Potřeboval bych poradit mám 1,9JTD a i když stojí auto v garaži kde je teplo tak auto se špatně nastartuje.Asi po pěti munutách startování konečne nastartuje a běží jako na tři válce.Starter i baterie jsou vpořádku, motor točí jako kdyby bylo auto bez nafty.Naft. filtr jsem vyměnil a je to pořád stejny.Pokut motor naskočí tak už jde nastartovat,ale pokut delší dobu neběží tak startování zase až po pěti minutách.Přitom svítí červená kontrolka která zubrazuje kstřik.Pokut postupně odpojuji jeden vstřik po druhem tak na čtvrtý vstrik běh motoru nějak nereaguje.Nevím jestli je špatný vstřik nebo vysokotlaké čerpadlo?Nebo jestli to může být něco jiného.Pokut máte někdo podobnou zkušenost tak mi prosím poradte.Dík
19.52, 17. 1. 2010, odpovědětNa 90% mas odidenu trisku na vstreku.
0.20, 18. 1. 2010, odpovědětJseš správný diagnostik.Co chceš víc.Alfa má common rail,takže tím je vyloučeno čerpadlo.Na tuti čtvrtý vstřik,nebo vedení k němu-elektrický nebo naftový.
20.58, 18. 1. 2010, odpovědětElekrika a impulzy jsou v pořádku ,ale kdyby to byl jen špatný vstřik tak si myslím že by to mělo startovat hned ?Nevěděl by někdo jak velkej tlak by dávalo vysokotlaký čerpadlo do lišty ke vstřikům?
21.53, 18. 1. 2010, odpovědětTak potom to vypadá co píše ,,Peet1".Pokud špatně práší tryska vstřiku,jsou podobné příznaky.V Soběslavi je firma co je seřizuje a čistí ultrazvukem,popř.vymění.
11.37, 19. 1. 2010, odpovědětKamarade mě tohle dělalo jsk jsem měl svičku v hajzlu koupil jsem nové a ted startuje jako nove.
8.04, 4. 3. 2010, odpovědět