Čau alfáci, tak si říkám jestli by bylo možné udělat ze 156 V6 čtyřkolku, pomocí samosvorů? Jak moc složité by to bylo a na kolik by to vyšlo? Měl bych potom problémy na stk? :-) Předkolka není špatná, ale 4 kolka to je něco jiného...takže by mě zajímalo jestli to půjde, a jestli takovou přestavbu zvládne obyč mechoš :-) 155 se dělala taky Q4 tak přece by mohla jít i 156...tak co vy na to?
20.53, 6. 10. 2009, odpovědětAprila už bylo:-))))
20.55, 6. 10. 2009, odpovědětTak jen se ptám, jen mě to tak napadlo jestli by to šlo :-) No a protože se v autech nevyznám tak se ptám, jak moc složité by to bylo..takže naprosto vážně :-p
21.01, 6. 10. 2009, odpovědětmyslím,že je to nesmysl a asi by to bylo dost drahý, radši si kup 156 crosvagon, je 4x4
21.21, 6. 10. 2009, odpovědětCo jsem tak pohledal, tak u 155 je to řešeno nějakým čelním mezinápravovým diferenciálem viz. foto a potom hnací hřídel a samosvor dozadu... http://www.quadrifoglio.wz.cz/fergusson/
21.30, 6. 10. 2009, odpovědětJako je to asi nesmysl, už jenom proto že se tahle verze nedělá, takže tam třeba ani nebude místo kam to narvat :-))
21.32, 6. 10. 2009, odpovědětProsim tě jestli tě tohle napadlo na záchodě při sraní,tak se bež znovu vysrat aby jsi neměl takový hovězí nápady.Autům vůbec nerozumíš ale hned by jsi chtěl dělat 4*4.Předělat auto na 4*4 je abnormálně drahé,zdlouhavé a hlavně složité a obtížné,na tvou otazku na STK je debilita,tam tě rádi uvidí.Ona se dělá i 156 Q4,tak nevýmýšlej hovadiny a spadni nohama na zem.Občas se nestačím divit co tu někteří mají za otázky:(
7.50, 7. 10. 2009, odpovědětA já se nestačím divit jak to dokáže některé vytočit :-) Peníze neřeš ty jsou, takže to jde...no to jsem chtěl slyšet..
12.56, 7. 10. 2009, odpovědětCyberduck nediv sa takymto reakciam. Na tomto fore sa reaguje iba takto. Ak chces mat seriozne odpovede na tvoje otazky tak to musis skusit inde. Inak s tvojim problemom ti neviem poradit
16.25, 7. 10. 2009, odpověděttak keď máš peniaze, kúp štvorkolku, kde je všetko originál a nemáš žiadne starosti. a myslím že je to aj najjednoduchšie riešenie
16.57, 7. 10. 2009, odpovědětCyberduck:Jestli máš peníze tak si kup první řadě mozek.,dále k otázce ,to je to samé jako ,jde udělat ze sedanu sportwagon? Proč by to někdo dělal ,buď si koupí to nebo to.
18.22, 7. 10. 2009, odpovědětTak jinak, píšete tu že 156 Q4 je ale je to croswagon a ten já nechci. Já bych měl představu 156 gta 4x4, protože když tam hodím turbo od autodelty, a nebo nechám převrtat motor, což není problém..tak přenést 300 a víc koní na předek už problém je, nerad bych aby mi to utrhlo ruce :-D...proto ten nápad s 4x4 a inspirací 155 a 159..Jinak odpovědi typu kup si subaru, mitsubisi a jiné ani nepište. Já rád alfu a 156 nejvíc :-)
19.53, 7. 10. 2009, odpovědětDržim palce at se dilo podaří , myslim že je to dobry napad , ale vubec ti neporadim :-) tech komentařu si fakt nevšimej je to tady normalni :_)
20.29, 7. 10. 2009, odpovědětJe mi jasné že tu asi moc mechaniků nebude :-) ale jako proč si o tom nepopovídat, přece je to zajímavé téma a ještě jsem na něj nikde nenarazil :-)
20.36, 7. 10. 2009, odpovědětTak zas tolik peněz nemám :-) máš pravdu je to spíš takové snění..jinak už mě to napadlo pořídit 159 a dopřád ji odtučňovací kůru..Jinak časový horzinot, řekl bych pětiletka :-D
21.03, 7. 10. 2009, odpovědětAle jo, se do toho pusť a postupem času poznáš jestli je to reálný.. já takhle kdysi(cca 8 let z5) plánoval narvat turbo do Calibry, motor 2.0 85kW.. už jsem málem měl koupený i to turbo, ale kolega z klubu mě předběh a vlastně ušetřil pár tisícováků. Totiž zkusil to taky a prý mu to jelo asi 15 km, než se roztrh motor. Ale než se roztrh, tak s tím málem udělal díru do asfaltu, jak to hrabalo.. jenže jestli ta "jebačka" za těch 15km stála.
22.12, 8. 10. 2009, odpovědětTěmto úpravám fandím ale myslím, že je to dost nereálný hlavně kuli to mu místu..Nevím co máš za motor ale na 2,5 jde dat diferak Q2 což odost zlepší jízdní vlastnosti
12.48, 8. 10. 2009, odpovědětTady tohle je taky vyřešeno myslím že jsem to viděl udělané od autodelty. přímo GTA
15.01, 8. 10. 2009, odpovědětTiez by som to na zaciatku riesil Q2 diferakom ktory to auto naozaj premeni na nieco co je o stupen lepsie. A potom uvidis ze to je fakt tazko realizovatelne, aj ked je pravda, ze by z toho bolo unikatne auto, lebo nieco take ako 4x4 pripadne RWD 156ka by bol unikat, FWD je nieco co auto, ktore chce byt SPORTOVYM neskutocne silno degraduje a odpisuje. Co sa tyka jazdy a potencialu, na napr take BMW E36/E46 co boli konkurenti 156ky, to mat nikdy nebude a z dizajnu alfy sa zit cely zivot fakt neda (alebo da ale to musis byt fakt zaslepeny) - je to proste len auto s prednym pohonom. Q2 je vec ktora je doslova povinnostou pre niekoho kto to mysli trosku vaznejsie s tou alfou. Zazraky to nespravi ale citelne to pomoze a predlzi zivot diferencialu samotneho a tak isto ja prevodovky. Robit so 156ky Q4 si viem predstavit len tak ze by clovek nejakym sposobom prerobil crosswagon, resp zobral z nej cisto tu platformu co sa pohonu tyka. Je tazke si predstavit ako na seriovu 156, ci uz 2.5 alebo 3.2 budes upravovat prevodovku, diferencialy a kardan, dozadu poloosy atd a to vsetko takym sposobom aby sa ti to po spusteni auta zo zdvihaku na zem nerozpadlo alebo neklaklo po par metroch jazdy. Rozhodne by to ale bolo neskutocne zaujimave, staci ked sa clovek pozrie na 155 Q4 ktora je sice rarita a v podstate prezlecena Delta Integrale ale stoji za to a po 75ke je to asi posledna poriadna alfa co sa jazdy tyka, nie len dizajn a nejake tie reci o emociach ....
23.26, 8. 10. 2009, odpovědětlidi, vy mě bavíte.. taková krávovina a tolik řečí okolo..
13.05, 10. 10. 2009, odpovědět