zdravim alfickarov potrebujem poradit.mam problem s teplotou motora.ked idem s nou lahky plyn teplota stoji je to v pohode ak by som sa chcel s niekym nahanat zacne teplota vstupat rychlejsie hore az kym nezapnu ventilatory klimovy chladic to nieje a termostat som kupil novy bol naprd reklamoval som ho a teraz tam mam novy vraj to je nanic termostat..poradte prosim dik
18.56, 11. 10. 2009, odpovědět" ak by som sa chcel s niekym nahanat zacne teplota vstupat rychlejsie hore " a v com je problem ?
18.59, 11. 10. 2009, odpovědětchladic ko
20.24, 11. 10. 2009, odpovědětTypoval bych to na špatný chladič, nebo nedejbože na prasklou hlavu nebo profouklé těsnění pod hlavou a nebo vodní pumpa v háji
20.27, 11. 10. 2009, odpovědětJe to jednoznačně zarostlý chladič, kup nový a bude vše OK
21.38, 11. 10. 2009, odpovědětTo presne mi delala vodni pumpa
10.17, 12. 10. 2009, odpověděta vodu v chladici mas? :))
10.26, 12. 10. 2009, odpovědětmal som ten isty problem.vyhladaj si clanok-neustale problemy s teplotou-tam to je.inak bol to chladic
16.31, 12. 10. 2009, odpovědětCHLADIC K.O.
16.40, 12. 10. 2009, odpovědětČau,já myslim,že to bude chladič v háji.Měl jsem to samé a vyměna chladiče to vyřešíla.Teď je to pohoda.
20.22, 12. 10. 2009, odpovědětKup si nový chladič - na www.POP-ART.cz si ho najdeš podle typu-mají ho od 3.500.- 5.000,-Kč a pošlou Ti ho obratem na dobírku.
20.50, 13. 10. 2009, odpovědětclimovy chladic myslite??a keby bola prasknuta hlava myslim ze mam vodu v oleji alebo olej vo vode nie??uz som najazdil skoro 10000km a olej je stale v rovnakej polohe a aj voda motor mam suchy tak asi ani tesnenie to nieje vodna pumpa je menena nedavno spolu s rozvodami asi myslim ze to je tiez ten chladic skusim ten aspon vybra a skusim to bez neho myslim klimovy chladic lebo asi brani vzduchu di vodneho chladica a vodu tam mam urcite
12.45, 18. 10. 2009, odpovědětVodní chladič maš zanesený tak jím neprotýká voda jak má.Chladič klimy nevyndávej vypustíš si nápln klimatizace.
12.49, 18. 10. 2009, odpovědětten vodny chladic som menil nedavno lebo som tam mal chladic z 1.9jtd a ten je uzsi dal som tam origo ten je sirsi a bol pekny az som videl cez neho ale to iste mi robilo aj pri chladici z 1.9 preto som myslel ze je uzky tak som ho vymenil za origo sirsi tak teraz neviem
19.06, 18. 10. 2009, odpovědětjaj sorac zabol som ja mam 2.4jtd
19.41, 18. 10. 2009, odpovědětKed mas chladic novy, tak uz len vodna pumpa alebo ti haluzi termostat, pripadne snimac teploty vody.
20.23, 18. 10. 2009, odpovědětProblém v termostatu. Při normální jízdě běhá motor podchlazený, protože termostat otevře dřív. Příčinou je stářím omačkané (snížené)sedlo na které dosedá talířek jinak fungujícího termostatu. Proto termostat otevře dřív řekněme o nějakých 10°C. Na druhé straně při větší zátěži motoru se začíná projevovat sklon k přehřívání, což je zapříčiněno tím, že malý talířek termostatu nedokáže odstavit malý okruh motoru a chladící kapalina lítá v motoru v malém okruhu místo toho aby musela jít do chladiče kde by se ochladila za jízdy prouděním vzduchu nebo později i za pomoci ventilátoru
19.56, 23. 11. 2009, odpovědět