Ahoj. Měl jsem nedávno nehodu, borec dostal smyk, vjel do prostismeru a svym bokem od spolujezdce do me vrazil. Na aute je totalni skoda, vrak jde do drazby. Jde o 2.4 JTD 2002 se 120tis km tak jsem zvedavy kolik dostanu. Nevite jak dopadla 156 v crashtestu, jak je u ni hodnocena pasivni bezpecnost? Naraz mohl byt cca po soutu kolem 100 km/h a pro me byl celni. Ja jsem z auta vylezl cely, spolujezdcec s frakturou hrudni kosti od airbagu. Faceliftova 156ka pripadne Alfa 166 je na tom co se tyce bezpecnosti jak? Diky za vsechny pripominky, budu vybirat auto a chci zustat verny znacce:)
9.07, 12. 12. 2009, odpovědětCo mate vsetci s tymi testami? Ved to nemas objektivne. Staci ked automobilka natlaci do auta 10 airbagov a hned ma plne hviezdicky. A kedze aj testy su reklama, vyrobcovia auta robia auta tak aby za tych podmienok za akych ich testuju mali co najviac bodov. Ale realne ked buras z ineho uhla ako z uhla ked to dostalo 5 hviezd, mozes dojst k vecsej ujme na zdravi ako keby si sedel v generacne starsom aute. Na nete je toho dost o danej problematike.
9.18, 12. 12. 2009, odpovědětAhoj, diky za info. Ja jsem se nikdy nad touhle problematikou moc nepozastavoval, ted se na to divam jinak. Kdyz vyjdeme z uvahy, ze bouras celne, je 156, pripade 166 na jake urovni v ramci bezpecnosti. Samozrejme do urcite rychlosti
9.39, 12. 12. 2009, odpovědět166ka vychadza z lancie kappy. Takze konstrukcia auta ma dost rokov. Na druhej strane je to zas velke auto. Ohladom bezpecnosti Je to bez jasneho zaveru. Nikdy neburas rovnako, z jednej buracky vides bez skrabanca a na rovnakom aute mozes za inych podmienok byt mrtvy. Ide hlavne o to predvidat a sledovat dianie na ceste.
12.19, 12. 12. 2009, odpovědětJJ to mas pravdu, ja jezdim 12 let na motorce (cca 100 tis km) a bez skrabance, v aute najeto 35 tis km a hned tohle. Bohuzel takova situace se predvidat neda a opravdu neslo nijak reagovat. Kdyz jedes tak jak mas (rychlost, odstup atd), nemas absolutne kam uhnout a stejnak mas na reakci zhruba 2-3 vteriny tak s tim vazne nic delat nejde.A co nova 166? Ta je na tom lepe?
12.26, 12. 12. 2009, odpovědětzdar..chcem len povedat ze vobec nezalezi kolko je v tom aute tych airbagov podstatne je ako naburas.. ja som mal bocnu havariu s ivecom daily mam 4 airbagy a strelil mi len bocny samozrejme ked to bola bocna buracka mal som silny otras mozgu krvacanie do mozgu pomliazdene pluca narazenu lavu stranu bol som mesiac v nemocnici..predtym mi nedal prednost jeden ozran urobil mi totalku tam utrpel spolujazdec najviac airbag mu nestrelil lebo ta ani nebol kupil som to z bazaru dovoz moja neskusenost..dali mi total skodu a on bol brat fizla a kapitana tak vysiel len s podmienkou a ja som takto stratovy asi 7000 eur ale uz mam 3 alfinku ja lipnem na nich..takze ja si uz myslim ze moze byt auto akekolvek bezpecne zalezi ako a co sejmes
20.43, 13. 12. 2009, odpověděttak to mas teda pech ti povim. Hlavni je, ze si to prezil relativne ve zdravi.
21.28, 13. 12. 2009, odpovědětJá jsem zamlada přerazil z favoritem strom a jediný co se mi stalo byla spálená šustáková bunda od bezpečnostního pásu:-))
21.23, 13. 12. 2009, odpovědětno to mam druhy krat som sa narodil ale tak je to dobre no a neprajem to nikomu..cuore sportivo
11.17, 14. 12. 2009, odpovědět