přemýšlím o chip tuningu 1.9 JTD 77KW 150 000 km na 100KW má s tím někdo zkušenost?
18.16, 12. 3. 2010, odpovědětAno. vsetko zalezi v akom mas stave zotrvak a spojku... ja mam na 77kw cca 250 -300tis km a na origo cerpadle, vstrekoch vzlada cca 100kw. turbo, zotrvak, spojka nove. Rataj bez upravy turba cca 96kw, s upravou turba cca 103kw- ak mas vsetko v norme. krutiak je beznecny max 320nm.
20.47, 12. 3. 2010, odpověděta co si upravoval na turbe ja len tlak na cca 1,2-1,5 bar
21.42, 12. 3. 2010, odpovědětmam 1,9 JTD 77 kw 105 chip na 136 ps + turbo 140 tam mam zotvak citim kat nema taha to ide to lepsie jak pasat a oktavka ma to zatah
21.44, 12. 3. 2010, odpověděta pokial más neco n autr slabe spojku zotrvak vytl lozisko lamelu pritlacak resp prevodovku chip ti to po čase úkaze ze """ silu retaze určuje najslabšie ohnivko "
21.57, 12. 3. 2010, odpovědětVideo nieje z mojho auta. Ja si na to nejak nepotrpim. Video je na jednej alfe upravenej alpinersom. Ja mam tez upraveny tlak + chip. chip este nemam doladeny. Mal som ho naladeny este na slaby zotrvak.
22.09, 12. 3. 2010, odpovědětAko to myslis "slaby zotrvak"? Chystam chip za 3 tyzdne a nie je na skodu vediet okolo toho daco.
22.23, 12. 3. 2010, odpovědětslaby = opotrebovany. Podtacanim motora a stupanim na krk v nizkych otackach sa zotrvacnik velmi rychlo opotrebovava. takto ioze vydrzat len 150tis km... u jtd 77kw ceny isli dole. spojka sa da zohnat valeo za cca 160e a zotrvak v cechach za cca 300e. A hlavne ked si dotycny nacipuje auto a bude odpisovat zotrvak, len aby mal spotrebu 5l, nech necaka jeho zivotnost ani 150tis km... vecsi krutiak znamena vecsie opotrebenie. Poznam panka co na golfe5 tdi pd ho odpisal po 60 tis. km...
6.51, 13. 3. 2010, odpovědětsharkan zotvrak vraj zavaril na pevno na 1,9JTD 77kw pasol by zotvak z 2,4 JTD ? je o nieco silnejsi ako u 1,9? a bude pasovat na 1.9?
22.55, 13. 3. 2010, odpověděttam vedie cesta. Formou silnejsieho zotrvacnika. Zavarenie je dobre bohvie do kedy. Prave dvojhmoty sa davaju kvoli tomu, ze odpruzene spojky uz taky naraz nedokazali utlmit a potom casom praskali kluky. .. Musis vyskusat, neviem ci to bude mat niekto odskusane. Popripade skus pozret na zotrvak a spojku rovno z m-jtd, popripade investovat a prehodit to rovno s prevodovkou. Na nacipovanom aute ta 6ka chyba. U 156ky by takato zamena bola jednoducha. Tym padom by som nejak dopasoval aj rovno silnejsie turbo, kludne aj z 2.4jtd.
10.31, 14. 3. 2010, odpovědětNo nevím proč píšeš takové věci kamoš to má ve škodovce a už s tím nalital přes 100 tis a v pohodě .
16.44, 14. 3. 2010, odpovědětNevím ale jemu to tedy vůbec nekouří ale to je jedno je to tvůj nazor.
18.04, 14. 3. 2010, odpovědětno je tam nárust 16kw má to měřené na brzdě ale to ty zase oduvodníš
21.28, 14. 3. 2010, odpovědětPreco by som mal? zalezi aku krabicku tam dal, co vsetko ovlada. Keby bola kompletna druhotna rj, tak by mal este vecsi narast vykonu a krutiaku. Nie vsetko co treba na pridanie krutiaku, treba aby motor tahal vo vyssich ot... Upravou softu v rj sa da prerobit program tak, aby v 2000ot zabral naplno a polavil az za hranicou 5000ot. To ta krabicka nedokaze...
15.16, 15. 3. 2010, odpovědětNevite nekdo jestli jeste Sharkan cipuje? Pripadne nejaky kontakt na nej? Dik
10.33, 26. 4. 2010, odpovědětSharkan: alfatuning.sk@gmail.com
12.09, 26. 4. 2010, odpovědětSkúsenosť: Pri čipovanom motore odíde časom dvojhmotný zotrvačník, ktorý nie je stavaný na vyšší krútiaci moment a stálym preťažovaním ide tahet..... a také zotrvačníky stoja okolo 400€ a viac. Takže si rozmyslite či vám pár kilowatt stojí za to.
20.31, 22. 8. 2011, odpovědět