Ahoj, premyslim o porizeni faceliftovane alfy 156. Chtel bych se zeptat, zda je tady nejaky vlastnik z Brna. Z realu vim, jak vypada stara 156, ale faceliftovanych 156 tady moc nejezdi. Asi se mi vice libi stary vzhled, ale real asi bude zcela jiny nez fotky. To je duvod proc tady nekoho takoveho hledam ...
20.16, 21. 6. 2010, odpovědětTo mi nerikejte, ze tu neni nikdo z Brna. Jen v Liskovci na oble stoji 2 puvodni 156 a dnes jsem tu narazil i na 159. Dalsi puvodni 156 stava pres den u M-palace. Takze ted jen narazit na nekoho, kdo je z brna a ma 156 s faceliftem
21.19, 22. 6. 2010, odpovědětTak si najdi nejakou v bazaru na netu a zajed se na ni podivat a svezt se ne.
22.08, 22. 6. 2010, odpovědětV Brne maji jen kombiky, ale na cumendu mi to bude muset asi stacit ...
22.41, 22. 6. 2010, odpovědětZkus radej 159! cenove na tom uz neni tak hrozne v porovnani s faceliftem 156 a hlavne je to zase uplne onecem jinem...viceprvkovy zaveseni kol a esp dela svoje...
22.45, 22. 6. 2010, odpovědětNezavisle natobe pomalu dochazim ke stejnemu zaveru. Bud koupit levnou prvni verzi na blbnuti, nebo se placnout pres kapsu a koupit 159tku. Nekde jsem cetl, ze 159 je strasne tezka a ze 156 jezdila lepe. Nevis jak je to se spolehlivosti benzinovych motoru u 159?
23.16, 22. 6. 2010, odpověděta co se tyce toho faceliftu, dneska sem byl v motortecu u globusu a jedna tam stala, hned mezi brerou a 159tkou...
12.54, 23. 6. 2010, odpovědětJsem byl dnes na taborske a tam maji 2 kombiky, ale nevim proc, ale na tom faceliftu mi neco nesedi. Treba je to tim, ze podobny cumak dela vice automobilek a tak to pro me trosku ztratilo to kouzlo jedinecnosti. Dival jsem se na 159tky a ty v tom dieselu stoji kolem 300. 300 se mi do kary nechce davat. Auto si chci koupit za statnice, takze mam jeste rok. Uvidime co bude za rok, teba nasetrim :)))) Pokud pujdu do 156, tak asi tu puvodni v dieselu. Jakej diesel je v puvodni 156 nejlepsi? Pujdu asi do 1.9...
14.48, 23. 6. 2010, odpovědětKdo ví co bude za rok to bude levnější i ta 159
15.09, 23. 6. 2010, odpovědětAhoj, jen pro úplnost ještě tento postřeh, je to z našeho fora, zkus se tam regnout a něco o tom poštudovat. Tady je odkaz: http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-foli Já osobně mám taky facelift 2.4 MJET a mohu jen potvrdit názor co se tam píše. Názory o zvuku atd, na ty se vykašli, pokud by ses svezl ve 2.4 Mjetu změnil bys názor. Tak brutální zátah jako tato Alfa má snad jen 3.2 benál. Ten krouták je něco co se nedá najít jinde. Vzal bych tě na projetí, ale mám ji nyní rozhozenou, dělám něco s motorem-ne opravy, jen vylepšení.
16.22, 23. 6. 2010, odpovědětTak az to bude upravene, tak napis, urcite bych se stavil na cumendu ...
19.35, 23. 6. 2010, odpovědětmy sehnali 159sw 1,9 16v ze slovenska za 240 000,- a jak rikas, za rok...156 puvodni bude ojetina za hubicku a 159 pujde pod 200 000 protoze se prestane i v tentyz rok vyrabet, coz cenu taky ovlivni, jinak z 1,9. neudelas chybu, ale doporucuju tu 85kw, ja mel 77 a jede pekne, ale sppis pro nejakou rodinu co nikam nespecha, spotreba a tiha motoru je vyborna, ta 2,4 je udajne tezka a hodne trpi predni zaveseni a vyvazenost predek zadek taky nic moc, ale akceleraci a kroutak to ma asi vybornej...
0.05, 25. 6. 2010, odpovědětProsím přečti si ten odkaz, je to od chlapa který Alfy už měl. 159 je o 300kg těžší, a to je sakra znát. Jinak co se týče té přední nápravy, jsou to s prominutím papouškované problémy, je samo že motor je hovado, ale když s tím nevymeteš každou díru a součásti nejsou čína vydrží ramena a čepy50 000-80 000km. kdo má 159 bez chipu 1.9 a chce trochu jet přiznává že motor je slabý. Proto se taky 2.4 ve 159 málo vidí a jsou drahý. Rychle se prodávají. Opravdu mne mrzí že vás nemohu hoši povozit, snad tak v srpnu až bude hotová
8.08, 25. 6. 2010, odpovědětAt tu trochu rozproudim diskusi 156vs159, tak se s vami podelim o muj nazor na design (o motorech toho tolik nevim, takze toto necham jinym). Nevim proc, ale ze vsech alf 156-159 se mi nejvice libi prave ta prvni verze 156. Na 159 se mi zase strasne libi ten cumak. Asi nebudu jediny kdo prohlasi, ze nejhezci alfa by byla prvni 156 s cumakem 159 (to je vyzva pro tunery :)) ). U 159 mi chybi ty ladne krivky zadni pulky automobilu jako tomu je u 156. Dale tam pak postradam zavarene kliky zadnich dveri (kliky v rohu okna) atd. Krome cumaku mi uz 159 neprijde tak sportovni. Je to jen muj nazor?
