nazdar všem koupím motor na 156 2.5 6v
11.49, 10. 3. 2007, odpovědětČau, co konkrétně potřebuješ?? Co s ním máš? sunic
14.28, 10. 3. 2007, odpovědětno já mám jeden tenhle motor v garáži.. je na něm přidřená klika, ale jinak je v poho.. a komplet. Cena asi 10tkč. sunic
20.28, 10. 3. 2007, odpovědětjestli nemáš proražený písty, možná by stálo za pokus udělat kalkulaci opravy, zas bys měl hlavy po GO. Jestli jsi poblíž Prahy, tak se na mně můžeš obrátit.
0.32, 11. 3. 2007, odpovědětAhoj, mam doma taky V6, ma praskly blok motoru, natekla do nej voda( oleje),zavadu jsem zjistil hned, takze vsechy hybne soucasti motoru jsou OK. Motor je zatim v kupe. Pokud by jsimel zajem asi bych ho pustil za 10. tis. ) 776 590 250
8.59, 11. 3. 2007, odpovědětJo tak taky na mě přihodím kontakt.. 606 564 916 nebo p.suna@centrum.cz. Ten můj do poslední chvíle běžel, ale lehce klepal, protože je prej jedna ojnice asi o milimetr roztažená v tom uchyení na klice a šály už to nespravily, tak jsem koupil jinej za 35000,-. To je pro info kolik asi stojí jetej motor. Ale už je to rok a půl, tak snad se daj sehnat levnějc. sunic
14.39, 11. 3. 2007, odpovědětsu s brna a ještě nevim přesně co s nim je mam ho v servisu normalně v autorizovaným u známého a ještě se tam mam zítra stavit co to přesně udělalo tak se ozvu až to budu vědět zatim dík moc všem a můžu mět jinej kde je najeto origo 75000km má k tomu servisku a je za 25000 ale nevim jestli ho mám vzít když tak dejte vědět dík moooc
18.02, 11. 3. 2007, odpovědětno i kdyz bych se ti mel snazit prodat ten svuj motor, tak si myslim,ze 25 ooo,- za ten co muzes mit je docela rozumna cena. Ale uvidis co s tim budes mit a jestli bude potreba ho vymenit celej nebo je vymenit nejakej dil. Kdyztak by se dalo o ty my cene jednat.. ale preju hodne stesti a at ti zas co nejdriv jezdi.
23.39, 11. 3. 2007, odpovědětto jsem psal ja.. sunic
23.39, 11. 3. 2007, odpovědětUz dlouho uvazuju o tom ze si dam do kupy ten svuj s prasklym blokem, treba jeste vznikne nejaka nova dohoda ) ... vzdycky kdyz jdu na dilnu ke znamemu a vidim tam tu V6 jen se tak valet tak je mi to lito )
21.27, 12. 3. 2007, odpovědětHele, mě taky přeskočil o zub rozvoďák, potkali se mi všechny nasávací ventily...nechal jsem si udělat GO hlavy což mě vyšlo na 6 tisíc (nové nasávací ventily+nové těsnící gufera všech ventilů+zabroušení hlavy+zabroušení a vyčištění všech ventilů+práce). Motor šlape jako vítr...
22.33, 12. 3. 2007, odpovědětJo,ale mne tam nejak nesedi ten tachoš,V6 ma ocejchovanej do 260km/h prece.
15.49, 13. 3. 2007, odpovědětJe to moje Alfa, která má originál tacho do 240. Pokud se podíváte do uživatelského manuálu, zjistíte, že první 156 2,5V6 měly tacho jen do 240. Sám jsem viděl další s tacho do 240.
18.11, 13. 3. 2007, odpovědětNo nic proti, ale i já mám tacho na svém dvaapůllitru do 260.. a je to kupovaný po prvním majiteli a původem čechy, takže je to originál. Je to SportWagon rok výroby 2000. sunic
21.00, 20. 3. 2007, odpovědětJinak osobně bych se pustil do opravy motoru, než kupoval něco, co neznám. Sám jsem na tom motoru nějaké úpravy navíc dělal a je to super, jaké to má rezervy. Víc Vám poví až graf z válcové brzdy, na kterou se chystám během 14 dnů. Do té doby chci ještě zvládnout podvozek a brzdy.
18.14, 13. 3. 2007, odpovědětTy motory nepotrebuji zadne upravy. Tak jak jsou v originale slapou dobre,dalsi kobyly navic? Proc? Uz tak ty dve kola nestihaji )ale taky by me zajimalo co jsi tam podelal, kdyz uz teda o necem pises....
22.26, 13. 3. 2007, odpovědět