Zdravím, sem tam mi z ničeho nic vypne motor a pak nejde pár minut nahodit + mi na volnoběhu kolísají otáčky. Kde najdu snímač otáček, možná je jen zaoxidovaný kontakt tak se chci podívat. Díky
9.47, 27. 9. 2009, odpovědětČau chalani, tak sem dojel, ráno v -15 sem normálně nastartoval, 2,4 JTD 110kw 2002 - dojel do práce a hle, z práce už sem neodjel... otočím klíčkem, vše v pohodě, motor naskočil, po 5ti vteřinách se rožla červená kontrolka motoru tak sem se lekl jak to zařvalo a rychle sem to vypl, po chvilce a dalším pokusu o start už jen točí a nechce naskočit, žhaviče ok, rozvody před 2000 km i s pumpou, zabroušené a seřízené ventily nové vodítka i gufera. čerpadlo v nádrži je slyšet, filtr ok nafta teče, nechytla ani po nabití baterky a několika denním stání v poměrně teplé garáži, může to být snímač otáček kliky nebo vačky? popřípadě nemáte někdo číslo dílu z ePERU? nemůžu to tam nikde najít, díky za jakékoli reakce a sorry za zdlouhavý popis ale chtěl sem to popsat co nejpodrobněji, na diag musím čekat, prý mají plno... :-( tak zatím zjišťuju nějaké info ať mi v servise nevěší bulíky na nos...
21.47, 9. 2. 2012, odpovědětCau, ja měl stejny problem s 2,4 jtd 103kw. A bylo to čidlo na snímání otáček klikové hřídele. Nachází se pod starterem, je strčené v motoru-v oleji,drží ho jeden šroubek. Koupil jsem ho nový za 600kc bosch.
21.39, 1. 9. 2012, odpovědětteď zrovna řeším stejný problém :( stejný motor, stejný rok, stejný výkon, stejné problémy....diagnostika nahlásila čidlo otáček motoru...není nad to, když se taková pakárna stane na cestě jako mě dneska :( 3 hodiny cesta, která normálně trvá hodinu...dneska mě teda má italská láska nasrala!
21.10, 14. 4. 2013, odpovědětz
22.22, 1. 9. 2012, odpovědětZdravím, mněl bych použity za 300kč
22.24, 1. 9. 2012, odpovědět