Musím se Vám pochlubit, už delší dobu moje 156ka má problémy s dýcháním, projevuje se to hlavně při rozjezdu do kopce, kdy je i při větší obratnosti se spojkou motor schopen zhasnout, protože na to nemá... ale, co je nevětší potupa, když jedu v pomalým pruhu do kopce mezi autobusem a náklaďákem naloženým dřevem a v rychlým mě předjíždí Octávia a vrchol, dokonce i Felici... nemluvě o tom, že k předjetí taky nemám ty potřebyný kobyly, tak když už, tak předjedu leda traktor...Hrozný pocity právě zažívám, trápím se, protože tuším, že to bude váha, ale nejsem si stoprocentě jistej, proto prosím někoho, jestli by mi v bodech nenavedl jak si doma na koleni diagnostikovat spatnou vahu, ta odborna (pc) nic neodhalila...predem dekuji...
20.54, 27. 5. 2010, odpovědětsamořejmě si jsem vědom, že je toho tady popsanýho na tohle téma spousta, vím, že když to odpojim, tak by to melo jet lip, ale zase se to ulozi do ridici jednotky jako chyba apod...zkratka sem z toho volako zmeteny..
20.56, 27. 5. 2010, odpovědětodpoj to a zkus to jiná varianta není kromě nový vahy
21.03, 27. 5. 2010, odpovědětdobra udelam to, ale ve vsech pripadech, pokud vaha je spatna, musi z principu auto po odpojeni jet lip, je to tak?? a pak jeste me zajimalo, jestli se vyplati koupit bosche, coz je asi kvalitni, nebo staci i levnejsi verze, treba od starlinu? nemate zkusenost?
21.07, 27. 5. 2010, odpovědětjedine bosch
21.12, 27. 5. 2010, odpovědětjakej maš motor?
21.13, 27. 5. 2010, odpovědětJen takovej malej dotaz prece kdyz tu vahu odpoji tak auto by nemelo nastartovat nebo se snad pletu????
21.36, 27. 5. 2010, odpovědětjo pleteš
21.40, 27. 5. 2010, odpovědětChalani nešetrite na vzduchovom filtri, treba ho meniť poctivo každý rok a nebudete mať problém z váhou toť všetko.
21.59, 27. 5. 2010, odpovědět