Zdravim všechny Alfáky, měl bych na vás pár otázek, asi před týdnem jsem si pořídil mojí vysněnou Alfičku 156 2.4 JTD 110kW DISTINCTIVE, rok 2003 a v parádním stavu, na origo 17'',s origo xenonama, nachiplou 180 koníků se 120ti tisíci na tachometru se serviskou a po prvním majiteli, fakt super povoz, no prostě láska na první pohled...:-)) Ale... Má pár mušek, třeba fakt brutálně hulí, zašlápnu 1 pak 2 a ten kdo jede za mnou má smůlu protože nic nevidí v oblaku hustýho černo-hnědýho dýmu... A nehledě na to že když jedu tak 1500-2500 otáček tak mi to podle PC žere 20-25 litrů a když jí topim tak je tam 8-10, musim jí furt točit abych jezdil úsporně, zajímavý...:-)) Můžou to být vstřiky? Pokud jo, co je lepší, repas nebo starší ale v dobrém stavu? A kde je repasujou popřípadě kde je nějakej vrakáč? Taky mám problém s teplotou, víc jak na 70°C se mi to neohřeje, je to termostatem nebo je to v zimě normální? Jinak mám v řiti ramena ale to je prej bolest těhle aut ale slyšel jsem že i origo díly nejsou žádná hitparáda a vydržej max. rok... Daj se sehnat nějaký lepčejší třeba např. nějaký závodní či sportovní? Předtim jsem měl 156 2.5 V6 v automatu a problém jsem s nima neměl. Jinak naprostá spokojenost, jede to jak hovado ( třeba kámošův Golf IV TDI 110kW se nechytá a to ho stál cca o 40 tis. víc a je to 01 :-))),navíc to má každej druhej) mazec to vypadá venku i vevnitř, no prostě paráda ale asi vám nemusim nic vysvětlovet...:-))) Jinak to je asi vše co bych potřeboval vědět co nejdřív, aby se mi moje Alfička na mě někde nevy...la, to by mě hóóóódně mrzelo, je to můj mazel... Předem díky moc za rady, klidně mi zavolejte nebo pošlete smsku na TEL.: 731 477 215 a já vám zavolám zpátky, budu fakt vděčnej za každou radu, nechce se mi zbytečně cálovat za servis a zvlášť když jsem automekánik a můžu si to opravit sám, bohužel s Alfičkama ještě nemám moc zkušenotí... Jo a ještě jedna věc, kdyby jste někdo měli pěkný zimáky na origo elektronech nebo pěkný zimáky 215/45 ZR17 tak bych měl určitě zájem... Ještě jednou předem díky, tak zdarec Alfáci, ať vám vaše Alfy sloužej dlouho bez problémů...:-)) Zdraví vás PePe... Jo a Alfa Romeo forever!!! :-)) Uff, to byl román, snad to někdo dočte až do konce...
5.23, 10. 11. 2009, odpovědět"asi před týdnem jsem si pořídil mojí vysněnou Alfičku 156 2.4 JTD 110kW DISTINCTIVE, rok 2003 a v parádním stavu" .... tak to asi neni v moc paradnim stavu, když jsou ramena v háji, termostat nefunguje atd atd ;-) Termostat výměna - běžná věc. Ramena výměna taky běžná věc, nic lepšího než origo neseženeš a co se týče té kouřivosti, neni to právě Chipem? ... a jen taková úvaha mimo. Před pár dny jsem natankoval OMV Diesel a krom toho, že ukazuje budík průměr kolem 9 litrů, což je o 2-3 více než obvykle, tak i dost kouří :-/
10.30, 10. 11. 2009, odpovědětTo máš asi pravdu že nebyla zas tak extra... Njn ale tak neni to nový auto takže jsem s nějakejma investicema počítal... No nevim jestli to bude chipem, dělal ho člověk kterej tomu podle mého názoru rozumí a dělá Alfy už hafo dlouho. Ten kouř mě ani tak netrápí jako ta spotřeba. Neřikej mi že je normální, že v určitym spektru otáček kdyby to mělo žrát nejmíň si to vezme 20 litrů... Jinak tankoval jsem taky u OMW ale po dopuručení známého jsem přešel na V-Power Diesel...
11.32, 10. 11. 2009, odpovědětNetankuj ani ten W Power Shelll, to není Shel jako v Německu. Kvalitativně velmi vhodná a asi nevhodnější Benzina- Verva. Vyšla totiž z průzkume PHM jako nejlépe si stojící ve všech parametrech. http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/tyden-s-naftou-diesel-z-druhe-ruky-je-past-na-kupujici/11624
12.00, 10. 11. 2009, odpovědětNapadá mě, jestli taky neukazuje jen blbě palubní počítač (možná i mě) ... že bych nějak pocitoval větší úbytek nafty v nádrži to zrovna ne i když je pravda, že 7 vs. 9 litrů neni zas až tak velký rozdíl. 20 litrů je opravdu mnoho, kdyby však ukazoval počítač momentální spotřebu okamžitě, tak to tam lítaj uplně jiný cifry, při rozjezdu není problém se dostat až ke 100 na 100 :-)
16.38, 10. 11. 2009, odpovědětZaslep EGR ventil a zkus jestli to je lepší. Zde bych začal
17.04, 10. 11. 2009, odpovědětramena - normální spotřebka, vyměň a neřeš, termostat - ten mi ukazoval max. 70 , vyměnil jsem a ted vystoupá na 88 , pak otevre okruh a jsem zase nekde kolem 73, takže možná zbytečná investice..., kouření chipem, hoď to do pr.. a máš klid, i tak pojede 150kobyl slušně, a spotřeba na palubáku je jistě chipem, to mi potvrdili kluci od Bitpoweru, že to pak klame, mě s chipem ukazuje o 2litry min, než je real. A teď můj dotaz, jak jsi na tom s xenonama? jak svítí? hoď nějaký fotky, ať se můžem pokochat ;) tak čus lukyn 2,4jtdm.
11.59, 11. 11. 2009, odpovědětČus, xenony svítěj o něco líp než halogeny, ale čekal jsem větší rozdíl, každopádně na autě to vypadá o mnoho líp... O víkendu Alfu umeju, nafotim a pošlu pár fotek... Jinak k tý kouřivosti a spotřebě, s V-Powerem to tolik nehulí jako s OMW ale ještě zkusim tu Vervu... A spotřeba? Nějak mi uniklo že PC ukazuje ne 10l/100km ale 10km/l... Takže všechno v pořádku... Já debil jsem si toho všim až včera, takže sorry kluci za zbytečný haló... Tak zatim zdarec Alfáci...
3.26, 13. 11. 2009, odpovědětTo se máš, já už sice srazil spotřebu k 8, ale pořád je to hodně. Na můj vkus je kouřivost dost vysoká, hlavně na trojku když se tomu dá kotel. Už má skoro prázdno, tak dneska natankuju něco jinýho a uvidim jestli to bylo naftou. (1.9JTDM 103kW)
9.09, 13. 11. 2009, odpovědětTaky je dobrý po koupi rozhodit brzdy, pořádně očistit kotouče a destičky, rozchodit čelisti a hlavně očistit na nich ty plochy kde seděj právě desky, věř mi že jestli to někde půl roku stálo a je to zarezlý,tak pak ti právě tohle může litr až dva navíc spolknout, holt když se desky nevracej, tak je to jako kdyby si pořád nepatrně přibržďoval.. Mě po týhle údržbě spotřeba o něco spadla
15.16, 13. 11. 2009, odpovědět