Chlapci mam problem. Vymenil som spojku a pri pokuse zaradit jednicku nieco hrklo a ma to zvuk,ako kebo nieco vo vnutri o seba drhne. Rychlosti idu radit aj bez vymacknutej spojky. Mam podozrenie,ze sa utrhol tisichran na tej novej lamele. Co vy na to?
9.00, 28. 10. 2009, odpovědětPodle mě jsi to dal špatně dohromady. Ta vypínací vidlička spojky musí být pořádně zasunuta do spojkového ložiska. Myslím, že ti to vypadlo při prvním sešlápnutí spojky a teď ti to tam drhne.
17.18, 28. 10. 2009, odpovědětKeby to vypadlo,tak by nevypinala.Ale ona je stale ako keby vypnuta.Lozisko som nasadzoval do vydlicky ked bola prevodovka zhodena,a ked som nahodil prevodovku,tak som ho nacvakol do pritlacaku a drzi tam.To je urcite OK.
17.27, 28. 10. 2009, odpovědětAlebo ti nesdlo lozysko do zotrvaku. Tym padom nepusti lamelu na dotyk. Ale to by ti motor musel ist naprazdno...
17.42, 28. 10. 2009, odpovědětPockat,pockat.Ake lozisko? Pritlačne? Co by robilo v zotrvaku??? A motor ide na prazdno.Nastartujem,dam rychlost,pustim spojku a stojim...
17.52, 28. 10. 2009, odpovědětalfa ma opacne, lozysko netlaci ale taha. Kludne to zhod naspet dole. Tebe nedosadne lamela na zotrvak. A s tym lozyskom som sa oj...
18.18, 28. 10. 2009, odpovědětJa viem,ze ma opacnu.Ved som to mal vonku. A pojde to von znovu...:-(
18.38, 28. 10. 2009, odpovědětOdtrhlo Ti lamelu. Okrem spojky musis vymenit aj zotrvacnik. Mal som to iste.
20.13, 2. 11. 2009, odpovědětA mam taky pocit,ze by ta lamela mohla byt naopak. Nakolko sa prevodovka niekolko krat nahadzovala a zhadzovala. Dovod bol ten,ze mi radili lozisko nacvaknut do pritlacaku,zalozit prevodovku,dratikom nastavit lozisko a zasunut vydlicku.O to som sa pokusal 10-15 krat,ale je to pekna picovina.Postup je uplne iny!!!A tym,ze sa to nahadzovalo a zhadzovalo a nahadzovalo a zhadzovalo som asi na posledny krat dal lamelu naopak. Hold,chyby sa stavaju.
12.38, 5. 11. 2009, odpovědět