Zdravím chtěl bych se poptat jesli lze dát Turbo se sáním a svody z GTV 2.0 do alfy 156 2.5 V6???Díky
17.14, 24. 6. 2010, odpovědětto by me tez zajimalo,take jsem se nad tim zamyslel
19.56, 24. 6. 2010, odpovědětJde všechno ale ta uprava by asi převišovala cenu auta a ten motor by asi taky dlouho nežil.
19.59, 24. 6. 2010, odpovědětnevím jak přesně u těchto motorů,ale obvikle se po montáži turba na atmosferický motor zadře, bývají jiné písty
0.07, 2. 7. 2010, odpovědětsamozřejmě, že ty svody s turbem a se sáním můžež dát do 156 2,5 V6, v tom není vůbec žádný problém
13.46, 2. 7. 2010, odpověděttak muzes dat treba olivovej olej do motoru, nicmene kdyz tam das turbo zmenis tlaky, musel bys upravit SW nehlede na to, ze atmosfera je tocivejsi a nejsou tam takove tlaky! Turbomotor nema takove tocky a vyssi tlaky...z toho by ti melo dojit ze mu das KO. Pokud bych sel do tohoto tuningu tak jedine kompresor a nebo spis zkusit z te atmosfery dostat vyssi otacky, lepsi plneni, vyplach atd...
14.46, 2. 7. 2010, odpovědětDa sa vsetko, ale je to otazka niekolko 10tis... Najlacnejsie je prehodit cely motor aj s elektroniku alebo ked 2.5 je celkovo slaba, prejst na 3.0v6
15.42, 2. 7. 2010, odpovědětjj přesně jak píše autíčkář přehodit motory, nevím co to pořád ty lidi chytá předělávat atmosféru na turbínu, to je přece nesmysl,obojí úplně něco jiného,jiné písty,ventily plněné sodíkem nebo čím,úplná jiná konstrukce motoru chladících kanálku a já nevím čeho všeho,prostě když chcete turbo tak si kupte auto s turbem nebo přehodte motory,nejjednodužší a nejlevnější varianta
15.20, 18. 7. 2010, odpovědětOk to beru a byl by velký problém dát místo 2.5 v6 3.0 v6 166kw z 166?Co všechno by se muselo vyměnit a upravit víte?
1.33, 28. 7. 2010, odpovědětCo sa elektroinstalacie tyka, vsetko bude pasovat. Prinajhorsom bude mozno treba spodne drziaky motoru nejako upravit ktore ma zrejme 166 ine. Ak si budes chcet nechat povodnu riadiacu jednotku zo 156 2.5 (euro2 motory sa vecsinou predavaju bez ECU), tak bude ju treba potom aj premapovat spravnou mapou na 3.0 motor. Co sa tyka prevodovky, spojky a zotrvacniku - vsetko bude asi lepsie nechat nechat povodne z 2.5 V6 lebo 166 3.0 ma v serii 14kg dvojhmotny zotrvacnik ktory sa hodi skor do charakterovo vecsieho a pohodlnejsieho auta ako je 166. Tak isto aj kratsia prevodovka zo 156 2.5 ponukne v kombinacii s 3.0 motorom o nieco lepsiu dynamiku na jednolivych stupnoch ako dlhsia prevodovka zo 166 ktora je mimochodom co sa dlzky prevodov tyka zhodna z GTA prevodovkou. Da sa ale pouzit aj 166 3.0 prevodovka na 156 2.5 zotrvaku a spojke, je to otazka priorit. Jedine v com by potom mohol byt problem, kedze to auto asi setrene nebude, je asi diferencial v seriovej 156 2.5 prevodovke ktory nemusi dlhodobo vydrzat ten o 50Nm vecsi krutiaci moment 3.0 motoru a moze sa odporucat a zobrat zo sebou prevodovku a nedajboze aj spojku, dobre by bolo vymenit ho za alfacky Q2 ktory zaroven velmi znacne pomoze aj jazdnym vlastnostiam.
15.55, 29. 7. 2010, odpovědětzdar panove tak jak to tak posloucham a ctu to co chcete udelat tak to moc nedoporucuji nebot ted jednomu zakznikovi prendavam ze SPAIDERU 2.0 ts a davam tam motor 2.0 v6 turbo a je to zdlouhava a slozita prestavba .kabelas kompletne vyndana ,vymena poloos a brzdovych trmenu ,razeni predelat a prendat celej tunel a vymenit naby na kolech a to jeste neni vsechno
16.36, 13. 8. 2010, odpovědět