14.02, 25. 6. 2010, odpovědětOno je to názor od názoru. Věc vzhledu je jedna a technická stránka druhá strana mince. Jsou zastánci staršího designu a i faceliftu, jsou zastánci 159. Krásný a s duší jsou všechny, technicky bych ale dal přednost faceliftu a nakonec i vizuelně. 2.4 20 V jede jako kráva to se fakt nedá popsat veškerý koncernový seriovky jdou srat........... To se musí zažít, a v zatáčkách kam ji pošleš tam jede, žádný ustřelováná zadku, to mi dělala Ochcávka. Chvála bohu jsem ji po 4 letech trápení prodal
14.13, 25. 6. 2010, odpovědětzdar! nakou dobu pred tebou jsem resil to samy - vysledek je tady: http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-krteczek z vysnene 156 byla 159. ja chtel jedine 5 val - 4 valec uz nikdy - kdyz si zvyknes na silnej moter, uz mensi nechces. 159 je tezsi, takze na blbnuti je asi lepsi 156. dilensky provedeni je propastnej rozdil stejne jako trvanlivost komponentu a jizdni komfort. design nekomentuju - to je ososbni vec - me treba se 159 libi nejvic a 156 pred FL se mi vlastne moc nelibi - ale jak rikam - nekdo holky, jiny vdolky. k cene - ja kupoval za 230, ma dost najeto, vybava slabsi, bourana ale slusne opravena, me slo v 1.rade o ten motor a ten tam sakra je znat i kdyz to auto je vazne tezkyyyy! ale nic nevrze, netuka, kontrolky svitej jak maj, elektrika si nedela co chce podle pocasi, proste no problem. 156 v benzinu bych si NIKDY nekoupil - neumim a nechci (ne ze bych tomu absolutne nerozumnel ale nejsem proste mechanik a mam jiny konicky nez byt pres vikend po lokty od oleje) si to sam opravovat a tiskarnu na prachy taky nemam. kdyz 156, tak 2,4 nebo 1,9jtdm a budes porad menit ramena 4val nebo 5val - ty ramena jsou proste poddimenzovany, nebo si zvyknes na sileny vrzani zepredu a porad budes ocima sledovat stav silnice pred sebou. kdyz 159, tak rozhodne ne 1,9 8v (vazne slabej motor na tenhle tezkej tank), ostatni motory jsou na tom lip i co se tyka spolehlivosti - snad i benziny...ale porad je to mlady auto na definitivni hodnoceni spolehlivosti motoru - auta pres 200tkm najdes ale pul mega jeste zadny mit asi nebude aby se dalo rict - jooo, tenhle motor je drzak. drzim palce pri vyberu!
15.18, 25. 6. 2010, odpovědětJa mám zas rád benzínový auta. Ted mám 156 SW s 2.0TS a že by to byla nějaká pokladnička se taky říc nedá.Ale ani to není ekonomický vůz. Ve 159 ce se mně líbí motor TBi.
19.51, 25. 6. 2010, odpovědětTak máš tu názory a zkušenosti, máš o čem přemýšlet
17.55, 25. 6. 2010, odpovědětsouhlasím s názory vesměs, ale pánové, nezatracujte motor 1,9 16V... je to pecka... to auto je o nekolik desitek lehci a jede skvěle, zapomněl jsem zmínit že to máme ve sportwagonu a tatík s tím právě odjel na strase do chorvatska, povrch plnej vůz, tak sem zvědavej s čím přijede... a sehnat ji pod 250 000,- s kilometrama pod 100 000km nebyl takovej problém a to dokonce máme ověřený diagnostikou a vzhled?? jde o to to prvně vidět naživo,159 je majestatní a ten zadek jak kombík tak sedan je skvělej...a máme odzkoušený, že novej pasat, lidi nic,159, lidi se otáčí a hledí... elektroniku mají nastarosti němci, takže tam je velkej krok kupředu a německá elektronika italskej diesel a design je výborný spojení...
19.18, 25. 6. 2010, odpovědět...saaakrys, nejak jsem v tom spechu opomnel jeste pravy italsky 6valce co se davaly do 156...sypu si timto popel na hlavu - kritika benzinovych motoru ve 156 samozrejme smerovala do rad TS. 2,5 a GTA je neco jinyho - tam se da jen smeknout, skoda, ze se dnes uz do 159 nedavaj...
22.44, 25. 6. 2010, odpovědět