Ahojte kluci, chci jit take do Alfy 156, ale nevím, jaký motor mám zvolit, protože pořád se dočítám, že se zadírají a nemají dlouhou životnost. Vím, že se to odvíjí i podle toho, jak s ním zachazeli předchozí majitelé, ale i tak jsem cetl, ze mají chyby od výroby a málo vydrží. Chtěl bych jen benziny, ale na 3.2 GTA nemám dostatek peněz. Tak nevím, který je lepší-kvalitnější a životaschopnější, jestli twin sparky nebo 2.5 V6. Spotrebu neřeším, hlavně tu životnost a kvalitu. Díky všem za vaše zkušenosti a rady, díky Vám všem, ahoj.
15.57, 10. 2. 2010, odpověděturčitě 2,5V6 nejspolehlivější motor co 156ka má. TS se hodně serou, když se o to předchozí majitel moc nestaral. diesly jsou taky dobry ale s tima nemám zkušenosti.
17.05, 10. 2. 2010, odpovědětAhoj fastcrashi, díky Ti moc za Tvou radu, asi opravdu půjdu do toho motoru, jaký máš Ty a snad mi vydrží a bude šlapat dlouho...
20.05, 10. 2. 2010, odpovědětale každopádně taky potřebuje zvýšenou pozornost a údržbu. kvalitní kapaliny, netočit za studena atp. je základ. ale dokáže to ten motor oplatit. já bych kromě 3,2 V6 jinej nechtěl :)
20.13, 10. 2. 2010, odpovědětChci se Te jeste zeptat, na kolik ten motor můžu běžně točit. Tak, at ho za chvíli neuženu a nezničím. Ja jsem byl zvyklí tocit motory tak do tech 35000 ot., ale jak jsem se tady o te V6 2.5 docetl, tak pravý požitek je někde v rozmezí 3500-4500 otaček. Nemusím se bát, že ho odrovnám těma otáčkama, když se takhle projedu? Samozřejmě jak si už psal se zahřátým motorem. S tou údržbou nechci nic zanedbat, chtěl bych hned vyměnit rozvody, filtry, náplně motor+převodovka, svíčky a pak co bude třeba...
20.23, 10. 2. 2010, odpovědětpokud koupíš auto s motorem, který je v dobrým stavu a hned uděláš údržbu - tedy oleje a rozvody tak se nemusíš bát. já ho taky dost často točím až někam k 6000 ot./min .on to zvládá. a neboj, za čas tě to omrzí a budeš ho točit jen při předjíždění. i když ten zvuk je supr ve vyšších otáčkách. zkrátka neměj strach. a hlídej si olej - nerada jezdí s málem oleje a může si vzít klidně i litr na 10000km.
20.28, 10. 2. 2010, odpovědětZdravím,možná bych ještě popřemýšlel o 2,4JTD to je taky podle Mě jeden z dobrých motoru.. A určitě oproti 2,5 bezinu uspornější.
20.33, 10. 2. 2010, odpovědětHlavně celkově Alfa je o udržbě.. a o tom pokom to auto máš.
20.34, 10. 2. 2010, odpovědětMoc Ti děkuju za Tvé cenné rady a pomoc, je to k nezaplacení. Už jsem měl 8 aut, nějaké BMW, Calibru, Audi, atd, ale Alfa 156 mě na obrázku nějak neoslovila, spíš jsem na ní nepomýšlel. Ale až jsem jí viděl na vlastní oči a sedl si do ní, tak mě úplně dostala a já si nadával, že jsem ji už mohl mít dávno. Je to nádhera vidět ty tvary zvenku a zevnitř kůži a nádhernoun přístrojovku. A o tom šestiválci ani nemluvím, je tvarem nádherný a to sání vypadá jedinečně. Ještě jednou Ti děkuju za upřímné rady. Snad nám ty šestiválce oběma dlouho vydrží, jsem rád, že budu patřit mezi Vás!!! Opatruj se a ješté jednou velký dík! Ahoj.
