http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=72784&start=0
20.00, 15. 10. 2009, odpovědětJa myslim že maji pravdu , a libi se mi jak je tak nehorazne nepomlouvaji jako mi tady ostatni značky :-)
20.19, 15. 10. 2009, odpovědětHele, když jsem měl Alfu, byl jsem proti, každý si brání svoje auto, svoji značku. KAždý odsuzoval Alfu, chtěl jsem BMW, nebo Mercedesa a nechtěli mi slevit a tak mi nabídnul AR, přijel jsem a 156 V6 a sednul jsem si, recarro sedačky, ty budíky, no paráda, sportövní takový auto, fakt, ale větší mrdku jsem vživotě neměl. nechci urážet, ale když vidím, kolik lidí to trápí, už nikdy a nebo 159, to je jako super, ale tyhle starý jebky už fakt ne a BMW bych bral, sice se to taky může srát, ale přijedeš někam a je respect, beru auta od 2000 a vejš, ale nic ve zlým kluci, proste jsem natrefil na blbej kus, ale bohužel jako 99% lidí
20.20, 15. 10. 2009, odpovědětnO TO JE NÁZOR STO LÍDÍ STO CHUTÍ Ja som mal BMW 320 a nikdyyy viac ta fakt stale porad v servisu ... no alfu 156 uz mam cca rok a pul najeto okolo 60 tisic a jedine co mne se vysrálo bol Alternátor , a Lambda sonda ---- Alternátor repas 1500 KČ aj s montáží a Lambdu som si vymenil sám inak slape ako divá len v zime jej trvá asi 5 KM kým sa rozhýbe inak supr trupr :-)
20.26, 15. 10. 2009, odpovědětnezajmaji mě nazory druhych je podstatne co si myslim ja a ne oni
20.31, 15. 10. 2009, odpovědětKazda vec sa vie pokazit ! ci je to ,AR.BMW,Skoda, .... Alfa ma zle meno !, a Dufam ze do buducna si spravy lepsiu reklamu . Inac zatial klop ,klop, nic vazne pre alficku .Pouzivam ju ,ako kazdy iny vodic ,na vozenie . Je to JTD ,takze az tak sportovo nejazdim ,ale ani sa neda (kvoli panom policajtom ,a dopravnym predpisom) .Takze este raz .Pouzivam ho normalne !a nerobi my problem ,ked ma predbehne aj Thalia !!! A co tam pisu na BMW ,tak maju pravdu , ale tieto problemy maju aj BMW ,aj ine znacky ,takze asi tolko. A podstatna vec !!! Kazde auto vydrzi vela !!! len sa treba troska on starat .
20.48, 15. 10. 2009, odpovědětTiez mam alfu V6 vyse roka a jedine co som menil bol olej a zaseknute tiahlo radenia to stalo 1000sk vtedy este. A par ziaroviek. Taliansky patent je sice taliansky patent ale inak sa nemozem na to auto stazovat. Len skoda je ze alfa konci pri 3.2 V6 potom uz asi ten 540 V8 od baworu. Jedna vec je to co auto schovava pod kapotou, podvozok a tak a druha ten feeling ked sa na auto clovek pozre zvonku :) v tom alfa jednoznacne vedie.
14.10, 16. 10. 2009, odpovědětHonza:nevím jak ty a jak je to u jiných lidí,ale když někdo někam dojede v bmw tak u mě žádný respect nebudí,a taky nevím proč by měl.Na to auto se zamozrějmě očkem mrknu ale to je asi tak všechno.
20.25, 17. 10. 2009, odpovědětPeps, řekneme si to narovinu, s Alfou taky respekt nebudíš, pokud nemáš 8c, ale co je na Alfě užasné, tak nemá ten strohý německý styl a nudné tvary, JE svá, má svůj design, který je ojedinělý a tím poutá pozornost. A to se mi líbí. Respekt se budí vozy Typu Ferrari, Pagani Zonda a podobně. Ale to je samozřejmě jiná cennová kategorie stejně jako 8C. JInak je parádní, jak i designově stará 156 je pořád vyjímečná a stále se po ní hooodně lidí otočí. Ten design prostě nestárne a to je obrovské plus
8.54, 18. 10. 2009, odpovědětHyde 21:u mě ne ,a mluvím za sebe.Rozhodně si z bmw na zadek nesednu.
