Zdravim, panove a damy. Chtel bych skocit po tyhle alficce, je to proste srdcovka. Nicmene vsichni vime ci byla (je) no a obcas slychavam o tomhle konkretnim aute dost zajimavy historky. Nevim cemu verit a cemu ne. Ono je to takovy verejny tajemstvi i mezi prodejci. Chci se zeptat dostal sem na ni dobrou nabidku nez je ta co maji na netu. Sli by jste do toho nebo radis ruce pryc. GTA obecne u nas na prodej moc neni (imofa jedno - nesmysl cena, modrej sportwagon - dotazenej z reichu a pak 147ma bourana a blbe opravena nekde u Ostravy). Co vy na to?
13.36, 23. 3. 2007, odpovědět:-) ještě počkej až ji zlevněj, ono na to ještě dojde :-))))
14.29, 23. 3. 2007, odpovědětNo v to ja doufam, akorat me zajima co s tim autem je... Teda spis jak moc spatne na tom to auto je. Jestli to ma cenu se za nim do Prahy vypravit a podivat se.
21.01, 25. 3. 2007, odpovědětNazdar, taky po nějaké pokoukávám a stojí přede mnou otázka zvolit 2.5 V6 a nebo rovnou GTA. Je jasný, že GTA jasně vyhrává a na nějakou vyšší pojistku a trošku větší příděl benzínu oproti 2.5 kašlu. Jde mi spíš o to, jak moc se to GTA projeví po stránce ceny pravidelnýho servisu. Nevíte někdo???
20.04, 24. 3. 2007, odpovědětTa jebacka by za to samozrejme musela stat, ale da se vse a kdyz se umi neni problem, GTA se vetsinove nelisi od normalnich 156...alezas tak jsem to nestudoval ) podle me prekopat auto z leve strany na pravou neni zas takovy problem a to uz jsem par aut slozil z toho dve 156 ) ...
21.36, 24. 3. 2007, odpovědětSkladal jsem sve...a skladanim myslim opravy a vymeny, kapis to? )
1.16, 25. 3. 2007, odpovědětPetan: ty jsi asi nečetl co je všechno udělat,není to oprava nebo výměna,ale komplet přestavba která probíhá asi takhle: přivezeš GTA s volantem vpravo, dáš ji na zvedák a začneš vyndáním motoru s převodovkou, vymontuješ komplet elektriku v motorovém prostoru, vyřežeš čelní okno, vytáhneš palubovku, sedáky, vnitřní plasty, vytáhneš komplet elektriku z interieru, demontuješ nápravnici s řízením, nejlépe v bodových svárech odvrtat a vydolovat z auta přední stěnu od podlahy až pod čelní okno. Navařit novou stěnu, nechat zalakovat, natahat novou elektriku z modelu s řízením vlevo, druhé řízení, palubovka s mostem, nové tapecíry do dveří a koberec, přetáhnout brzdový válec na druhou stranu a tuším že i ABS, přetáhnout pedály na druhou stranu, natahat elektriku v motorovém prostoru, nalepit čelní okno, vyměnit přední světla a zpětná zrcátka. Ještě jsem určitě na spoustu úkonů a montážního materiálu určitě zapomněl.Jen když se zamyslím nad cenou GTA interieru, světel xenonových předních, GTA budíků v KM a shánění těhle dílů. Takže pokud se do toho chce někdo pustit,držím mu palce. Věřím že u toho zažije spoustu nervů a bezesných nocí.
