Prosím zkušenější o radu. Rosvítila se mi kontrolka "selhání systému řízení motoru" , motor zvadnul, dál běžel jen jeden kůň. Pedál akcelerace nereagoval. Podle Italského manualu stačí otočit kličem do pozice MAR. Znovu jsem nastartoval a dobrý. Celý se to stalo při ostřejší jízdě do kopců směr Deštné v O. Nevite někdo o jakou chybu jde ? Moc diky
22.37, 21. 9. 2009, odpověděthm,, motor ide ako stále tak dobre ako pred tým či ?? môže to byť vaha vzduchu, dosť častí problém
23.05, 22. 9. 2009, odpověděta nemas to "nacipovany"?
23.42, 22. 9. 2009, odpovědětMno, já mam 2,4 JTD a tohle jsem taky zažil. Z počátku jen při plném plynu a zatíženém autě, a postupem času se to stávalo stále častěji. Diag. hlásila chybu tlaku nafty na railu. Vymenil jsem váhu, DRV ventil, čidlo otáček klikovky, filtr nafty, ( turbo bylo meněné nedavno) a nic. Nakonec jsem vymenil vstřikovací čerpadlo....a už šlape jak má... bohužel je to ta nejdražší varianta.
0.52, 23. 9. 2009, odpovědětTěžko říct. Mám ji měsíc "láska na první pohled". Po restartu jela zase jako předtim. Ale jak už se tady mnohokrát psalo, mám pocit, že motor nedá co umí. Je línej. Jen velmi zvolna se dá rozhulit. Dnes, po dálnici(150) Brno-Mohelnice se teplota poprve přehoupla přes 90 a při zastavce ještě o kousek poskočí. Ventilator se spustí přesně na 90. A při jízdě z kopce do Moravské T. kdy už teplota pada se kontrolka ukazala znovu. Stačilo zastavit, restartovat "přesně podle manualu" a dobrý. Takže jestli mozek reaguje na každou nepřesnost či chybu čidel motoru, může to být cokoliv. Jak píše Dejv, pravděpodobně zkusím kvalitní diagnostiku a uvidim. Tak zatim díky doufam že se ještě někdo ozvete, každá informace má cenu zlata. :)
19.50, 23. 9. 2009, odpovědětCo tu resis,zajed na diag a uvidis,ten slaby vykon na 90% vaha.
21.43, 23. 9. 2009, odpovědět