Zdar pani,som hrdym majitelom 156 SW facelift Mjet 2.4JTD Mate niekdo skusenosti s tymto motorom? Ja som zatial spokojny chod a zatah parada :) No znepokojuje ma jedine udaj teploty,ktory ma docela nestandardny priebeh,ako keby bol pokazeny termostat..ale vraj to je u alfy normalne,ze za chodu sa drzi na 60 stupnov..vsimol som si to aj na kamosovom 2.0T.S. co vy na to? dik
20.46, 31. 8. 2009, odpovědětDiky za commenty :) Cuore sportivo
20.46, 31. 8. 2009, odpovědětnazdar, prosimtě ta teplota při delší jízdě by měla být cca lehce pod 90 a u tvého kámoše s 2,0 TS musí držet přesně 90, vypada to na termostat :-), ale naftáky se pomaleji ohřejvají tak u tebe po delší jízdě musí být u 90
22.15, 31. 8. 2009, odpovědětZdar, mám taky 20V, měl jsem provozní na budíku 70 stup, vyměnil jsem termostat, a ted se od studena zahřívá po 88stup. a pote teplota padne na 75 stup. a drží se tam. Jakou máš spotřebu?
10.06, 1. 9. 2009, odpovědětMám taky 2,4 m-jet 20v a teplota přibižne kolem 90st....(85-95) za chodu , v klidu , s klímou bez klímy....vyměň termostat a máš po starostech ! Spotřeba 7-8 / 100 km , ale to je asi o stylu jízdy :-) ,nejezdím jak důchodce...už se teším na novej software do ŘJ až se pomnoží koně pod kapotou :-)
23.05, 2. 9. 2009, odpovědětZahřáté to mám teď hned cca po 2-3 km na 90 st....přes zimu to trvá smozdřejmě déle.
23.06, 2. 9. 2009, odpovědětMám najeto přes 120tis KM , kouří když to přišlápnu v nízkých otáčkách cca 1600-2100 ot. na plno tak si odfoukne a jinak až když to jde přes 4000tis ot....Olej odhadem cca do 1litru na 15 000 km....
14.30, 3. 9. 2009, odpovědětlukyn: Jakou značku termostatu jsi tam dával ? Mě se to po výměně drží okolo 90st....před výměnou standartně kolem 70 a to bylo málo...ale teď už je to OK !
14.33, 3. 9. 2009, odpovědětznačku si nepamatuju, ale krabici mam v garazi, tak muzu zjistit. tak jsem si myslel, ze tu teplotu vymenou termostatu prestanu resit, at si ukazuje kolik chce, sakra zase mam brouka v hlave :) olej mám 3tis po první vymene, tak jsem zvedavej, ja mam 160 tis. a kouri asi tak stejne.
15.15, 3. 9. 2009, odpovědětJeště mě napadla jedna věc: sama se spíná klima, myslím si, že to je dané příplatkovou výbavou : zimní paket... jinak si to nedokážu vysvětlit, a při studeném motoru, např. ráno, se mi sepne, všimnu si toho, tak ji vypnu a při tom cítím, jako by chod motoru lehce povolil, jako by klima motor "brzdila", že by větší odběr proudu, tzn. altík bere...??? a ještě jedna věc: cítím lehkou díru občas ve 2,5 a 3tis.ot., že by váha vzduchu...?
20.59, 3. 9. 2009, odpovědětMám 2,4 r.v.99.A je to stejné. Taky se mi při určité venkovní teplotě sama sepne klima při nastartování. Třeba ráno, ale jak jedu z práce a je teplo sluníčko a tak, tak už ne. Samozřejmě jde vždy vypnout. Ale pokud ji vypnu taky cítím větší sílu motoru. Asi ta klima motor opravdu brzdí.
11.48, 10. 9. 2009, odpovědětNa JTD ti zere ,vela oleja!
21.22, 3. 9. 2009, odpovědětPalubní počítač - taky vám tak lže v aktuální spotřebě a následně na to průběžnou spotřebu udává o 2 litry nižší...??
8.30, 4. 9. 2009, odpovědětronsoc: Myslíš že 0,5 - 1,0 lit. oleje na 15 000 tis KM je velká spotřeba ? Nebo jak jsi to myslel ?
11.36, 4. 9. 2009, odpovědět1 l na 15000 mámi v mazdě 323. To není žádná spotřeba.V 156-ce 2,4 r.v.99 mám tak 1l na 3000km.
11.50, 10. 9. 2009, odpovědětlukyn : Palubní počítak kecá skoro každýmu , většinou ukazuje cca tak o litr míň než je reálná spotřeba. Počítačem se moc neřídím , reálnou spotřebu si spočítám kolik ujedu na plnou nádrž , a potom kolik dotankuju litrů a vydělím to kilometrama kolik jsem najel x 100...Tankuju vždycky do plna až po víko nádrže.