11.37, 18. 10. 2009, odpovědětOno to je spise tak ze v 80 letech si AR udelala hodne spatne slovo.A bohuzel se to s ni vlece jeste ted.Ja asi jsem vyhral ve sportce jak pisou na BMW foru,ale elektrika slape jak ma a poruchy zatim az na snimac polohy klikovy hridele(Made in Germany:-) zadny.Kdyby se nekdo z rado by odborniku kouknul pod kapotu uvidi ze veskera elektronika je od Bosche.Pravda Marelli by asi moc neuspelo:-).O dilenskem zpracovani nebudem mluvit to je kus od kusu jine,pravda nekdy clovek zasne no v tom se Italove musi jetse ucit,ale 159 je uz gut.Podvozek dokaze potrapit kdyz mlati protoze se nemeni co se menit ma a ne kazdy je ochoten zaplatit origanal dily a pak to tak vypada.A ja zapomel ze u BMW,VW hlavne u arciGolfu to vsechno vydrzi miliony km.A hlavne se mi libi kecy supermechaniku typu pane co se divite to ja AR to zasnu jaky to ODBORNIK.Pripomina mi to ze AR je na pic.. protoze Franta z JZD menil kolo na AR a rikal ze to nejde a Marena byla u toho tak je to auto na nic.A dostavame se k zaveru ze hodne radobymechaniku a bazarnickych kurev temto autum nerozumi(nema to pumpu "dYzl" ani cerveny TDI) tak je lepsi rict ze jsou to auta na hovno a ze se kazi.AR bohuzel vyzaduje peci a starost jako krasna Italska milenka a pokud se o ni starate vynahradi vam to!Ja osobne jsem nadmiru spokojen se svou 156kou jezdim denne(2.0T.S) a nemenil bych kdyz tak jedine za Breru nebo 159 po ktere uz silham.(pisi bez diakritik protoze ma jinak z teho PDA omyjou:-)
19.35, 18. 10. 2009, odpověděthttp://www.alfa156.cz/diskuse/tlachani/93972
15.53, 19. 10. 2009, odpovědětale paci sa mi ze sa na tom BMW fore ludia az tak nehadaju ako tu. niekedy si pripadam akoby AR mali iba blbci alebo skor horkokrvni taliani co maju stale potrebu sa iba hadat a dokazovat kazdemu ze prave oni maju to naj auto a ostatne znacky su shit. co sa tyka BMW podla mna su to pekne a zaroven sterilne sportovo ladene auta. musim sa priznat ze ako majitel AR 156 obcas trpnem aby sa zase raz daco nedosralo ale chvalabohu zatial som nic vazne riesit nemusel :) cuore sportivo ps: kazde auto sa kazi
16.00, 19. 10. 2009, odpovědětNechci se přiklánět ani na jednu stranu, ale ja si kupuju auto ktery využiju celoročně. Já osobně mám AR a do BMW bych asi nešel. Když napadne sníh tak se dá říct že denno denně u nás před barákem stojí nějaky to BMW ktery se snazi vydrapat nahoru na kopec. Přijedu k němu, zeptám se ho jestli nechce pomoct, ale pokaždé mi řeknou že to vyjedou. Vyjedu na kopec, tam si zapálim a v 99 procentech případů ujedou tak metr a pak to otočí. Vždycky se jim musim smát... :-D Kamarad ma E36 ve dvoulitru a kdyz sem mu vyprávěl tuto historku tak se obhajoval tím, že v zimě nejezdí nebo že stačí dát do kufru pytel písku... Zkratka muj názor je takovej že BMW si koupí ten kdo si ho chce leštit v garáži a občas si zajet zablbnout. Ve mě BMW žádnej respekt nevzbuzuje, ani po motorove strance ,ani po stránce karosářské.
12.56, 3. 5. 2010, odpovědětsoráč, ale nedá mi to ani jsem to nečetl celé. BMW budé respekt? možná 2,5 TDS a výš. ale jinak BMW, Golfa a Távku už má každej kokos. Kámoš má bavora z 90 roku, vařenýho ze dvou aut po totálce. jezdí super, nemusí ho teda ani udržovat, to je fakt, leje benzin a olej, brzdy a dela stk. to jo ale kdyz si sednul do moji 156ky co jsem pred tydnem privezl tak byl unesenej a to jeste pred 2 rokama rikal bmw a nic jinyho neexistuje..
8.33, 4. 5. 2010, odpovědětjediny BMW co u me budi respekt je X6 v bile barve. Bohuzel, za tu cenu si radsi koupim 15 156tek v luxusnim stavu. nebo 2 159ky a jednu breru a jednoho spidera
13.48, 4. 5. 2010, odpovědětTak to je naozaj smutne, ze zrovna smradlavy dizlovy traktor 2.5 TDS v tebe budi respekt. Este smutnejsie je to s tym X6 co ani poriadne BMW nie je, skor len taka nedonosena neohrabana kara pre pupkatych nemcov ktory si koli velkym bachorom nevedia sadnut do nizkych 5er/6er, treba im preto X5/X6. Co takto ale sice starsie ale dokonale motory M52B28, pripadne M62TUB44 alebo rovno nieco z dielne M-power. Technicku dokonalost znacke BMW upriet nejde, nech tu kazdy vo svojej zaslepenosti a nevedomosti DRISTA co len chce.