15.10, 25. 3. 2007, odpovědětVe spouste veci mas pravdu ale ve spouste veci pravdu nemas. Pokud jsi nekdy tahal elektriku z auta tak vis, ze vsechno je vedeno v hlavnim svazku z ktereho vedou zase odnoze k jednotlivym vecim, takze tahat to ven neni jednoduche ale ani ne narocne a podle me se svazek z praveho rizeni da pouzit na leve rizeni ale nechci kecat muselo by se pozjistovat a mrknout na to poradne. V motorovem prostoru moc elektriky není, vsechno jde přes konektory a pak ti zbude hlavni svazek, který není zas tak tezke dostat přes gumovou pruchodku ve stene dovnitř kabiny, jasny palubovka musí jit ven. Napadla me naprava, z te se toho asi tak moc pouzit neda ale rozdilu mezi napravou GTA a Klas nebude moc. Dobre je ze vetsina dilu z GTA je shodna s dily z klasickych 156 a to jsou vestinove ty ktere by se museli vymenit ( most pod palubovkou, atd.) samotna palubovka by se musela sehnat asi jina, ted nevim presny rozdil v materiale ale zase většina dilu jako budika, ovladace, navigace a věci co jsou pod palubovkou se urcite daji pouzit z praveho rizeni, použiješ urcite rizeni od volantu a po prevodku. Zrcatka to je detail. Proc menit budiky? Stena mezi motorem a kabinou ta je jasna, ta musi jit pryc, ale proc davat pryc i sedaky, ted me nic nenapada daji se predelat. Budu rad i když mi řekneš proc menit predni svetla, nemam znalost ). Hodne ukonu k tomu patri to jiste a psat je sem všechny nemá smysl, je toho moc a byl by to beh na dlouhou trat ale ja 400.tis nemam ( ale pokud by byla dobra cena, třeba auto strelene na zadek apod. znovu rikam ja bych do toho sel.. Urcite to nebude tak ze si privezes GTA s rizenim v pravo a za mesic budes mit auto s rizenim v levo, takhle ne. cus Petan
16.25, 25. 3. 2007, odpovědětBude štelovací spolujezdec a ne řidič,jinak v nich rozdíl není. Pokud by měli loketku,byla by u spolujezdce,ale tuším, že na GTA se nedávala.
16.42, 25. 3. 2007, odpovědětPetan: Teď Ti poradím já! Vykašli se na to. Bohužel pro tebe Nora má pravdu ve všem. Nevím, jestli jsi někdy viděl a nebo vyráběl auta s pravostraným řízením, ale je to do detailu tak, jak píše on. My vyrábíme v automobilce dva druhy modelů aut s P.Ř. a nepřej si to předělávat. A zapotřebí jsou i zrcátka i sedačky i světla, nad čím se divíš. 1) Sedadlo spolujezdce má zátěžový snímač na obsazení a eventuelní deaktivaci airbagu spolujezdce pro menší škody při nehodě, kdy na ní nebude nikdo sedět. To výškové nastavení taky, i když tuším, že GTA měla obě stavitelné v základu. 2) Zrcátka kvůli elektrice a lomu skla pro mrtvý úhel a kvůli snímači vnější teploty. 3) Světla pro P.Ř. hází lomený prodloužený parsek světla na druhou stranu. Zkrátka těch věcí je tolik, že předělávat to je šílenství. A při cenách GTA 350tis. a výš, nevím nevím, kolik by musela stát i s díly na výměnu. Ještě jedna varianta tu je. Jezdit s P.Ř. na vyjímku v TP, jako u nás už X desítek let jezdí jedna Škoda 100 a jedna Felicie. Nepřej si zažít ten zážitek s tím pravákem sám předjíždět. "Pár" kousků jsem vyrobil, opravil a odjezdil za svou praxi v automobilce. Zdar.
20.37, 25. 3. 2007, odpovědětSorry to bylo ode mě. Furt si nemůžu zvyknout na to zadávat do té tabulky ten zaj.....ý nick. Jde to tam hodit automaticky?
20.38, 25. 3. 2007, odpovědětJsou to krasny auta dik za linku, nevim jak to ze jsem ji nenasel )... urcite by to bylo rozumnejsi...
18.10, 25. 3. 2007, odpovědětI tak za to chteji moc... kdo vi jakou to chytlo supu.
18.15, 25. 3. 2007, odpovědětNj pytle nejsou venku jen tak pro nic za nic ) takhle to nevypada zas tak spatne, 156 maji dost mekke kastle takze tohle muze byt i smrt...
22.19, 25. 3. 2007, odpovědětHmm ta bouchnutá za 7,5 se mi zdá nějaká drahá, na autoscout24 se dá za ty prachy pořídit kára co se ještě neprojela 0 na tacho...předělávat angličana na evropana....:-))))) tak tam nějak nevidím úsporu, po evropě je tolik GTA naprodej že to rozhodně cenu nemá, navíc to už těžko bude origoš GTA, to už je levnější si pořídit 2,5 V6 a přeházet jen dekly motoru a díly kastle :-)))) nejdřív bych se ale projel GTA na klikatý silnici pod plným kotlem...a hned bych přesedl do M3...byť mám Alfu hooodně rád, tak 250koní jen na předku nic moc, GTA je děsně těžký na rypák, na klikatý cestě to GTA natře i alfí 2.0...