11.39, 4. 9. 2009, odpovědět.....psal jsem o průměrné spotřebě na palubním počítači.....že počítač kecá...
11.41, 4. 9. 2009, odpovědětronsoc : Nebo jsi myslel že 7-8 litrů nafty na 100 KM je moc ?...že tam mám hodně oleje ?.... :-)
11.44, 4. 9. 2009, odpovědětOleja ,ale asi zalezi ako ho vytacas! Po 8000km na mierke -2mm.(Asi) Ako som tu postrehol vo fore ostatnych, tak nedolievaju olej po vymenu.(JTD) ty mas uz(m).Ale ja mam len 4valec . Vlasne ani neviem ,ci je v JTD napisane ,kolko oleja to papa?
15.33, 4. 9. 2009, odpovědětVytáčím ho jak kdy , třeba i na 4-ku na 180 km/hod :-) , ale jinak jezdím v rozmezí otáček cca 1800 - 3500. Olej nedolévám , 5,5 lt. naleju při výměně a po 15tis km se vypustí necelých 5 lt...neměřím to na decilitry....
16.31, 4. 9. 2009, odpovědětNo mne sa zda tiez ze sali ten pocitac...akosi aktualna s priemernou spotrebou nesuhlasi..ta priemerna sa mi zda byt vyrazne mensia az nerealne,ked si to spriemerujem..uvidime,ked mi bude koncit nadrz ako to vyjde..
16.03, 5. 9. 2009, odpovědětJa tiez nejazdim ako dochodca :) Uvidime kolko vyjde spotreba realna a nie podla pocitaca.. Ja mu nakladam,az ked sa zohreje poradne..a ked uz sme pritom velmi mi tu chyba info o teplote oleja,resp.budik Aj tlak by nebol odveci.. Aky olej davas?Budem muset menit..
16.06, 5. 9. 2009, odpovědětCastrol EDGE Turbo Diesel 5W/40
22.24, 5. 9. 2009, odpovědětDik,skusim ten.. Kua a je tu prva porucha..pri starte za studena mi kratko svieti zhavenie cca 1s..viem ze by malo dlhsie a tusim aj dlhsie svietilo prednedavnom..po strte ma motor velmi nekludny chod na volnobeznych otackach a po chvili ako sa zohreje to prestane..neviete pls cim by to mohlo byt,nevyskytol sa niekomu tento problem? pls poradte...dik moc
16.22, 7. 9. 2009, odpovědětKua a je tu prva porucha a další budou náslesdovat...Dej to na diagnosiku.Pak to pořeš!!
20.35, 7. 9. 2009, odpovědětAsi Ti teď nerozumím "žhavení" svítí, když už motor naskočí?
9.54, 8. 9. 2009, odpovědětMotor si dozhavuje... ma nekludny chod lebo je studeny...
15.49, 8. 9. 2009, odpovědětNie zhavenie svieti pred startom a velmi kratko,tak 1s. Nekludny chod ma iba naozaj za studena,ked dlhsie stoji tak cca 8 hod..a z vyfuku ide biely dym a trase sa,po 2,3 minutach sa to ustali a ide normalne,biely dym zmizne..toto sa predtym nedialo a neviem ci zhavenie nesvietilo dlhsie za studena..cim to moze byt,keby dobre nezhavilo to chapem,ale ten biely dym nie..uvidime v zime,len som chcel predist vacsim skodam,ci motor pracuje tak ako ma
17.14, 8. 9. 2009, odpovědětNikdo nemal podobnz problem?
21.47, 8. 9. 2009, odpovědětElektronika si kludne dozhavi aj po nastartovani. do nejakych 30s kludne moze bliknut zhavenie. Kolko to auto mas? biely dym mas vlhkost... ked ju mas vo vyfuku tak co sa cudujes ze ide chvilu bielo. pockaj cez zimu...
5.20, 9. 9. 2009, odpovědětDik,s dieselami nemam moc skusenosti,no dnes to pri starte za studena,ked bolo vonku 30 stupnov nespravilo..asi zacnem tymi zhavicmi
16.15, 9. 9. 2009, odpovědětnevie ako je to u mjtd ale u jtd signalizuje chybu zhaviaceho okruhu ked po nastratovani asi 5 krat blikne, nemam to presne zratane.
18.24, 9. 9. 2009, odpovědětManuál říká, že pokud je problém ve žhavící soustavě, tak 30 sek po nastartování bliká kontrolka žhavení.
9.31, 10. 9. 2009, odpovědět