22.38, 4. 5. 2010, odpověděttak to přesně cítím já... :-) prostě bez fantazie
19.55, 4. 5. 2010, odpovědětahoj Vsichni,kdyz to tu ctu,tak i napisu,mlada mela pred peti rokama bmw 3 uplne novou,dostala ji tenkrat k narozeninam,protoze si porat na ni setrila,byl to turbo diesel 2.0 kuze atd. tenkrat tchan rikal,ze kdyz se rekne jmeno jine znacky,je to jako kdybych rekl ze mam hovno na bote,sam mel novou 7cku a pak si koupil x3 se vsema tema bmw byl jen problem,u mlady 3ky se vykaslalo turbo ve 100000tis km,nastesti to uhradil servis diky zaruce,auto bylo servisovane u bmw,nastesti mlada dostala v zime smyk u toho technologicky pry nejlepsiho auta,sice neumela ridit,ale stalo se bmw napul o strom tak jsme ho odepsaly,starej ma ted porat tu novou x3 a jezdi do servisu do plzne a nechava tam pri bezne vymene oleje atd k tomu par bezvyznamnych veci cca 20000-30000kc pokazde a ja se mu jen smeju,sam mam 156 a jsem velice spokojen,protoze mi delali ramena,rozvody atd kdyz jsem ji koupil a zdaleka to nestalo to co jeho jednou za dva mesice a ja mam auto v poradku prinejmensim na rok.omlou vam se za dlouhy clanek ale jinak bych to nevylicil,mejte se zatim pekne ahoj Lukas
15.07, 5. 5. 2010, odpovědětto,čo sa jebe na alfe,je z NEMECKA : BOSCH
7.57, 9. 5. 2010, odpovědětco si kdo mysli o Alfach je mi ukradeny. Staci ze kdyz nejakyho "chytraka" svezu, tak nechapave krouti hlavou jak to jede a sedi na silnici. A to mi uplne staci :-)
21.15, 9. 5. 2010, odpovědětKdyž bych si měl zvolit auto, které bude podobně zaměřeno na zákazníka jako Alfa, apk si myslím, že mezi hlavními kandidáty by bylo BMW (další by byl Ford). Jde na to sice jinou cestou, ale svým způsobem jsou to auta velmi podobně orientovaná. Před rokem 2000 byla dokonce i dost spolehlivá a jedinou větší slabinou byly silentbloky horních a spodních ramen přední nápravy :-). Dnes je to bohužel trochu jinak. Ty BMW nepatří úplně k nejspolehlivějším. Ale ten největší průšvih je tam náročnost servisu, kdy díly jsou docela drahý a i u výměny baterky potřebuje člověk diagnostiku aby řekl řídící jednotce, že ji vyměnil, jinak se bude k nové chovat jako k té staré a bude ji málo dobíjet. Je tam tedy jistá "vysoká" technická vyspělost... avšak v některých případech spíš na obtíž. Znám mechanika neznačkového servisu BMW a ten říká pořád... Já bych si tu X5 tak koupil, ale když vidím jak náročnej a drahej je na tom servis tak by mě to zruinovalo. Tím nechci říct, že by BMW byly špatný auta, ale spíš to, že každý auto má něco a ti z BMW klubu si to uvědomují narozdíl od většiny pokrevních zastánců ultrakrutopřísného koncernu, kde se taky kde co sere a taky to neni úplně levný, akorát oni to nepřiznaj. BMW má styl a má svoje jízdní vlastnosti, určitou míru zábavnosti... ale co má koncern? Všechno jednoduchý tak aby nebylo co se na tom pokazit, ale funkčnost a jízdní vlastnosti jsou už na tom podstatně hůř. A když pak přijde pokus o složitou nápravu ala Passat B5, tak to končí výměnou ramen za 18000 jednou do roka a jízdní vlastnosti taky nikde :-). Alfy nejsou dokonalý, ale člověk z nich má za volantem dokonalý pocit. Podobné pocity může zažít i za volantem BMW, ale určitě ne za volantem Oktávky :-)
7.40, 13. 9. 2013, odpovědětked pride BMW "Bakelit, Motor , Wagen" je raspekt HAHAHa se pochciju smichi mozna tak ked prijedes pred zakladnu skolu , skolku, alebo 15-18rocnych opleskov.Auto steba neurobi chlapa.
13.16, 15. 9. 2013, odpovědětJen dve auta mi smi doma "pres prah"... Alfa a BMW. Jen za volantem techto znacek zazijete podobny pocity. A co si kdo kde o cem mysli, je mi naprosto ukradeny.
21.39, 15. 9. 2013, odpovědětto musis porad ty svoje kule srat u miho inzeratu
11.46, 22. 9. 2013, odpovědět