zdravím všechny alfisty, mám 1.8 ts sportvagon, r.v. 01, najeto 100 000 km, koupil jsem ji nedávno, nechal vyměnit olej a filtry, a najezdil asi 180 km po praze a olej se ani nehnul pohoda, ale při delší cestě, asi 300 km převážně po dálnici mi to sežralo asi 2 litry oleje, no hruza a to tam mam 10W- 60 racing, jinak motor běží normálně, nevíte někdo co by to mohlo být, zda se mi taky že se dýmí z oleje, jinak žádná kontrolka nesvítí, motor se nehřeje, žádný ceres mu nedávám, tak nevím, jako by to při jízdě po dálnici mělo vyšší tlak oleje a ten se mi přes vrchní hlavu někam tlačil, prostě nevim, za každou radu budu vděčen, díky a cau všichni
21.34, 2. 4. 2010, odpovědětMno tak mohlo by to být jestli to teda víc točíš tak tyhle alfy mají vetší mezery mezi písty aby se rachlej dostali do otáček tak ti to může utíkat tama jestli jak říkám to trošku honíš a nebo si skontroluj vodu jestli ti neuniká do vody jestli nemáš prasklou hlavu nebo fouklí těsněnní taky by bylo dobrý se mrknou jestli ti to neutíká někde pod hlavou jestli není někde potečenej motor za studena je to dobrý ale jak se to zahřeje tak to teče chce to prolézt víc ti asi neporadím
22.15, 2. 4. 2010, odpovědětje t o tým olejom prejdi na 10w 40
12.50, 3. 4. 2010, odpovědětja si myslim, ze to bude tymi krasnymi 100 tkm na 10 rocne auto. 2 l za 300 km nemoze zozrat ani ked tam ma 60-ku. bud je ten motor uplne zniceny alebo to musi prudom niekde tiect. ta dymivost je velka ? teraz ked je uz teplo benzinak by s kvalitnym palivom nemal viditelne dymit ani pri nakladacke. dalsia vec stare tvrde gufera na ventiloch - netesnia a pri sani taha olej z hlavy do valca. tiez ich idem prave menit ale iba preventivne, lebo kvoli inej robote budem davat dole hlavu.
13.22, 3. 4. 2010, odpovědětRocnik 2001 a 100tisic KM je nerealne. Treba zistit ci ten olej niekde unika koli netesnosti alebo ho ten motor spaluje. Treba dat zmerat kompresie, ale pri hentom mnozstve (2litre oleja / 300km) by tie kruzky museli byt fakt na sracky a ten motor by zrejme koli nizkym tlakom ani poriadne netahal. To ze tam je 10W60 je len dobre, s 10W40 by to o moc lepsie nebolo, roboKE by radsej nemal davat komentare ked o tom vie bacov kokot. Tak isto pripadaju do uvahy aj voditka ventilov. Radsej by som s tym autom ani nejazdil, do TS ide 4.5L oleja a ked to zozralo 2L oleja a ty si s tiel len s 2.5L olejovou naplnou, pozor na ojnicne loziska ...
17.57, 3. 4. 2010, odpovědětNevím kolik má Martin skutečne najeto ale proč by nemohla mít 100tis.KM. Otec Mám r.v.01 a má najeto 78tis. V zimě nejezdí vůbec a jinak jen o víkendech.
18.25, 3. 4. 2010, odpovědětdík za všechny reakce chlapi, už jsem zjistil že motor je přidřený nahoře i dole, takže shanim motor novy typ AR32201 1.8ts 103kwtak kdyby jste o něčem věděli dejte vedět, nebo taky nějakeho machra na alfa motory, co by mi ji dal do kupy. jinak k tem 100000 km, mám k autu i servisní knížku kde je všechno evidováno na win a ten sedi, tak nevim, třeba to měl někdo moc dobre vymysleny, alficím zdar
18.11, 4. 4. 2010, odpověděta ako si to vsetko zistil ?
20.29, 4. 4. 2010, odpovědětgo motoru neni takovy problem spise cena se pohybuje kolem 20000 - 30000 to same das za motor z vrakoviste bez GO prebrus kliky 3000 , nove ojniční a klikové ložiska 6000 , ventily zdvyhatka kolem 7000 , rozvody atd atd atd pro info pis na meil CARLOAD.TOMAS.VANA@SEZNAM.CZ
22.53, 4. 4. 2010, odpovědětjako co vim za tech par mesicu co se tu pohybuju tak vsichni kdyz jde o motor odkazujou sem http://www.alfa-romeo-go-motors.wgz.cz/ =)
21.34, 4. 4. 2010, odpovědětzdravim doporucim ti vyplach motoru cca 10 minut + novy olej 10w60 pokud uz nejsou vadne stiraci krouzky mas najeto jen 100 000 ?nech asi auto napischnout a podivej se do ABS jednotky a hned budes vedet kolik je skutecna hodnota + kontrola termostatu + kontrola olejove vany . pokud ani jedno nepomuze DEMONTUJ PREPAD Z HLAVY MOTORU DO SANI hadice prumer tak 2cm tvar L a oba vyvody s hlavy a sani ucpi :)
22.49, 4. 4. 2010, odpovědětAky vyplach motoru mas na mysli ? nejakym odkalovacom ako napr bishop ?
9.25, 5. 4. 2010, odpovědětja ho preplachujem pred každou výmenou a používam značku moly liqui
13.03, 5. 4. 2010, odpovědět