čau, procházel jsem tady veškeré přízpěvky ale zatím jsem nenašel odpověď na můj problém, když se auto ohřeje cca na 70 - 90 C tak někde v pravé časti motorového prostoru začne něco rachotit, ale za studena motor šlape krásně, pak se takhle zahřeje a rachtá tam něco ještě možna poznámka myslím že mi to dělá od té doby co mi malinko začal pískat nějaký řemen nebo co to je, ale to pískání dělá jen občas ale to rachtání pořád Nemůže to bát nějaka kladka?? díky za rady moc mi to pomůže 156 2.4 JTD r.v. 99
21.23, 1. 4. 2010, odpovědětnejake lozysko mozno. zhod remen dole a roztoc rukou vsetkyremenice co tam uvidis. ktora bude hucat, je ta co aj hrci. skus aj nimi pohybat roznymi smermi.
8.12, 2. 4. 2010, odpovědětale to by rachotilo pořád ne? i za studena, tohle dělá jen za tepla
9.20, 2. 4. 2010, odpovědětA si si isty, ze to ide z pravej strany? Ja mam 1.9JTD a mne to robi na lavej strane, ked po jazde pri ktorej auto vytacam do maxima zastavim, nasledne sledujem nejaky rachtavy zvuk z lavej strany akoby prevodovka, ale po chvili na volnobehu to prejde( oleja je tam dost!, spojka nesmyka a zabera asi v polovici pedala, len ten hlavny spojkovy valec sa mi nejako nezda, niekedy ide lahsie, hlavne ked je vlhko, alebo prsi a ked je sucho, teplo tak ide tazsie, no skusim tam vymenit este kvypalinu brzdovu a uvidime), a mozno este nejaky silentblok?? zarachoti ti auto ked startujes, alebo vypinas motor?? ale autickar mal mozno pravdu s tymi kladkami a remenicami! tazko povedat! x veci to moze robit!!toto je len moj nazor a nemusis s nim suhlasit!!!! vela stastia caw :-)
11.00, 2. 4. 2010, odpovědětJaaaaaaaj este ma napadloooooooooooooooo!! Ked som mal zle zhavice, to znamena ze niektore valce chytali za studena ine za tepla, po nastartovani akoby ten motor osieval, taky nepravidelny chod. a vtedy sa mi zdalo akoby to rachtalo z pravej strany niekde v oblasti vackoveho hriadela, samozrejme aj motor viac vibroval, ale ked sa auto zohrialo nad 50 stupnov tak to prestalo!!!! ja viem ze tebe to robi naopak, ale kazdy postreh dobry, ne. caw :-)
11.05, 2. 4. 2010, odpovědětje to retaz na vyvazovaciu hriadel na a zaroven je to olejove cerpadlo robi to skoro na kazdej 156 ktora ma okolo 180000km
11.51, 2. 4. 2010, odpověděta hrkoce ta retaz co ho pohana
12.37, 2. 4. 2010, odpovědětKamarad mal a mozno este ma, nie som si isty, alfu 1.9, alebo 2.4 JTD to som si tiez nie isty a za to sa ospravedlnujem. Ale pointa je v tom ze to auto malo okolo 400 000 km a cerpadlo s retazo nikdy nebolo menene a islo ako swiss hodinky, takze nie na kazdom aute(alfe) sa to moze pokazit okolo 180 000km, ale moze to byt jedna z pricin toho rachotu!!! a asi najpravdepodobnejsia zavada na tvojom automobile, super postreh, a ja dakujem za radu vobec by ma to nenapadlo, cawte,
13.08, 2. 4. 2010, odpovědětnevíš kolik to může stát?? nemám o tom nějak představu díky
13.21, 2. 4. 2010, odpovědětAle vime kolko to stoji u nas na Sk tak okolo 10000sk olejove cerpadlo , 2500sk vyvazovak a dve loziska.A ta robota je skvela???Motor von ak by si menil aj vyvazovak.
16.05, 2. 4. 2010, odpovědětpardon, nevsimol som si ze mas 2.4ku.
17.18, 2. 4. 2010, odpovědět