potrebujem surne radu bol som s tym aj v Alfe.....no zacalo to tak: rano sadnem do auta nastartujem ,pridam a skape (vymenil som naftovy filter a islo)...o 3dni zase rano nastartovalo az na 3x dal som na PC odislo naftove cerpadlo vymenil a islo....o take 3-4dni rano idem do auta okolo 07:00 bolo tak 6stupnov nastartovalo asi tak na 15x...vyzeralo to ako zavzdusnene pri starte ale to je blbost....tak som siel do Alfy a chyba bola v 1zhavic...tak ho vymenil ok...uz nesignalizuje ziadnu chybu a zase ten start ako nahle stoji cez noc teraz ked je chladnejsie nastartuje na x krat...prosim radu pekne dakujem :)
23.28, 28. 10. 2009, odpovědětVezmi ještě někoho ať se dívá co vyjde z výfuku,když auto nastartuješ.Bílý či černý dým,jestli chytí motor hned na všechny válce,nebo chvíli pokašlává.Vypadá to ,že se ztrácí tlak v railu,to by ale měla alfa signalizovat,jestli je signalizace funkční.Mám zkušenosti se starými diesly.Možná že u AR dokud není předepsaný tlak v railu tak auto nenastartuje.
15.16, 29. 10. 2009, odpovědětide cierny....ale zasee teraz dlho jazdil dnes nic rano....ani tuk lek kasle....asi a tak isto nesignalizuje a kontrolka je dobra...budeto tlakove cerpadlo...asi :(
7.19, 4. 11. 2009, odpovědětNa akej diagnostike si bol? Na takej "kvalitnej" co ti nacita len pamet zavad? A dost mozne ze ti odislo podavacie cerpadlo, alebo prinajlepsom len ovladacie rele na nom. Ked zapnes elektriku, musis pocut ako tlaci naftu. Tym padom ak toto vypadava ti odislo normalne cerpadlo, lepsie povedane sa zodralo, kedze ho nafta maze. Ale to vsetko sa da vycitat na diagnostike. Pri takychto sevisoch kde pracuju systemom pokus-omyl, kedze maju diagnostiku vhodnu pre deti....
18.59, 5. 11. 2009, odpovědětKedze ti to robi najme rano, cize vlhkost. dotiahni diagnostiku k autu, alebo auto nechaj v servise vonku cez noc a spravte diagnostiku rano, ked sa pojde prvy raz nastartovat.
19.01, 5. 11. 2009, odpovědětAsi bude nizky tlak v raily.Pokial totiz nenatlakuje rail neotvara vstreky. Ako pise autickar.Robit diagnostiku rano.A nie pamati zavad,ale meranych hodnot.
19.23, 5. 11. 2009, odpovědětČau, já měl podobný problém. Měněno bylo téměř vše(žhaviče, filtry, čidla, baterie, kontrola vstřiků...prostě všechno). Byla asi v 5ti servisech a nikdo nic. Nakonec to bylo jedno relátko v krabičce před baterií. Zkus je zkontrolovat...
22.31, 5. 11. 2009, odpovědětDost dobře jsem nerozuměl odkazu ze 4.11.ale jestli kouří černě,znamená to,že má moc nafty.Nebo málo vzduchu.Když už ráno chytí,jde hned na 4 válce,nebo ne?
15.00, 6. 11. 2009, odpovědětasi bude vadny zhavic, ja som mal to iste, ked ti cerpadlo tlaci v ramci normy podla diagnostiky, ine to nemoze byt, ale ja som bol na examiner-i, origos Fia - Alfa - Lancia diagnostika - nie universal
18.20, 6. 11. 2009, odpovědětJá bych ten žhavič nezatracoval.Hlavně pokud už má motor hodně nalítáno.Třeba už nemá takové tlaky jak ,,zamlada".
10.15, 8. 11. 2009, odpovědětAk ma ale pol melona km mozno-mala sanca. Co vie tak Jedna 1.9ka so 750t. km nastartovala s vadnom rj zhaviviaceho okruhu aj pri -5 na dlhsie tocenie. pri -25 to uz bez zhavicov neslo...
12.26, 8. 11. 2009, odpovědět