ahoj kluci,chtel bych se zeptat,jetli by mi pasovaly vackove hridele z 156gta na motor 2,5 v6,nebo bych musel mit motor 3,0 v6 v tom gta jsou urcite vacky ostrejsi a lepe vyladene
10.24, 3. 4. 2010, odpovědětahoj kluci,nevite nekdo tedy jak to s tema vackama je,mam moznost je koupit novy od znameho co mel gta,ale ani jeden nevime,jesli by tam pasli ci ne a nechci to jen tak otvirat
16.05, 9. 4. 2010, odpovědětAhoj, motory 2.5 a 3.0 maju presne zhodne naladene vacky a vyfukova aj sacia maju rovnake casovanie akurat samozrejme v zodpovedajucom smere, je to tak stavane s ohladom na kazdodenne jazdenie. 2.5 na tom trochu utrpela pretoze tie vacky boli povodne naladene na 3.0 ktory ma vdaka vecsiemu zdvihovemu objemu potom kulturnejsi chod a nastup z nizsich otacok. Ostrejsie sacie vacky z GTA mozes dat rovnako ci uz do 2.5 alebo do 3.0. Vyfukove vacky ma GTA rovnake ako 2.5 a 3.0. Fungovat to bude. Nepoznam nikoho kto by ich mal v 2.5 ale do 3.0 ich uz vela ludi dalo, spolu s premapovanim im to dalo nejakych cca 10koni navyse. Ja si myslim ze problem by v tom byt nemal, na tvojom mieste ked uz by si dal tie sacie vacky z 3.2 do tvojej 2.5, skusil by som zohnat este aj sirsie sacie zvody s prirubami z 3.0/3.2 motoru a dat to potom vsetko finalne premapovat. GTA sacie vacky a sirsie sacie zvody by ti po optimalnom naladeni mohli z 2.5 motoru vytrieskat dalsich zhruba 20koni cize vo finale nejakych slusnych 210-215PS.
9.56, 10. 4. 2010, odpovědětjo moc dekujiajeste,kdyz bych to udelal,jak pises a nechal si tam dat chip tak bych mozna 250 koniku mel ne kdyz pripoctu lepsi svody,ktere si sam udelam z nerez ocel. a vlastne asi cely vyfuk z nerez,mimo katiku akorat musim propocitat jaky prumer trubek bude nejlepsi,popripade dokoupit
15.58, 10. 4. 2010, odpovědětno a mozna,bych jeste zkusil vyradit a dat pryc ten velky vzduchovy filtr a misto nej dat jiny ale na podobnou saci kapacitu a jak je v narazniku to umele pletivo mezi mlhovkama tak tam udelat sberne potrubi aby to slo skoro naprimo a filtr dat tesne pred cidla tudis by mi pri ostrejsi jizde motor nasaval mnohem vice vzduchu ale musel bych to potrubi mit vice mene rovne az k tomu filtru,protoze kdybych ho umistil hned dopredu,tak by vzduch zbrzdil hned na zacatku a ohral tim pomalim pruchodem,zatim co,kdyz to bude volne az k filtru,ktery bude u cidel tam vzduch bude mit poradnou razanci a nebude mit cas se ohrat u motoru,aspon myslim ,ze by to tak mohlo fungovat jako takove naporove sani
16.14, 10. 4. 2010, odpovědět