Bohužel jsem musel měnit motor (praskla klika) a při té příležitosti jsem koupil setrvák,lamelu, přítlačák a ložisko.Očekával jsem hladký rozjezd,protože starý setrvák byl na padrť a ejhle ono hov...Mohou ty stejné vibrace dělat i něco jiného?
22.24, 17. 4. 2010, odpovědětjak se ty vybrace projevují?? když vytočíš motor na prázdno tak to dělá?? trochu to rozved!!!
20.51, 18. 4. 2010, odpovědětMotor je úplně v pohodě.Od 1000 do maxima je bez škubání.Až k převodovce je všechno nové.Motor má ,,80 000 km" nevěřím,ale jde pěkně.Letošní zimní starty bez problémů.Dělá to jen při rozjezdu se spojkou, v nízkých otáčkách.Když jedu s kvaltem a prudce přidávám a ubírám,tak je tam jakoby vůle(tlumené cvakání).Když tam byl starý setrvák a prudce jsem se na jedničku rozjel byla slyšet jasná kovová rána,to je teď v pořádku.Servisák při výmeně motoru mi říkal ,že už jsou dost špatný silentbloky na motoru,mohly by to dělat? Díky za názory.
22.00, 19. 4. 2010, odpovědětSilentbloky to mohopu byt. Ted jsem vymenil vsechny tri na sve 2,4JTD t.j. velke u prevodovky a na motoru + reakcni co je uprostred a je to jak uplne jine auto. Zadne vybrace na vonobeh, pri startovani i chcipnuti temer bez otresu.Kovove mi to cvakalo pri pridani a ubrani plynu a to ted taky prestalo...
15.47, 23. 9. 2010, odpovědětměl jsem podobný problém a byla to špatná poloosa, resp. vymačkaný tripoid poloosy.
20.37, 24. 9. 2010, odpovědět