Mám Alfu Romeo 156 2,5 V6 24V a chci se zeptat,jestli bych tam mohl dá t motor 3.0 V6 24V z GTV.Děkuji.
20.15, 25. 3. 2010, odpovědětmusela by se přehodit veškerá elektrika,si myslím.
20.17, 25. 3. 2010, odpovědětTo určije jo komplet s řídící jednotkou.Nebo jsem přemýšle Motor z alfy 166 3.0 V6.Měly by být relativně stejný.Až na tu elektriku.
20.20, 25. 3. 2010, odpovědětmá te cenu kvůli tem pár koníkům /30/? tak to prodej a kup GTA :)
20.23, 25. 3. 2010, odpovědětMno o bych udělal rád,ale GTA si drží cenu kolem 250 tis. Kč.A to je pro mě pořád dost. :-D
20.26, 25. 3. 2010, odpovědětjo, to pro me taky. ale chtel bych GTAčko v SWčku :)
20.27, 25. 3. 2010, odpovědětMotor 3.0 V6 24V z GTV/166 pasuje do 156 2.5 uplne bez problemov, netreba tam navyse nic menit, jedine co sa musi pripadne podla potreby upravit su drziaky/uchytenie motora. Zotrvacnik, spojka aj prevodovka pasuju presne, rovnako netreba pre docasne fungovanie ani nevyhnutne preprogramovavat riadiacu jednotku, pre plne vyuzitie vykonu to bude samozrejme treba preprogramovat ale fungovat to bude aj s 2.5 softom. Jedine coho by som sa ja pripadne bal je to, ze prevodovka a diferencial resp staly prevod (ktory ma 156 2.5 prevodovka na rozdiel od gtv/166 3.0 mierne kratsi) nemusia vydrzat zataz. Q2 by to vyriesil. Inak je to ale bez problemov a plno takychto prerabiek uz bolo spravenych.
12.47, 26. 3. 2010, odpovědětto nedělej nebo z toho bude bastl, to si radši kup nějakou 1.6, 1.8 nebo 2.0TS zadřenou za pár kaček a tam hod ten 3.0 ale té 2.5 by byla škoda
1.46, 31. 3. 2010, odpovědětZalezi od priorit, bastl z toho bude tak ci tak, ak to chce cisto na prerabku tak bude najlepsie zohnat zadretu 156 2.5, s tym bude najmenej roboty, ten 3liter tam sadne uplne bez problemov. Keby mal auto co bolo povodom twinspark prerabat na V6 tak to by bolo strasne vela roboty, je tam kompletne vsetko ine vratane drziakov a elektriky, musel by zhanat aj prevodovku, spojku, riadiacu jednotku atd atd.
6.57, 31. 3. 2010, odpovědětkdyž už, tak bych tam dal z GTVčka ten 2litr šestivál a pořádně bych si vyhrál s turbem. dostal bych z toho aspoň 250PS a pak by to teprv mělo smysl.
9.47, 31. 3. 2010, odpovědětTen 2.0 V6T je na tom bohvie ako s kompatibilitou co sa uchytov a elektroniky tyka, tak isto spojka s prevodovkou asi nebudu pasovat ak ich clovek nekupi zaroven s tym motorom. To iste sa tyka riadiacej jednotky, vyfukovych zvodov, katalyzatoru, lambdy, vahy vzduchu, roznych podtlakovych cidiel v sani. Ten motor by musel byt uplny komplet. Navyse s tymto motorom by to uz bol cisty bastl, lahko by to bolo rozpoznatelne na KO/STK pripadne pri dopravnych kontrolach. Co sa vykonu tyka, tiez by to nebola az taka vyhra, ten motor ma dost citelny turbolag a v otackach pod 3000rpm je vyslovene mrtvy (oproti V6 24V). Pre fanusika turbomotorov by to nemuselo byt zle, lebo v overbooste to zatiahne ozaj solidne a aj krutak by bol pekny (Q2 by muselo byt samozrejmostou ale to aj v pripade 3.0 24V), ja osobne by som radsej zvolil spominany 3.0 24V, je to spolahlivejsi motor, bolo by to bezproblemovejsie a za usporene peniaze vdaka absencii zhanania vsetkych ostatnych veci okolo motora by som kupil vacky z GTA 3.2 24V motoru, dalo by sa to premapovat a vykon by sa pohyboval okolo 240-245ps. A to nehovorim o tom ze by to absolutne nikto nepoznal, ci uz dopravne kontroly alebo STK/KO by nemali sancu, 2.5 a 3.0 vyzeraju uplne totozne (ak neratam hrubsie sacie kolena), na cislo motora uz dnes nikto aj tak nepozera a ked tak sa da vybrusit.
21.30, 1. 4. 2010, odpovědětS tim stk bych to tak lehce nevidel kontroluji tam cislo motoru a ne jak ten motor vypada. To je kazdemu technikovi ukradene jestli tam mate lestene svody nebo zasite turbo, jde jim jen o cislo motoru. To u 2.5 V6 zacina AR25 a pak jsou tam nejake pismena U toho trilitru to bude asi AR30atd. No kazdopadne nebudeli sedet cislo motoru je to vazna zavada a dosanete stk na mesic, pokud tam nemate zname....Jinak preju hodne zdaru s prestavbou. Objem nicim nenahradis
22.54, 1. 4. 2010, odpovědět