Co třeba prodiskutovat vylepšení za účelem zvýšení výkonu atd. Proč se tu nediskutuje i o tom?Ja bych třeba i ocenil zkušenosti těch staších-protože tu jsou lidi co tomu opravdu rozumí, kdyby poradili co a jak změnit tam a tam, aby auto bylo rychlejší, o něco silnější a přitom nemusel vyhazovat desetitisíce...autíčko přece i roste a nejen sjíždí a pečuje se o něj..proč tu nikdo nedal příspěvky ladění nejen stylingu, když pominu linky autodelty apod. kde jsou jen ukázky a nic víc...škoda...chybí mi to tu,jinak na bezvadné stránce....
12.44, 25. 3. 2007, odpovědětJestli nechceš vyhazovat desetitisíce, nech auto seřídit, nafoukni gumy, vyhoď bordel z auta, zavři okna a sundej liščí ohon z antény :) Styling (a tuzing) Ti auto nezrychlí.
13.56, 25. 3. 2007, odpovědětLíp bych to nenapsal :)
14.29, 25. 3. 2007, odpovědětJo, diky za radu - kdyz mam slabe auto, koupim lepsi...jenze bohuzel na Breru 3.2V6 ci 300 konoveho Mustanga nemam...styling u alfy je podle me pitomost az na nejake 17-18¨ kola a mozna snizeny podvozek, i kdyz na nasich cestach je to dost riziko, ale budiz - s takovym postojem bych si totiz nekoupil ani nizkoprofilove gumy. No, proste ja jen myslel, ze tu jsou i lidi, kteri proste ladi svoje milacky , aby mu trosku dodali vic temperamentu aniz by investovali 100000 - nevim no, ale porad slysim jak nekdo upravi(u jinych aut) neco tam,rypne tam,odstrani tamto a ma treba 30 koniku+ aniz by to znamenalo krizek pro motor..a hned je to o necem jinem...rikal jsem si ze pro alfu by to taky nemusel byt problem..nejaky chiptunning me nezajima, kdyz mam benzina...ale jsem mlady a neznaly, takze muj sen zreme zustane jen v oblaccich...
11.06, 27. 3. 2007, odpovědětKup si to jiné auto, kde si rýpneš a přidáš 30 koní. Pokud chceš na zvyšování výkonu šetřit, tak to snad ani nedělej. Bude to lepší pro Tebe i pro Tvoje auto. Ale pokud si myslíš, že jsme všichni blbci, tak si nastuduj ABCtuning.cz a nech si to vyladit u nich. Určitě dají i velkou slevu, když si o ní řekneš.
13.51, 27. 3. 2007, odpovědětNeprekrucuj to co jsem napsal!Tim, ze reknu, ze nemusim investovat tucne sumy na zvyseni vykonu neznamena ze setrim a svym zpusobem skodim autu!A hlavne jsem nenapsal, ze je tady nekdo blbec!!psal jsem tu ten prispevek prave proto, abych si poradit nechal a trosku se o tom pobavil..k cemu by mi to bylo, kdybych stejne prosazoval to malo co o tom vim..Jen mi vadi pristup stylu - chces vykon?kup si treba porche...co mam na tohle napsat?
14.29, 27. 3. 2007, odpovědětNo já si ale opravdu myslím, že v konečným důsledku je nejlevnějším způsobem zvýšení výkonu koupě jinýho auta. Nevím, co máš za motor, ale já mám třeba 1.8TS, takže kdybych chtěl vyšší výkon, tak je rozhodně jednodušší pořídit 2.0TS nebo 2,5 V6, které nejsou o moc dražší. Pokud budeš chtít udělat závažnější úpravy než chiptunning, nebo nějakou pofidérní výměnu filtrů s těžko změřitelným efektem, tak to určitě nic levného nebude. A srovnávat tunění běžných aut typu Schade s Alfou je mimo, protože Alfa je jaksi "vytuněná" už od výroby a nějaké úpravy motoru bych si rozmyslel s ohledem na spolehlivost. Navíc Alfu si přece všichni kupujeme kvůli tomu, že je dravější než většina jiných aut a taky samozřejmě hezčí :), a přesto to ještě někomu nestačí...
20.54, 27. 3. 2007, odpovědětTohle podepisuju!
8.26, 28. 3. 2007, odpovědětjo, ja s tebou souhlasim.ale 1.8 a 2.0T.S jsou prakticky stejne..pokud bych chipnul mou 1.8T.S podle BitPower budu i o par koniku vys nez ten dvoulitr(zajimave ze clanky pisou -chiptunning zvysi vykon bohuzel za cenu razantniho snizeni zivotnosti motoru a bitpower uvadi, ze samotny chiptunnig motoru vubec neuskodi.cemu verit?)..a 2.5V6 ..tam je prece uz veliky rozdil ve vaze, spotreba, nahr. dily apod..uz to neni zas takova vyhra co jsem slysel...ja jsem prestastny, ze muzu ridit pro me tak krasne a silne auto, navic jsem jeste v zacatcich(jezdim 2 rokem). Jen jsem si cetl o tom, ze se da z ni vydolovat klidne i 200koniku..tzn. ze trosku ten zazitek muze byt jeste divocejsi a nase milovana kraska ukaze vic temperamentu.Ale to uz je zas vec nazoru apod. No kazdopadne jsem to myslel v dobrem a ne ze vseci to zavrhnou a odsoudi to...co uz...
