorom.ziadny extrem,ale citit to. pridam alebo uberiem, zas ide ok a o chvilu zas. moze to byt spojka?????
20.31, 20. 8. 2009, odpovědětja mam spojk v rit.. to viem urcite ale men to neroby ....ale zato 1 a 2 ak uberiem plyn dost skube a tiez neviem preco
21.10, 20. 8. 2009, odpovědětmne to prave ze robi, ked drzim plyn dlhsiu dobu v jednej polohe.napr. ked musis ist 50 cez mesto
21.42, 20. 8. 2009, odpovědětvaha. na rit.
20.16, 21. 8. 2009, odpověděthej,ale keby to bola, tak by to diag. ukazala, nie? alebo odisla az po diagnostike
23.19, 21. 8. 2009, odpovědětneviem ako sa dozvies co to robi ked tu ani nenapises aky motor ??
0.42, 22. 8. 2009, odpovědětSkus odpojiť váhu. Ak to nebude robiť, tak si choď kúpiť novú. A myslím že na diagnostike to asi neukáže že je váha v riti ale napíše len sporadickú chybu, asi.
0.45, 22. 8. 2009, odpověděthm,priznavam ze netusim ako to vyzera. kde ju najdem a ako ju odpojim. ak je hotova, stane sa nieco ak s nou budem aj dalej jazdit?? lebo domov pridem az niekedy v decembri
15.01, 22. 8. 2009, odpovědětnevies ako vyzera vaha a kde je ? no teda... je to take cudo zapichnute v hadici sania medzi filtrom a klapkou. drzia ho dve male skrutky a ma na sebe konektor s kablom. ked ti radia vahu odpojit, znamena to iba vytiahnut ten kabel z konektora. pripadne ju vysrobuj celu von a podivaj sa, co je to vlasne vo vnutri. a ked ju budes chciet kupit novu, rovnu si ju vezmi do obchodu a pytaj si taku istu ( pokial to je este originalna z vyroby ).
16.44, 22. 8. 2009, odpovědětpietro to neni váha vzduchu ani spojka. skontroluj si konektory na vstrekovačoch. poodpájať, vyčistiť a dať naspäť a uvidíš že to prestane ;-)
17.17, 22. 8. 2009, odpovědětak by si mal zlú váhu tak nemáš výkon, takže s váhou ani nešpekuluj. trhanie a cukanie robia vstrekovače (väčšinou kontakty) to isté robia aj tdi pd. minule sme to robili na vw transporter. tiež to trhalo ako blbé.
17.21, 22. 8. 2009, odpovědětPETER dik za vycerpavajuce info. to uz musim najst. ALPINERS2 hm, dik, pozriem to,len neviem ci ich najdem (a s tou brzdou si mal asi pravdu.pozeral som to,a pravdepodobne nieco v tom valci blokuje pedal.v pondelok to dam asi do servisu)
17.32, 22. 8. 2009, odpovědětPETER ja mam 1,9 JTD 77kw. je to tam inac ako na foto ci si sem dal. dnes som to pozeral, ale nenasiel som to.hm. A tie konektory su hned pod vrchnym plastom na motore???
22.38, 22. 8. 2009, odpovědětPETER ked si nieco nikdy nerobil, tak to nevies.to je tak.a som v zahranici, sam, tak mi to tu nema ani kto vysvetlit. velke dik za ochotu
22.44, 22. 8. 2009, odpovědětno ja mam nove vstrekovace, vsetkych 5 a kontakty vela krat odpojene a zapojene a tiez to sklbe. aj pred a po vymene vstrekovacou.
22.42, 23. 8. 2009, odpovědětsviecky to tiez mozu byt, vies kedy boli menene???
22.52, 23. 8. 2009, odpovědětmrkvis:myslis zhavice. jeden je odpaleny,uz som ho nestihol dat vymenit, az ked sa vratim domov. ale myslim ze tym to nebude. ak sa nemylim,tak zhavic je "zapnuty" iba nejaky cas po nastartovani motoru a mne to robi aj ked idem hodinu alebo aj viac
23.00, 23. 8. 2009, odpovědětpietro daj dole plastový kryt z motora, pekne tam uvidíš vstrekovače. daj dole konektory, prečisti to s nejakým alkoholom a nacvakni ich späť.
8.06, 24. 8. 2009, odpovědětto karol: kolko ta stali tie poje*** vstrekovace, lebo mne skube tiez a svieti aj kontrolka vstreku ...dikes
17.20, 14. 10. 2009, odpovědět