Zdarec ALFISTI, mám takovej menší problem-před nedávnem jsem jel po našich úžasných silnicích a na "nově" udělané povrchu sem trefil pravým předním kolem "dírku" (0,6x0,5m) hlubokou 0,3m-nebyla nijak označená, ani zakrytá! Jelikož jsem nejel právě podle předpisů, ale něco nad :-),nebudu radči psát kolik, aby mě někdo nepráskl:-o, zničil jsem na ni liťák i s gumou! Ale to mě netrápí! Trápí mě spíš to, že od te doby mi od pravého kola vycházejí zvuky tipu-starej gauč hadra! vyměnil jsem horní i spodní rameno, ale zvuky jsou tam stale-nevíte co by to mohlo být? Jooo a sjíždí mi to gumu ze vnitř! Tíky za radu a zdravte se na silnici, jak to děláte,je to supr!
10.09, 23. 3. 2007, odpovědětKdyž se Ti sjíždějí gumy zevnitř, tak máš moc velkou rozbíhavost...To vrzání Ti může taky způsobovat spodní silentblok uložení spodního ramene (taky vržě,když je prasklá ta guma) ten jak jím je spodní rameno přichycený k rámu. To dělal mě jinak nevim....
10.51, 23. 3. 2007, odpovědětNa tu gumu mrknu,ale myslím, že je v poho! A jak se upravuje ta rozbíhavost??? Jinak díky moc za radu!
10.54, 23. 3. 2007, odpovědětSbíhavost Ti udělaj v servise, kde měří geometrii. Hodnoty pro Alfu jsou: sbíhavost: -2,02 +/- 1mm a když máš sportovní kit (sportpacket), tak platí : -2,05 +/- 1mm
12.55, 23. 3. 2007, odpovědětTvůj problém se s největší pravděpodobností nazývá homokinetický kloub, 100% jistotu budeš mít v okamžiku, kdy zařadíš při rozjezdu 1. rychl. stupeň a auto se nepohne....pak ovšem bude otázka jak budeš v danou chvíli někam spěchat...
13.46, 23. 3. 2007, odpovědět