19.14, 28. 3. 2007, odpovědětNikdo neslíbí víc než chiptuner. Mě slíbili asi 8 kW z VW 1.4 16V 74 kW. Když jsem chtěl brzdu před a po, přestali komunikovat. Chipem u benzínu změníš průběh výkonu a momentu. Možná posunutím omezovače získáš 3kW ve špičce. Využiješ to? Stojí Ti to za ty prachy? Nechceš si radši nejdřív domluvit jízdu s nachipovanou 1.8, abys to porovnal? Prachy můžeš vyhodit vždycky, v tom ti nezabrání nikdo.
20.58, 28. 3. 2007, odpovědětVěřit vlastnímu rozumu. Každé zvýšení výkonu nutně snižuje životnost, otázka je o kolik. TS motory jsou tak "nadupané", že bych si další zvyšování výkonu rozmýšlel. Snížení životnosti se totiž nemusí projevit jen tím, že se auto bude o něco rychleji postupně opotřebovávat, to by až tak nevadilo. Horší je, když Ti pak třeba někde vyletí ojnice blokem ven, nebo nějaká podobná chuťovka. Nehledě na zhoršení emisí a vyšší spotřebu. Těch 200 koníků dělali tuším z 2.0TS přidáním kompresoru, ale neznám detaily této úpravy, nicméně cena se pohybovala v řádu set tisíc.
21.44, 29. 3. 2007, odpovědětBtw ta Brera 3,2 V6 taky není zrovna výhra. Krásný auto to je, ale na sporťák mi přijde váha 1,6 tuny jako docela velkej průser... A Mustang - no comment
20.59, 27. 3. 2007, odpovědětNěco o zvyšování výkonu najdeš na ARC v sekci Faq/rady chiptunning. Jinak nejsnadnější a hlavně nejspolehlivější zvýšení výkonu je koupit si výkonnější model...
14.49, 25. 3. 2007, odpovědětRayden// U benzíno někdo svíšil výkon o 30 koní? Ale to životnost motoru dosti urychlí.. At ti říká kdo chce co chce... Jaký máš motor mám jednoho borce co si takhle auta upravuje ale alfu nikdy neupravoval ... Jeho slova "NENÍ PROČ" A to upravuje i svou Z350 na 320 kobil ale on si to může dovolit :-)
11.25, 27. 3. 2007, odpovědětkejml:// přesně tak rejpale:-) Všiml jsem si toho nesmyslu až když jsem to odeslal:-)
13.53, 27. 3. 2007, odpovědětJá bych chtěl aby auto mělo aspoň 600koní na stovku se dostalo pod 3s krouťák mělo aspoň 700Nm při 1500ot, spotřebu mělo pod 1l/100, poviný ručení minimální, a hlavně aby mě to celý vytunění nestálo nic, nevítě někdo kterým šroubkem mám nelíp někde v kabině otočit, abych nemusel ani do kufru? :-))))))) jo a ještě aby bylo snížený ale mohl jsem jezdit i v terénu, a v zatáčkách aby bylo jak přilepený, a brzdilo ze stovky na 20m. a pravidelnej servis tak po 300tisících....to byl vtip :-))))
13.04, 28. 3. 2007, odpovědětTo nemusí být vtip, zajdi si do salónu s lidovými vozy a zaručeně tam tenhle zázrak ve stříbrné metle, fplné náloži a minimálně ftédéíčku, najdeš. A kdyby náhodou ne, skoč do známého autobazaru a zeptej se bazarníka. Auto bude určitě po dědkovi s najetými 80tkm. LOL
15.11, 28. 3. 2007, odpovědětZdravím, já toho už slyšel mnoho, mám oktávku II 2,0TDi PD 103kW, hledal jsme úpravce bylo mi doporučeno ABC Tuning v Brně, ale po ohlasech jsme zamítnul, nakonec jsem zvolil www.chiptuner.cz což je mladá firma, ale má za sebou další velká jména, u nich úprava rychlá, relativně levná (7490,-) a výkon citelný, spotřeba šla dolu a hlavně po úpravě oktávka nekouří. Jsem spokojen absolutně s jejich prací, přístupem, chováním, profesionalitě a doporučuju když se nechcete spálit
12.08, 27. 2. 2009, odpovědětZkrizizovali jsme mu to hezky :D Ale ne Rayden, mají pravdu, jestli ti nestačí nějákých 145 koní na našich silnicích tak nevím no. A Twin Sparky opravdu nepotřebujou úpravy, je to vysokootáčkovej motor, nádhernej motor. Tak kde tobě spustí omezovač otáček, by u jiných motorů vyskočil motor a nafackoval ti... Jinak jestli chceš přidávat koně v relativně normálních cenách, tak jedině výfuk + svody, kónické sání, kompresní poměr. To je asi tak jediný co mně napadá a nestojí to statisíce. Ale jak psali kluci, něco to přidá ale ví vůbec někdo kolik?? A změna kompresního poměru ti určitě zkrátí životnost kurevsky...Ale tak chtěl jsi o tom něco napsat, tak tady to máš :)
17.41, 27. 2. 2009, odpovědět