20.39, 10. 2. 2010, odpovědětAhoj 13.36.broadband10.iol.cz , máš pravdu, že je to také hlavně o údržbě a jak se k autům chovali předešlý majitelé. Auto je moje vášeň, můj život, tak s péčí nebude problém. Také jsem uvažoval o té naftě, kterou si tady zmiňoval, ale ten 2.5 V6 mě nějak víc táhne. Ale děkuju Ti.
20.48, 10. 2. 2010, odpovědětAhoj, jednoznacne 2.5 V6. Ten motor ma neskutocny charakter. S dizlami sa to rovnat neda. Tie su vhodne ked si clovek kupi 156ku lebo sa mu paci ako auto ale jazdi mesacne vela vela KM a potrebuje usetrit. Alebo proste pre notorickych vyznavacov dizlu co je tiez velmi v mode ako si tak vsimam. Ked si alfu kupujes pre potesenie, nevidim jediny zmysel preco riesit JTD. Alfy boli okrem inych veci vzdy o krasnom zvuku, charaktere motoru tocivosti atd. Jedina nevyhoda V6 oproti TS je ze auto je s V6 trochu tazsie na predok ako napr s 2.0 TS a to sposobuje mierne vyssiu nedotacavost a trochu horsi handling. Nie je to ale ziaden extrem. Jednoznacne by som volil V6, pokial dostane kvalitnu udrzbu, vydrzi ozaj vela.
21.30, 10. 2. 2010, odpovědět2,4JTD je 5tiválec a jezdí hodně dobře. Odkud jseš? Bych ti pučil svezt...
21.10, 10. 2. 2010, odpovědětAhoj, jsem z Opavy.
21.15, 10. 2. 2010, odpovědětTak to je škoda to jsme hodně daleko od sebe. do prahy nejezdíš? to by jses musel v mé Alfici svezt a rovnou si jí odvezt.... :-)
22.06, 10. 2. 2010, odpovědětTak to je mi také líto, moc si vážím Tvé nabídky, tolik vstřícných lidí jako Ty moc není. Do Prahy nejezdím, maš pravdu, ta vzdálenost... . Tady v okolí Opavy zatím žádné lidi s Alfama 156 neznám, musí to být hodně fajn sejít se s pár lidma, popovídat si o zážitcích s Alfama, pomáhat si s různýma opravama a mnohem víc. Opatruj se a at Ti alfinka slouží a ještě jednou díky!
22.13, 10. 2. 2010, odpovědětJsem z Ostravy mám 2.4 jtd když tak se ozvi můžeš kuknut
22.53, 11. 2. 2010, odpovědětAhoj kamilos, rozhodl jsem se pro 2.5 V6 , zítra si pro něj jedu, tak snad to vyjde. Ale můžeme se někdy na jaře potkat a pokecat o Alfách...
23.35, 11. 2. 2010, odpověděttak přeju abys koupil pěknej kousek a aby ti držela :)
23.42, 11. 2. 2010, odpovědětAhoj fastcrashi, díky i Tobě za včerejší názory, které mě také tak trochu přesvědčily k této motorizaci. Je to stříbrná metalíza, uvnitř se dřevem a modrou kůži, rok výroby 2000, najeto zhruba 165 tis. , 17" kola alfa romeo, atd. Tak pokud bude pěkná, tak ji vezmu. Odkud si? Taky někde z čech? Připadá mi, že tady z okolí Opavy moc alf 156 není...
23.53, 11. 2. 2010, odpovědětTak to je mi líto, jste všichni moc daleko. Já si také myslím, že na 6-ti válec to je v pohodě, že vydrží víc jak čtyřválce. Tak aspoň tady občas pokecáme. Jinak Ti také přeji, vlastně všem majitelům Alf, at nám vydrží co nejdéle. Tak se opatruj a ještě jednou díky za tvé zkušenosti, ahoj
0.35, 12. 2. 2010, odpovědět