Dnes jsem při jízdě zaznamenal klepání. Vypadá to,jako ložisko. Ale: když je motor v tahu,je vše ok,jak sundám nohu z plynu,ozývá se klepání a to i když vyřadím na neutrál. Pokud mam vyřazeno a jedu na neutrál z kopce,klepe to,ale když zatočím doprava,nebo doleva přestane to. Jakmile jsou kola zase v rovině klepe to. A když stojím ,zatočím na plný rejd doprava,nebo doleva,klesnou otačky asi o 200ot/m,ale to bude asi v pohodě,že? Servo se nějak živit musí... Pora
19.17, 24. 3. 2007, odpovědětjo akdyž stojím,je vše ok.
20.02, 24. 3. 2007, odpovědětNanapsal jsi co máš za motor. může to být 1000 a 1 možnost. Nevím jestli se to projevuje při studeném motoru, nebo až při teplém, jestli je zvuk čiště kovový a stejné hlasitosti nebo se jako při čtyřech otáčkách mění (nevím jak to přesně popsat, jako že první a čtvrté klepnutí je stejne a ty dvě mezi jsou míň hlasité). Když tak s tím měnícím zvukem mi to dělají v Ostravě a údajně se to jeví jako ložisko na druhé ojnici. Zatím to mám rozebrané, tak až to složí zjistíme jestli se trefili..
23.21, 24. 3. 2007, odpovědětmám 1,8ts 106kw. může to být povolený řemen? Den před tím jsem byl ma výměně rozvodů,klínů,oleje,filtrů a celkového zhlídnutí. A ten zvuk je nejvíc slyšet u 2000ot. Pak se to už překrývá s hlukem kolem auta.
9.31, 25. 3. 2007, odpovědětměl jsem něco podobného u 166 16v 2.0 tspark.Měnili mi variator a komplet rozvody.Kolem 2000-2500 ot. se mi začalo ozývat divný zvuk(řechtačka)i sníženej výkon a kolem 4000ot se to zase chytlo a bylo to zas OK.Tak sem se stím vrátil.Znova to rozebrali a zjistili,že posunuli o zub vyvažovací řemen.
16.36, 25. 3. 2007, odpovědětZajímavé je, že to přestává klepat při zatočení volantem. Zkusil bych asi prověřit vše okolo plochýho řemenu, co honí servo, klimu a altík. Když se mé švíci vysypalo ložisko na servu, tak to taky předtím poklepávalo...
17.22, 25. 3. 2007, odpovědětDnes jsem byl u kamaráda,a ten mi řekl,že to vypadá na poloosu,ale když jsme se spolu byli projet tak on neslyšel nic,já ano. Měli jsme to zvednutý a když jsem pootočívával pravým kolem,tak v tý poloose opravdu trošku lupalo. Pak ale když jsem zase odjížděl od něj,tak nebylo slyšet nic. Možná jsem už magor. Jo a když jsem na to zespodu koukal, tak by to chtělo nové kotouče+destičky..
17.35, 25. 3. 2007, odpovědětNevím co řešíte s motorem? Vždyť pokud by to byl motor, nezáleželo by na tom jestli zatočí kola doprava nebo doleva a dělalo by to i při zastavení. Tohle je jasně někde na poloosách případně náboj kola nebo maximálně převodovka (diferák).Já bych vsadil moje peníze na načatej homokineťák.
17.51, 25. 3. 2007, odpovědět