Čavte už niekto čistil EGR Lebo na mojom to od novoty 100% nečistil nikto alebo je to vôbec nutné je to 1,9 JTD 77KW a co sa stane ked sa to necistý stracam nejaký výkon dííík za odpovede .
15.36, 8. 6. 2010, odpovědětdej mejla a pošlu ti fotky jak to vypadá když se to nečistí. Ztráta výkonu + další problémy. Aspoň jednou za 80 000 km. A nebo koupit novej.
16.36, 8. 6. 2010, odpověděta nebo jej "uzavřít"...
16.56, 8. 6. 2010, odpovědětZaslepit
17.16, 8. 6. 2010, odpovědětmail Mgodaly@pobox.sk toto je mail posli fotoo dik ale vicistím to lebo to necistil nikto .
15.49, 9. 6. 2010, odpovědětNo tahle motorizace by možná zaslepení snesla, ale zkoušel jsem to na svým M-jetu 20V a tam to nejde. Jednotka to vyhodnotí jako chybu a auto padá do nouzáku
18.31, 8. 6. 2010, odpovědětMám EGR zaslepený u 2,4 m-jet 20V , chybu to hlásí , ale jede to o poznání líp , do nouzáku to nepadá.
23.04, 8. 6. 2010, odpovědětMně teda jo. Jak ho zaslepim je problém. A to už jsem četl i jinde, tyto jednotky u M-Jetů to prý tak vyhodnotí
1.56, 9. 6. 2010, odpovědětCust-246-118.ada-net.cz---posli mi prosim ta fotky toho egr. dikes..
10.52, 9. 6. 2010, odpovědětNo mě se akorát po zaslepení rozsvítila kontrolka na budíku a na display mi to hlásí go to dealer , ale auto jede líp , mám 2,4 m-jet 20V 129 kw rok 2005
11.40, 9. 6. 2010, odpovědětano, máte pravdu,s tím, že to vyhodnotí jako chybu, ale u 77kw to tak není, protože není elektoronicky ovladanej, já osobně jej zaslepenej mám, a v autě nic nesvítí, na diagnostice taky nic a ani na stk taky nic...
12.11, 9. 6. 2010, odpovědětU STARÝHO JTD-SVITIT NIC NEBUDE KDYŽ SE ZASLEPÍ A U NOVEJCH JTDM-HLÁSÍ CHYBU A SVÍTÍ KONTROLKA.(tečka)
12.27, 9. 6. 2010, odpovědětjj diky moc za odpovede hned sa do toho pustim to vyčistým a poprípade potom zaslepím a foto posli na mail dik mgodaly@pobox.sk
15.53, 9. 6. 2010, odpovědětco stoji novej EGR ventil, netusi nekdo?
10.19, 10. 6. 2010, odpovědětna 1.9jtd 77kw stojí u elitu DELPHI 7159kč
10.58, 10. 6. 2010, odpovědět