Sevas páni.Niekde v okoli čerpadla common rail mi unika nafta,samozrejme nie je vidno kde.Smrdi aj v interieri.Pal. filter je novy.Menil som turbo a odvtedy sa to pičí.Su tam nejake tesnenia, ktore by sa dali vymenit? Ak su, tak kde? Nerobi to stale,ale lezie mi to pekne na nervy.Poradte.Dik
12.21, 23. 9. 2009, odpovědětOlejová vracečka od turba do bloku? Mně taky netěsnila, ale kromě mikroúniku oleje jsem jinou nežádoucí vlastnost nepocítil. Oprava pár stovek v servisu.
15.45, 23. 9. 2009, odpovědětBudeš muset nechat přetěsnit čerpadlo,je na to přetěsnovací sada,stojí okolo 2000,-kč +práce.Měl jsem to samé,teče to z pod čerpadla ani pořádně tam není vidět.A občas to udělalo loužičku.Dal jsem to do servisu kde dělají čistě jenom palivové soustavy a tam to brali jako samozřejmost že prostě některé čerpadlo holt pustí a některé vydrží.Nebudeš muset ani dělat rozvody protože to ozubené kolo nechají na rozvoďáku a čerpadlo vyndají zvlášť.Čus
20.44, 23. 9. 2009, odpovědět