8.19, 26. 3. 2007, odpovědětNeverim )
23.04, 26. 3. 2007, odpovědětTo: Petan, věř nebo nevěř, ale těžkej 6V na přední nápravě, není to pravý ořechový na klikatý silničky, měl jsem 147GTA a rád jsem se jí zbavil :-) na brzdy jdeš o kus dřív, pod kotlem se začíná projevovat nedotáčivost, a o rychlej přechodech mezi levou a pravou s udržením stopy si můžeš nechat jenom zdát, na silnici kde se jede 300zatáček Gustava Havla, jsem byl se svým GTA pomalejší, než 2.0 TS 147 - řídil jsem obě, je pravda že GTA je hezčí a na rovným úseku nemá 2.0 šanci, ale zatáčky jsou jiná liga. nyní jezdím v Alfonzovi 156 s 3.0 z 164 s permanetem a s upřednostňovaným zadkem, musel jsem si Alfonze dotvořit sám, byť to nedalo moc práce, nevím proč Alfa to neudělala sama, pro lepší info mám zadní pohon z Crosswagonu včetně torsenu, motor je po repasi 3.0 převodovka 6 stupňu. Tlumiče a péra jsou sportpaket. viděl jsem v čechách ještě jednu takhle předělanou 147 4x4. ale majitele jsem nezastihl ale on mě vnuknul tu myšlenku. nyní má Alfonz teprv super jízdní vlastnosti!
9.11, 27. 3. 2007, odpovědětJasny, kdo se trochu vyzna musi uznat ze M3 by trhla ... zadek je zadek. Asi se vyznas ) mam 156 V6 a je pravda ze je toho na tom predku moc... vis co je nejlepsi? mit vic aut ) GTA, M3, X5 a vic bych nepotreboval ) no... cus
13.53, 15. 4. 2007, odpovědětje to na www.car4you.at Ale teď jsem tam koukal že na netu nabízí jenom GTA SW,tak nevím,viděl jsem tam i sedana
0.30, 14. 4. 2007, odpovědětZajimava diskuse, opravdu.... Kolik z vas ma 156 GTA, ze o ni tak fundovane debatuje? Kolik z vas mohla srovnat 156 GTA s 2.0 nebo 2.5? Ja ano. GTA je uplna jina liga a kdo tady planta neco jineho, tak si nevidi ani na spicku nosu... GTA je srdcovka. Kdo zkusil, uz nechce jinak. Vladivoj
22.47, 11. 5. 2007, odpovědětalfa 156je dobri auto
10.44, 14. 6. 2007, odpovědětNo právě že GTA je srdcovka, ale upřimně když zavřeš oči v čem sedíš, tak jízdíma vlastnostma, na klikatý cestě, nic moc i proti 2.0. strašně jsem chtěl 147 GTA/156GTA mi přišla velká/ pak jsem byl z prvu nadšen, pak jsem ji dlouho promíjel, pak jsem se jí zbavil...byla těžká na čumák, měla moc výkonu jen na jednu nápravu. rád bych se projel v 159 Q4, už jsem se usadil.
15.18, 14. 6. 2007, odpovědětMe by zajimala jedna vec, proc u toho GTAcka tak spadla cena, auto za pet let zrtati na hodnote vic jak milion, a neni to spatny auto. cim to sakra je? Treba takova 166 se pohybuje mirne pod cenou bmw petky. Ale proc to GTAcko slo tak dolu to mi je zahadou.
9.12, 1. 8. 2007, odpovědět156 GTA je krásná, škoda že chystaná 159 GTA nebude mít 8v, doufám že k 6v šoupnou aspoň kompresor, ale 8vál to byl pohled pod kapotu...
8.52, 10. 8. 2007, odpovědětt5kixP fdv084y0v4t3cnfv593bv29vb
6.28, 4. 6. 2008, odpověděttiaV7h fdf043hj93jkfjw845qgtj6fqp
13.03, 5. 6. 2008, odpovědětbookmark you thx
2.51, 6. 7. 2008, odpovědětUah1vb hi! hice site!
11.09, 28. 7. 2008, odpovědětgood post man thx
0.37, 7. 9. 2008, odpovědětQCVZ3p spam_31.txt;5;10
5.02, 7. 9. 2008, odpověděthi nice site thx
15.48, 19. 10. 2008, odpovědětlinks/go.txt;25;25
2.52, 15. 1. 2011, odpovědět